قیمت چای دستی

قیمت چای دستی سنتی لاهیجان

قیمت چای دستی سنتی لاهیجان در فروشگاه چای ایرانی با ارزان ترین نرخ ارائه می شود. برای تامین بهترین انواع چای سنتی خرید اینترنتی آن را به شما توصیه می نماییم. فروش چای دستی بهار 1401 در بسته های 1 کیلوگرمی و سفارشی قابل ارسال به سراسر شهر های ایران می باشد.

قیمت چای دستی

چای دستی چیست؟

از آنجا که قابلیت تهیه و آماده سازی این چای به صورت دستی و سنتی می باشد لذا با این نام خوانده می شود. برای تهیه این چای چایکاران از برگ های جوان استفاده و به صورت عالی و حرفه ای اقدام به تولید این چای جهت تامین خود و عرضه به بازار می نمایند. امکان تولید این چای تا زمان برداشت برگ سبز چای ادامه دارد و تنها در برخی از نقاط گیلان می توان قابلیت تولید این چای را شاهد بود که شهر لاهیجان در این زمینه تولید کنندگان حرفه ای را دارا می باشد.

قیمت چای دستی

مراحل تهیه چای دستساز لاهیجان

  1. برداشت دستی برگ سبز چای
  2. پلاس برگ ها
  3. مالش در درون ظرفی با نام لاک
  4. حالت کف دادن برگ ها
  5. استراحت برگ ها جهت تخمیر
  6. خشک کردن در دستگاه های سنتی یا حرارت گاز

خصلت های خاص چای دستی

  • دیر دم
  • ظاهر درشت
  • رایحه خوب و مناسب
  • قدرت رنگ پذیری طبیعی
  • طعم گس و دلچسب
  • قابلیت برداشت در فصول برداشت تابستان و بهار و پاییز
  • ارزش قیمتی بالا
  • تولید به شیوه کاملا سنتی و دستی
  • 100% خالص
  • دارای خواص فراوان

قیمت چای دستی

قیمت چای دستی سنتی لاهیجان

در مورد چای های مختلف ملاک های متعددی در تعیین قیمت نقش دارند. نمونه چای دستی برای تولید تلاش بسیاری را می طلبد و در نتیجه چای حاصله ارزش قیمت و خواصی بالایی داشته و از جمله چای هایی است که در حجم اندک و در بازار های مختلف قابل رویت نمی باشد. قیمت چای دستی سنتی لاهیجان در سایت چای ارگانیک ایرانی با مناسب ترین قیمت از سوی چایکاران ارائه و می توان چای تازه تولید شده سال را با کیفیتی بالا و اطمینان از مرغوبیتش در اختیار داشت.

خرید چای دستی خالص و طبیعی ایرانی لاهیجان

شما کدام چای ها را می پسندید؟ چای حاوی رنگ و اسانس یا چای خالص و طبیعی؟ همواره باید بدانید که محصولات ارگانیک به دلیل حفظ ماهیت خواص بسیار و طعم خاص و ویژه ای را دارند که لذت خوردن و نوشیدن آن در نمونه های غیر طبیعی قابل درک نمی باشد. برای خرید چای دستی خالص و طبیعی ایرانی لاهیجان و سنتی ترین انواع چای بهاره، تابستانه و پاییزه در سراسر ایران با ما همراه و خرید عمده چای فله و خرید جزیی آن را همراه با صرف کمترین زمان و هزینه تجربه نمایید.

قیمت چای دستی

فروش چای دستی لاهیجان در بهار 1401

بهار از فصل های نمونه برای تولید و برداشت برگ سبز چای محسوب می شود. برگ ها دارای کرک های ریز و حاوی رایحه بوده که سبب می شود چای حاصله کیفیت بالایی را داشته باشد. فروش چای دستی لاهیجان در بهار 1401 آغاز و همواره از سوی مرکز مقابل بستر های مناسبی برای خرید فراهم و می توان انواع چای اصل سنتی و 100% ارگانیک را با تنوع بالا در نمونه های چای سیاه و چای سبز در اختیار داشت. قیمت چای دستی را ارزان تر و در حجم مدنظر از ما بخواهید.

قیمت چای دستی

خرید اینترنتی چای دستی بصورت سفارشی در سراسر ایران

این روز ها خرید سفارشی محصولات از سوی فضای مجازی و سایت های اینترنتی در حال افزایش و ارتباط بسیار خوبی میان خریدار و تامین ها فراهم گردیده و خریداران می توانند بهترین محصول مورد درخواست را بدین طریق خریداری نمایند. خرید اینترنتی چای دستی بصورت سفارشی در سراسر ایران پذیرفته و بهترین چای محلی لاهیجان عرضه و می توان قیمت چای دستی را مناسب و بدون واسطه و مستقیم در اختیار داشت و در کنار آن انواع چای درجه یک و محبوب گیلان را نیز در سبد سفارشات به راحتی ثبت نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com