چای شمال

قیمت بهترین انواع چای شمال درجه یک

چای شمال یکی از چای های خوش عطر و طعم و مرغوب در بازار ایران است. قیمت بهترین انواع چای شمال درجه یک را با مناسب ترین نرخ و بدون واسطه دریافت نمایید. خرید و فروش عمده چای لاهیجان شمال را می توان در نمایندگی چای طبیعی در تهران و سایر شهر های کشور انجام نمود.

چای شمال

چای شمال

شمال ایران یعنی دو استان گیلان و مازندران موقعیت بسیار عالی را به جهت پرورش و تولید چای دارا می باشند. بیشترین سهم متعلق به گیلان با 90% و مازندران در رتبه بعدی با 10% تولید قرار دارد. چای سبز و چای سیاه از مهم ترین انواع چای ایران بوده که کاملا خالص و حاوی هیچ ماده افزودنی و شیمایی نه در باغات چای و نه در کارخانه می باشند. چای شمالی در دهه های اخیر با شناخت بیشتر و فرهنگ سازی بیشتر مورد توجه بالایی قرار گرفته و هم اینک تنوعی از این چای از سرگل تا شکسته تقاضای بالایی را دارا می باشد.

چای شمال

چای بهاره شمال

در ایران موقعیت خوب آب و هوایی سبب شده تا در 3 نوبت برداشت چای را داشته باشیم ائم از بهار و تابستان و پاییز که با القاب چای تابستانه و پاییزه و بهاره نام نهاده می شوند. حال سوال برخی این است که چای بهاره شمال چیست و چرا محبوبیت بیشتری دارد؟ این چای پس از یکدوره استراحت و خواب زمستانه و آغاز جوانه زنی چای در بهار و رشد مناسب برگ ها در اردیبهشت برداشت و حاصل و از نظر رایحه و طعم و رنگ در اولویت بالایی قرار دارد ضمن اینکه خاصیت بیشتری را نیز دارا است.

بهترین چای شمال

از میان انواع چای تولید شده در سال توسط کارخانه ها چای بهاره از نوع چای سرگل که تنها متعلق به چین اول بهار است محبوبیت و مرغوبیت بالایی داشته و با عنوان بهترین چای شمال تقاضای خرید و فروش عمده و جزیی بسیاری را دارا است. اگر چه این چای قیمت بیشتری دارد اما به لحاظ داشتن کیفیت بالا همواره مورد توجه قرار دارد. این چای از یک غنچه و دو برگ بالایی چای که حاوی کرک و رایحه بسیار هستند حاصل می شود.

چای شمال

مشخصات چای شمال را می دانید؟

  1. حاوی رنگ طبیعی و زلال پس از دم کشیدن
  2. حاوی رایحه 100% طبیعی و بدور از اسانس
  3. طعم خالص و درک گسی و تلخی به دلیل عدم دستکاری چای
  4. وجود ساقه چای در برخی نمونه ها و در نتیجه رایحه بخشیدن بیشتر به چای و خوشمزه تر شدن آن
  5. زبر و تیز بودن این چای در صورت لمس به دلیل وجود نداشتن لایه اسانس و رنگ بر روی آن
  6. ترد و شکننده بودن چای علی الخصوص در نمونه های بهاره
  7. عدم ته نشنی و نشستن رنگ چای بر فنجان
  8. حفظ ماهیت چای تا ساعت ها پس از دم کشیدن
  9. دیر دم بودن (عدم رنگدهی و آماده شدن سریع) حداقل زمان 10 دقیقه جهت دمکشیدن
  10. متناسب با ذائقه افراد مختلف
  11. حاصل دسترنج چایکاران داخلی و 100% ارگانیک بودن آن ها

خاصیت چای شمال چیست؟

  • هضم بهتر و آسان تر غذا
  • عدم سوزش معده به دلیل طبیعی بودن این نوشیدنی
  • کاهش خطر ابتلا به سکته
  • کاهش درد و التهاب
  • کمک به بهبود کارکرد کلیه
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن
  • ضد سرطان
  • کاهش خطر ابتلا به آلزایمر
  • کمک کننده به لاغری و…

