چای گیلان

قیمت چای گیلان | خرید و فروش چای گیلان عمده

چای گیلان متداول ترین چای تولید شده در ایران با تنوع در کیفیت در فصول مختلف سال می باشد. قیمت چای گیلان را مناسب و ارزان تر از کجا دریافت کنیم؟ خرید و فروش چای گیلان عمده کاملا اصل و طبیعی بدون واسطه از سوی مراجع این خطه انجام می شود.

چای گیلان

کشت چای در گیلان

کشت چای در گیلان قدمتی بیش از یک قرن دارد و این نقطه در ایران بهترین اقلیم را برای گیاه چای داشته چون این گیاه حساس بوده و در هر آب و هوایی رشد نمی کند. گیلان 90% سطح کشت چای را دارا است و بزرگ ترین منبع تولید باوجود باغ های چای گسترده و کارخانه های چایسازی را دارا می باشد. زمستان سرد و معتدل این نقطه باعث شده تا این گیاه عاری از هجوم آفات و حشرات و نیازمند سموم شیمایی نباشد در نتیجه چای حاصل از آن کاملا ارگانیک و طبیعی بوده و این روز ها بر بازار پسندی آن افزوده شده است.

چای گیلان

برداشت چای در گیلان

شرایط جوی و اقلیمی گیلان این فرصت را به گیاه چای داده تا در 3 فصل از سال برگ های سبز تازه روییده برداشت شوند. یعنی چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه از تولیدات چای در گیلان هستند. تمامی برگ های چای موقعیت برداشت نداشته و تنها برگ های بالایی معروف به یک غنچه و دو برگ انتخاب و در نتیجه سبب ایجاد یک چای درجه یک و مرغوب می شود. برداشت برگ سبز چای از اواسط بهار آغاز و تا پاییز به فاصله هر 45 روز یکبار ادامه می یابد.

چای گیلان

انواع چای اصل گیلان

چای سیاه و چای سبز اصلی ترین تولیدات را شامل شده و شامل درجه بندی های زیر از قوی تا ضعیف می باشند. چای سفید نیز در حجم کم و جهت صادرات تولید می شود.

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساچمه

خواص چای گیلان

  • مسکن و آرامبخش
  • ضد التهاب و تب
  • دفع سموم بدن
  • کاهش خطر سکته
  • محافظت از قلب
  • کاهش کلسترول
  • پیشگیری از آلزایمر
  • هضم بهتر غذا
  • افزایش سوخت و ساز و مناسب تناسب اندام و…

چای گیلان

قیمت چای گیلان از انواع بهترین نمونه چای فله

چای های فله تولید گیلان محبوبیت خاصی را در بازار چای دارا هستند و به قیمت بسیار مطلوب تر و با امکان مشاهده بهتر عرضه و خرید و فروش می شوند. از انواع بهتری نمونه های چای با تقاضای خرید بالا می توان به چای سرگل و چای ممتاز و چای قلم لیزری اشاره نمود. هر فصل برداشت سبب می شود تا با تاثیر بر کیفیت چای ها قدرت رنگ یا رایحه متفاوتی را داشته باشند. برای دریافت قیمت چای گیلان و خرید و فروش چای گیلان عمده و کیلویی مرکز چای ایرانی همواره در شهر لاهیجان موقعیت خوبی را فراهم نموده و می توان ارزان ترین و تضمینی ترین کیفیت ها را بدین رو در اختیار داشت.

چای گیلان

خرید و فروش چای گیلان عمده

فروشگاه ها و افراد فعال در حوزه چای نیاز دارند تا همیشه چای خوب و مقرون به صرفه ای را جهت تکمیل سبد خرید خود قرار دهند تا هم حاشیه سود مناسب و هم رضایت مشتریان خود را کسب نمایند. تنوع خوب چای شمال ایرانی با داشتن مراکز تولید بالا سبب شده تا قدرت جستجو افزایش و در هر زمان از سال به دلیل دسترسی راحت به منابع تامین بتوان چای تازه و بدون واسطه را خریداری نمود. برای خرید و فروش چای گیلان عمده ای و دست اول از شهر چای لاهیجان می توانید اقدام و انواع چای سنتی درجه یک و 100% خالص را از حداقل 30 کیلو متنوع تهیه نمایید.

سفارش خرید انواع چای طبیعی گیلان

شیوه تولید چای در گیلان (ایران) سنتی، رسمی یا ارتدوکس نام داشته و مقررات تولید چای بدون رنگ و رایحه و مواد افزودنی سبب شده تا آن را به یک چای ارگانیک سالم در دنیا مبدل نماید که علاوه بر بازار داخلی راهی بازار های جهانی نیز می شود. سفارش خرید انواع چای طبیعی گیلان هم اینک از طریق سایت ها و مراکز تولید امکان پذیر شده و خریداران می توانند با توجه به موقعیت عالی و پیش رو تامین چای در کمترین زمان و صرف هزینه اندک به صورت تازه و مرغوب را تجربه نمایند.

 

چای گیلان

صادرات چای گیلان به اقصی نقاط دنیا

صادرات چای یکی از فعالیت های مهم در سراسر دنیا است چرا که این نوشیدنی محبوبیت جهانی داشته و توسط کشور های مختلف و با آداب و رسوم خاصی مصرف می شود. خواص درمانی این نوشیدنی بالا و نوشیدن خالص آن توصیه می شود. چرا که چای های حاوی رنگ یا با اصطلاح زود دم و حاوی اسانس اثرات مخربی را بر بدن انسان وارد می نمایند. موقعیت قرار گیری کشور ما در منطقه سبب شده تا چای ایرانی مورد توجه و توسط بازار های مختلفی خرید شود. انواع چای صادراتی شکسته، قلم، باروتی همواره مورد توجه و از قیمت مناسبی برخوردار هستند. جهت خرید کلی چای های صادراتی در تناژ مورد نظر و هر مقصد می توانید هماهنگی های لازمه را با ما انجام نمایید.

چای گیلان

فروش چای دستی سنتی گیلان در ایران

یکی از چای های بسیار طبیعی و خالص که در گیلان تهیه می شود چای دستی محلی است که توسط چایکاران در منزل و کارگاه های کوچک تهیه می شود. این چای تنها وسط برخی از چایکاران قدیمی تهیه و ویژگی های منحصر به فرد و متمایز از چای های کارخانه ای به لحاظ رایحه و رنگ و مزه می باشد. ظاهر این چای درشت و نیاز به دم شیدن آرام به مدت 15 الی 20 دقیقه دارد. فروش چای گیلان از نوع دستی و کاملا سنتی به صورت سفارشی بوده و جهت خرید آن در کنار سایر انواع چای می توانید با کارشناسان ما هماهنگی های لازمه را انجام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com