چای قلم بهاره

چای قلم بهاره خرید و فروش عمده

چای قلم بهاره خرید و فروش عمده از حداقل 30 کیلو و جزیی از 2 کیلو آغاز شد. انواع چای قلمی را می شناسید؟ به نظر شما در سال جدید قیمت چای قلم بهاره ایرانی لاهیجان چقدر تعیین می شود؟

چای قلم بهاره

چای قلم بهاره

با توجه به نام این چای آن را به سایز درشتش می شناسند. این چای از برگ های دوم و سوم حاصل و با توجه به حفظ شکل برگ دارای پیچش در ظاهر بوده و از این لحاظ نیاز به مدت زمان بیشتری به جهت دم کشیدن دارد. این چای به دلیل داشتن ساقه در خود دارای رایحه بالایی بوده و نوع بهاره آن همواره مورد توجه قرار داشته و دارد. این چای قابلیت تولید در بهار، تابستان و پاییز را دارد و یک چای پرتقاضا با ویژگی های منحصر به فرد می باشد.

چای قلم بهاره

انواع چای قلمی

  1. درشت
  2. سوزنی
  3. چای نیم قلم
  4. چای ساقه
  5. قلم لیزری

مشخصات چای قلم بهاره

  1. چای دیر دم ایرانی
  2. به دلیل تازه بودن برگ ها کمی ترد و شکننده تر و ریز تر از انواع تابستانه و پاییزه می باشد.
  3. چای گس
  4. طعم تلخی دلنشین
  5. رایحه مطبوع و طبیعی
  6. قدرت رنگدهی خوب
  7. 100% طبیعی و خالص
  8. شفاف زلال پس از دمکشیدن

چای قلم بهاره

خواص و فواید چای قلم درشت و سوزنی

  • مناسب برای تناسب اندام
  • ضد درد و ویروس
  • دفع کننده سموم
  • مراقبت از معده
  • کاهش غلظت خون
  • کاهنده خطر آلزایمر
  • پیشگیری از پیشرفت پارکینسون
  • ضد سرما خوردگی و…

چای قلم بهتره یا شکسته؟

هر یک از اسامی چای ها دارای ویؤگی های خاصی هستند که با توجه به آن ها می توان به خوبی درجه بندی ها و نوع چای ها را شناخت. هر چه چای ها درشت تر در نتیجه خواص بالاتری را دارا هستند. چای شکسته دارای ظاهر ریز تر و متوسط و چای قلمی دارای ظاهر درشت می باشد. میزان و درصد ساقه در چای ها قلم بالاتر و در نتیجه عطر بیشتری را دارا هستند. چای ها قلم فضای بیشتری را اشغال می کنند اما از لحاظ وزنی نسبت به نمونه های شکسته سنگین تر می باشند. با توجه به نوع ذائقه و درخواست بازار متقاضیان نمونه چای ها خود را انتخاب و اطمینان از درصد خلوص و کیفیت چای ایرانی بالاتر از نمونه های وارداتی می باشد.

چای قلم بهاره

چای قلم بهاره خرید و فروش عمده

اگر از جمله افرادی هستید که کیفیت و رایحه چای برای شما حائز اهمیت است نمونه چای قلم بهاره از گزینه های مطلوب به جهت سفارش و خرید می باشد. برای تامین و تهیه چای مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی همواره نمونه های اعلا و درجه یک را به بازار عرضه و امکان خرید مستقیم چای در سراسر کشور از سوی این مرکز امکان پذیر می باشد. چای قلم بهاره خرید و فروش عمده با نازل ترین قیمت در این مرکز انجام و سفارش های چای فله در کیسه های 10، 20 و 25 کیلویی عرضه می گردند.

قیمت چای قلم ایرانی بهاره

از آنجا که تنوع خوبی را در برداشت بهاره چای ها شاهد و بازار تقاضای خوبی را دارا هستند مشتریان آن به این موضوع واقف هستند که به دلیل نوبرانه بودن و کیفیت بالا این محصول با قیمت بالاتری عرضه می شود لذا برای در دست داشتن مناسب ترین قیمت لازم است تا اقدام به دریافت لیست قیمت و سفارش انواع چای طبیعی و خالص نمود تا بتوان سود آوری و درآمد خوبی را بدین جهت شاهد بود.

مرکز فروش چای قلم بهاره درجه یک

به نظر شما یک مرکز معتبر همواره چه چای هایی را عرضه می نماید؟ آیا قیمت چای در این مراکز ثبات و یا با اختلاف فاحشی در طول سال ارائه می گردد؟ چای های درجه یک و مرغوب همیشه جایگاه ویژه ای را در بازار چای و میان متقاضیان دارا هستند و مرکز فروش چای قلم بهاره درجه یک همواره تلاش نموده تا اعلاترین کیفیت ها و چای های 100% طبیعی را به بازار عرضه و در این راه توانسته زضایتمندی بسیاری از مراکز فعال در این حوزه را کسب نماید.

چای قلم بهاره

خرید بهترین انواع چای قلمی بهاره لاهیجان

چای های قلم در نمونه های متنوعی عرضه می شوند لذا می توان تنوعی از درجه بندی آن را در اختیار داشت از درشت تا ریز و یا سورت شده. لاهیجان یکی از بهترین انواع چای را در گیلان و ایران تولید و همواره در کل سال بستر شرایط خوبی به جهت خرید عمده و حتی جزیی از سوی مراکز فعال این شهر وجود دارد. برای خرید بهترین انواع چای قلمی بهاره لاهیجان بهتر است از سایت هایی که فعالیت خود را در این شهر انجام می نمایند اقدام نمایید تا چای تازه تولید سال را به راحتی در دسترس داشته و تامین نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com