چای شمال

قیمت بهترین انواع چای شمال درجه یک

چای داخلی یکی از اقلام موجود در بازار است که کمتر دچار التهاب و نوسانات بازار در طی سال می شود و معمولا بیشترین تغییرات آن را می توان در ابتدای ورود به سال جدید و برداشت تازه سال دانست که نرخ اصلی آن تعیین می گردد. قیمت بهترین انواع چای شمال درجه یک شاید اندکی بالا به نظر بیاید اما به طور کلی از نمونه های خارجی موجود در بازار ارزان تر و به دلیل تولید در داخل اطمینان از کیفیت بالای آن وجود دارد و همچنین چای ها تازه و تولید سال هستند ضمن اینکه نمونه های وارداتی ماه ها پشت درب گمرک مانده و از تاریخ تولیدشان زمانی می گذرد. برای اطلاع از قیمت چای در جای جای کشور و در هر زمان می توانید از طریق ارتباط با ما مطلع و مناسب ترین و قیمت های یکسان در نمونه های چای سیاه و سبز را دریافت و خرید نمایید.

نمایندگی فروش چای شمال

مکان های قابل عرضه محصولاتی چون چای در سطح بازار بسیار و همواره در رقابت می باشند. نمایندگی فروش چای همواره نمونه های بهتر و بیشتری را بر حسب شناخت منطقه ارائه و قیمت های خوبی را نیز به متقاضیان ارائه می کنند. این روز ها برای دسترسی هر چه بهتر و امن تر به چای تازه شمال تدابیر خوبی اندیشیده شده و به صورت سفارش اینترنتی می توان انواع چای درجه یک و خوب را در اختیار داشت. این نمایندگی چای سنتی بهاره و.. را به هم میهنان محترم ائم از خریداران عمده و کیلویی عرضه و به فروش می رساند.

چای شمال

خرید و فروش چای شمال لاهیجان عمده

شهر لاهیجان قطب مهم اقتصادی چای در ایران است که قطعا همه مصرف کنندگان چای ایرانی با این نام آشنا می باشند. خرید و فروش چای شمال لاهیجان عمده و به قیمت بسیار ارزان تر و به شکل رقابتی انجام و نمونه های چای فله محبوبیت بیشتری را دارا می باشند. چای لاهیجان در عرصه صادرات نیز شناخته شده و رده بندی های مختلفی از آن سالانه ارز آوری خوبی را برای کشور همراه دارند. چنانچه قصد خرید عمده چای و دریافت قیمت عمده چای را دارید می توانید با ما در ارتباط و خرید مستقیم و تازه چای را تجربه نمایید.

فروش چای شمال ارگانیک در تهران

امروزه چای طبیعی و ارگانیک مورد توجه بسیاری قرار دارد. گیلان موقعیت خوبی را برای تولید چای ارگانیک دارا بوده و نزدیک بودن آن به تهران و بازار منطقه توانسته موقعیت خوب ارسال و خرید و فروش و پخش آن در کشور را به شکل بهتر و راحت تری فراهم نماید. فروش چای شمال ارگانیک در تهران با بهترین شرایط فراهم و فرصت خوبی برای تامین خرید عمده و کیلویی چای مهیا و با اطمینان از سلامت چای خریداری شده می تواند از خواص و دریافت حاشیه سود مناسب آن نهایت بهره مندی را برد.

چای شمال

بهترین قیمت روز چای شمال ایرانی بدون واسطه

بازار چای یک از بازار های متلاطم به لحاظ دست داشتن افراد بسیار در آن می باشد. برای اینکه بتوان بدون واسطه و از بهترین کیفیت و اصالت واقعی چای بهره مند شد خرید مستقیم آن به همه عزیزان پیشنهاد می گردد. هم اینک بهترین قیمت روز چای شمال ایرانی بدون واسطه و تازه در اختیار متقاضیان قرار و اعلام و می توان تجربه خوبی را به جهت خرید چای اصل و اصیل ایرانی تجربه و از کیفیت های بی نظیر انواع چای خوش طعم و رنگ ایران بهره مند شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com