چای قلم با چوب

قیمت چای قلم با چوب طبیعی و خوش رایحه ایرانی

چای قلم با چوب شمال ایران چه ویژگی هایی دارد؟ قیمت چای قلم با چوب طبیعی و خوش رایحه ایرانی را می دانید؟ بزرگ ترین مرکز خرید و فروش چای در کشور انواع چای خالص سیاه و سبز را به صورت مستقیم و با نازل ترین قیمت ارائه می نماید.

علاوه بر رنگ چای که برای خریداران گزینه مطلوبی است رایحه چای نیز اهمیت داشته و لازم است تا به طبیعی بودن و مصنوعی نبودن آن دقیت شود تا با مصرف روزانه و بالای آن شاهد مشکلاتی در ساختار بدن نباشیم. هر چای برحسب نوع و شیوه تولید دارای خصوصیات ویژه و منحصر به فردی است که آن را خاص و یا محبوب می نماید. آیا تاکنون از چای سیاه قلم با چوب ایرانی نوشیده اید؟ نظر شما در مورد این چای چیست؟ آیا قصد خرید این چای را دارید؟ پس با ما همراه تا اطلاعات در این زمینه را دریافت نمایید.

چای قلم با چوب

چای قلم با چوب چیست؟

برای تهیه این چای برگ ها به همراه ساقه برداشت و در کارخانه پس از آماده شدن غربال نشده و چای خشک به همراه ساقه خروج و به بازار عرضه می شود. چای فوق کیفیت عالی و بی نظیری داشته و وجود ساقه ها چون رایحه در آن ها در جریان است سبب مطبوع تر شدن و عطر بالا در این چا می شود که لذت نوشیدن را دو برابر می نماید. این چای حاصل برگ های دوم و سوم به بعد چای است که قیمت بسیار مناسبی را نیز دارا است و در فصول بهار، تابستان و پاییز امکان برداشت و تولید را دارا می باشد.

چای قلم با چوب

ویژگی های چای قلم چوب

  • ظاهر درشت و با ساقه
  • به دلیل درشت بودن ملین است
  • خواص بسیاری دارد
  • دیردم است (15 الی 20 دقیقه)
  • رنگدهی مطلوب
  • طعم و عطر عالی
  • گسی و تلخی طبیعی
  • استفاده بیشتر به ازای هر نفر به دلیل درشتی
  • چای مناسب قهوه خانه ای و مصرف روزانه

فرق چای قلم با چوب با چای قلمی سورت شده

چای با چوب قلم در مواردی در بازار های خاص به دلیل نپسندیدن شکل ظاهر بازار خوبی نداشته و چون نمونه های وارداتی مشابه بدون چوب موجود و مصرفش عمومیت بیشتری یافته لذا در طی سال های اخیر با دستگاه سورتینگ ساقه های این چای جمع و به حداقل رسیده و ظاهر یکدست و بازار پسندی را به خود گرفته اما لازم است بدانید که چای سنتی قلم با چوب در گیلان محبوبیت بسیاری داشته و به واقع به ساقه موجود در چای و رایحه بالاتر آن بهای بیشتری داده می شود ضمن اینکه قیمت ارزان تری را نیز دارا می باشد.

چای قلم با چوب

قیمت چای قلم با چوب طبیعی و خوش رایحه ایرانی

چای ایرانی یکی از چای های نمونه در بازار چای است که حاوی هیچگونه مواد افزودنی و اسانس نمی باشد. اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال طعم های متفاوت چای هستید می توانید با استفاده از چای خالص و مواد طبیعی چون : هل، دارچین، زعفران، به لیمو، بهارنارنج و… بر خواص و طعم دادن به چای بیافزاید. قیمت چای قلم با چوب طبیعی و خوش رایحه ایرانی در بهار 1401 هر کیلو 110 تا 120 هزار تومان جزیی ارزشگذاری و برای دریافت قیمت عمده انواع چای بهاره می توانید با کارشناسان مجموعه در هر زمان ارتباط و پس از بررسی خرید خوب و تازه ای از چای را انجام نمایید.

خرید بهترین چای قلم با چوب سنتی لاهیجان

یکی از سنتی ترین چای های اصیل ایرانی که رایحه و طعم خالص و عالی را دارا هستند چای لاهیجان با تنوع بالا در تولید می باشد. خرید چای فله از سوی کارخانه های چایسازی به عمده فروشان و کسبه از این شهر شهرت داشته و همواره در تلاشند تا چای درجه یک و مرغوبی را به بازار عرضه نمایند. برای اینکه بتوان بهترین چای را سفارش داد هم اینک برند های فعال بسیاری در این شهر فعالیت داشته و همه روزه شاهد خرید عمده چای و خرید کیلویی از سوی این مراکز به اقصی نقاط کشور بدون محدودیت و سرعت در انتقال می باشیم.

چای قلم با چوب

فروش چای قلم با چوب درجه یک بهاره

آیا می دانید چای های هر فصل با فصل دیگر تفاوت دارد؟ آیا می دانید که ارتفاع یا هموار بودن باغات چای بر کیفیت چای تاثیر دارند؟ خواب زمستانه بوته ها در زمستان سبب تجدید قوای بالا و در نتیجه کیفیت بالای چای در بهار می گردد لذا چای بهاره کیفیت و رایحه بیشتری داشته و با رفتن به چین تابستانه و پاییزه علاوه بر خشبی شدن برگ ها بر رنگدهی چای افزوده می شود. رشد یافتن بوته های چای در ارتفاع سبب رنگپذیری بیشتر و در نقاط پست و جلگه چای رایحه بیشتری دارد. فروش چای قلم با چوب درجه یک بهار و دیگر چای ها چون : چای ممتاز، چای سرگل، چای شکسته ، چای ساچمه، چای دستی، انواع چای سبز مرغوب و.. در مرجع چای ارگانیک ایرانی همچون سال های گذشته ادامه دارد.

چای قلم با چوب

مرکز خرید عمده انواع چای شمال قلم

برای خریداران عمده چای ارتباط با مراکز اصلی تولید چای می تواند مزیت های بسیاری را به همراه داشته باشد. در این مراکز به راحتی انواع چای عرضه و می توان نمونه های درخواستی و مرغوب چای را به صورت تازه و دست اول با قیمت ارزان تری تامین نمود. مرکز خرید عمده چای شمال انواع چای سیاه و چای سبز را در تنوع درجه بندی عرضه و متقاضیان خواهند توانست نمونه های متنوع چای فله و بهترین مارک چای ایرانی را بدین طریق خریداری نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com