چای سبز لاهیجان

قیمت و خرید چای سبز لاهیجان اصل مقدار حداقل 2 و 30 کیلوگرمی

چای سبز لاهیجان اصل چه خواصی دارد؟ قیمت و خرید چای سبز لاهیجان اصل مقدار حداقل 2 و 30 کیلوگرمی را از مجموعه چای ارگانیک ایرانی دریافت نمایید. با خرید اینترنتی چای سنتی سیاه و سبز را در انواع درجه بندی و تولید تازه سال در اختیار داشته باشید.

چای سبز لاهیجان

چای سبز اصل لاهیجان

این چای محبوب در اثر اکسایش کمتر نسبت به چای سیاه به دست آمده و یا در بسیاری از موارد سریعا پس از مالش بدون اکسایش خشک می گردد. پایه اصلی تولید این محصول از همان گیاه چای و برگ های سبز طی عملیات متفاوت است که سبب می شود تا رنگ و طعم و رایحه این چای را متفاوت گرداند. عملیات تولید چای سبز در گیلان در کارخانه های کمتری نسبت به نمونه سیاه انجام اما کفیت چای تولید شده بسیار بالا و مرغوبیت و خواص بسیاری دارد. لاهیجان و دیگر شهر های همجوار این شهر از برترین تولید کنندگان چای سبز اصل در ایران می باشند.

خواص چای سبز لاهیجان

  • بسیار مناسب برای لاغری
  • هضم کننده غذا و افزایش دهنده سوخت و ساز بدن
  • ضد کلسترول
  • افزایش هوشیاری
  • کاهش غلظت خون
  • کاهش فشار
  • ضد التهاب
  • مراقبت از کلیه
  • ضد سرماخوردگی و آنفلوآنزا
  • عدم سوزش معده و..

خرید اینترنتی چای سبز لاهیجان

لاهیجان یکی از نقاط پیشرو در تولید چای ایرانی بوده که چای سیاه و چای سبز از مهم ترین تولیدات این منطقه هستند. امکان خرید از این منطقه هم برای خریداران عمده و هم کیلویی امکان پذیر بوده و امروزه می توان علاوه بر خرید سنتی و حضوری اقدام به خرید اینترنتی چای سبز لاهیجان در کنار دیگر انواع چای اصیل ایرانی در هر فصل از برداشت نمود. تمامی چای های عرضه شده تازه و تولید سال با بهترین قیمت و کیفیت بوده تا تجربه بهتر و نوینی از چای خالص را تجربه و مصرف و خرید تداوم داری را به دنبال داشته باشد.

چای سبز لاهیجان

قیمت و خرید چای سبز لاهیجان اصل مقدار حداقل 2 و 30 کیلوگرمی

قیمت چای سبز در بازار بالا و به دلیل خواص درمانی بسیار مورد توجه قرار دارد. به دنبال چای سبز خوب و اصل و تازه هستید؟ به دنبال قیمت های مناسب و رقابتی چای سبز می گردید؟ برای فروشگاه و مصرف خانگی به دنبال خرید مستقیم می گردید؟ قیمت و خرید چای سبز لاهیجان اصل مقدار حداقل 2 و 30 کیلوگرمی جزیی و عمده در این مجموعه امکان پذیر و می توان سفارشات خرید چای خود را مستقیم از شهر چای ایران لاهیجان در سراسر ایران با بهترین شرایط فراهم شده تامین نمایید.

چای سبز لاهیجان

فروش انواع چای سبز فله لاهیجان درجه یک

برای اینکه بتوان بهترین کیفیت چای را در اختیار داشت راحت ترین راه اتصال به منابع تولید و فروش چای در نواحی مختص به این محصول می باشد. استان گیلان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و پرورش دهندگان چای می باشد. لاهیجان یکی از شهر های اصلی در این زمینه و می توان اعلاترین انواع چای فله و بسته بندی با برند های مختلف را در این شهر با وجود کارخانه های فعال چایسازی تهیه نمود. فروش انواع چای سبز لاهیجان فله درجه یک و سایر انواع چای سیاه قلم، چای دستی، چای ممتاز و… در مجموعه مقابل با داشتن کارشناسان مجرب در این زمینه در حال انجام می باشد.

چای سبز لاهیجان

آیا بازار چای سبز ایرانی توانسته بازار خوب و موفقی را کسب نماید؟

در دهه هایی که شرایط تولید چای سبز در ایران امکان پذیر شده است همواره تلاش شده تا بهترین کیفیت چای ها با انتخاب جوان ترین برگ های تازه چای حاصل شود و چای های تولید شده قابل رقابت در بازار و کاملا خالص و بدون اسانس بوده و بهترین گزینه برای خرید و فعالیت در این زمینه می باشد. بنابراین بازار چای سبز لاهیجان و چای ایرانی توانسته در بازار داخلی جایگاه خوب و مناسب و در بازار صادرات باید بازار یابی بهتر و بیشترس در این زمینه را شاهد باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com