فروش چای دستی

فروش چای دستی سنتی لاهیجان بهاره 1402 با قیمت عالی

فروش چای دستی سنتی لاهیجان بهاره 1402 با قیمت عالی در بسته های سلفونی 1000 گرمی به صورت تازه و سفارشی در حال انجام می باشد. برای خرید چای دستی محلی شمال ایرانی چگونه و از کجا اقدام کنیم؟ از مراحل و طرز تهیه و خواص چای سیاه محلی چه می دانید؟

آیا با چای دستی آشنایی دارید؟ چگونه و از کجا این چای را می خرید؟ آیا می دانید قیمت چای سنتی محلی بالاتر از نمونه های کارخانه ای است؟ آیا می دانید تنها امکان تولید چای سیاه محلی امکان پذیر می باشد؟ چرا این چای همیشه در کنار سایر انواع چای در بازار وجود نداشته و حجم تولید این چای چرا پایین است؟

فروش چای دستی

چای دستی چیست؟

این چای حاصل برداشت و چیده شدن با دست و مالش دادن با دست و خشکانده شدن سنتی و 100% طبیعی و خالص است. حجم تولید این چای کم و فقط در زمان برداشت برگ سبز چای امکان پذیر می باشد. چون این چای توسط چایکاران محلی تهیه می شود و فرآیند تولید آن سخت است لذا در حجم کم تولید و ارزش قیمتی بالاتری را دارا است و نمی توان آن را در سایر بازار ها شاهد بود و تنها از طریق سفارشی امکان آماده شدن را دارا است. این چای دارای ظاهر درشت و از جمله چای های دیردم با نیاز به مدت زمان 15 الی 20 دقیقه می باشد.

طرز تهیه چای دستی

  1. ابتدا بهترین برگ ها به صورت دستی برداشت می گردد.
  2. برگ های را به حال گذاشته تا پلاسیده شوند.
  3. چای های پلاسیده را در سینی یا ظرفی با نام لاک ریخته و مالش می دهند تا حالت مچاله و کف مانند بگیرند.
  4. حال برگ ها را به حال خود گذاشته تا اسید یا تخمیر شوند و رنگ قرمزی به خود بگیرد.
  5. حال برگ ها را در دستگاه های سنتی با حرارت پایین خشک می نمایند.
  6. این چای کاملا سالم و بهداشتی با توجه به حرارت دیدن می باشد.

فروش چای دستی

خواص چای دستی

  • رفع کننده خستگی
  • کاهش حساسیت
  • افزایش دهنده هوشیاری
  • ضد سرطان
  • استحکام بخش استخوان ها
  • ضد دیابت
  • افزایش دهنده سوخت و ساز بدن
  • کاهش دهنده فشار خون
  • ممانعت از عفونت های پوستی

چای دستی محلی را از کجا بخریم؟

چنانچه به دنبال نوشیدن و چشیدن یک چای اصیل و با طعم واقعی هستید پیشنهاد می گردد که این چای را خریداری نمایید. برای خرید این چای چایکاران محلی در نواحی چایخیز از جمله لاهیجان همواره در زمان برداشت برگ سبز چای در این زمینه فعالیت داشته و شما از طریق ارتباط با این افراد و یا مراکز فعال در این زمینه می توانید با اطمینان اقدام به خرید نمایید و آگاه باشید که این چای در حجم بالا در بازار موجود نمی باشد.

فروش چای دستی

فروش چای دستی سنتی لاهیجان بهاره 1402 با قیمت عالی

انواع چای کارخانه ای با توجه به تولید در حجم بالا و با دستگاه های پیشرفته و مجهز در حجم بالا تولید شده و لذا ارزش قیمتی پایین تر و مناسب تری را دارا می باشند. نمونه های چای محلی ارزش قیمت بالاتری را نسبت به چای ممتاز و چای سرگل دارا بوده. در بهار 1402 قیمت این چای 400 الی 500 هزار تومان از سوی مجموعه های مختلف ارائه اما در مرکز چای ارگانیک ایرانی همواره بهترین قیمت چای دستی ارائه و فروش چای دستی سنتی لاهیجان بهاره 1402 با قیمت عالی در کنار سایر انواع چای ها انجام و جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش می توانید هم اکنون از هر نقطه از کشور اقدام نمایید.

خرید و قیمت چای دستی لاهیجان 1 کیلوگرمی

چای خالص و سالم یکی از نمونه های بارز و پرطرفدار جهت خرید در بازار است که توانسته جایگاه خود را در میان چایخوران حرفه ای حفظ نماید. برای خرید چای حق انتخاب متنوعی وجود داشته و هر خریدار با توجه به نوع ذائقه و سلیقه ائم از مهم بودن رنگ یا رایحه می تواند چای خود را خریداری نماید. در زمان خرید چای حتما به موضوع خالص و طبیعی بودن چای دقت نمایید تا فاقد رنگ و اسانس بوده و شما را از یک عطر و طعم و رنگ دلنشین بهره مند نماید. جهت خرید و اطلاع از قیمت چای دستی لاهیجان 1 کیلوگرمی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط و فروش چای دستی از معتبرترین مرکز عرضه چای شمال را تجربه نمایید.

فروش چای دستی

مرکز فروش چای دستی ایرانی شمال از چایکاران محلی

چای های ایرانی فاقد هر گونه ماده افزودنی بوده و لذا برای نوشیدن نیاز است تا صحیح دم کشیده و بهترین نتیجه را به شما بدهد. مرکز فروش چای دستی ایرانی شمال از چایکاران محلی بهترین چای را به متقاضیان ارائه و همواره جلب رضایت و حفظ سلامتی و ترویج مصرف چای ایرانی از اهداف این مجموعه می باشد. شما در کنار سفارش این چای می توانید انواع نمونه های کارخانه ای ائم از چای شکسته، چای قلم، چای سرگل بهاره، چای ممتاز و… از نمونه های چای سنتی سیاه و چای سبز را نیز در لیست سفارشات خود ائم از خرید عمده و خرید کیلویی قرار دهید.

فروش چای دستی

فروشنده چای دستی سیاه سنتی

چای سیاه یکی از نمونه های مهم بازار چای در سراسر دنیا می باشد این چای در رده بندی متنوع ترین نمونه ها قرار داشته و با داستن قیمت عالی و رده بندی متنوع امکان انتخاب و دسترسی همیشگی را برای متقاضیان فراهم نموده است. فروشندگان بسیاری در جهت عرضه چای فعالیت داشته اما فروشنده چای دستی سیاه سنتی تنها در نواحی چایخیز فعالیت داشته و این فرصت را برای خریداران فراهم نموده اند تا این چای را در زمان برداشت بهاره، تابستانه و پاییزه مستقیم و با قیمت عالی خریداری نمایند و از کیفیت بی نظیر چای اصیل و خالص ایرانی بهره مند شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com