فروش چای

فروش چای ایرانی در سراسر بازار ایران

فروش چای ایرانی در سراسر بازار ایران توسط مراکز سنتی و اینترنتی در حال انجام است. به نظر شما در تهران، تبریز، مشهد و سایر شهر ها چگونه می توان چای بهاره لاهیجان را تهیه نمود. خرید و فروش انواع چای اصیل ایرانی با نازل ترین قیمت برای متقاضیان عمده و جزیی امکانپذیر می باشد.

فروش چای

فرآیند تولید چای در ایران

این فرآیند از پرورش تا تولید کاملا طبیعی سپری می ود. در فرآیند تولید چای ها به شیوه ارتدوکس طی عملیات (پلاس، مالش، اکسیداسیون، خشک و طبقه بندی) حاصل و از مجهزترین دستگاه ها و تجربه بالای کارشناسان چای در این زمینه استفاده می گردد ضمن اینکه اجازه از هیچ ماده رنگ و اسانس در کارخانه های چایسازی مجاز نمی باشد در نتیجه تمامی چای ها 100% طبیعی و بدون افزودنی می باشند. در استان گیلان بالاترین و بیشترین تمرکز تولید و پرورش چای وجود داشته و قطب بزرگ تامین چای در ایران محسوب می شود.

فروش چای

انواع چای ایرانی

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای سفید
  • چای محلی

مشخصات منحصر به فرد چای طبیعی ایرانی

  1. فاقد رنگ مصنوعی
  2. فاقد رایحه مصنوعی
  3. عدم لزوم سمپاشی باغ های چای و در نتیجه برگ های کاملا سالم
  4. طعمی گس و تلخ
  5. دیردم
  6. دارای رنگی زلال و شفاف بعد دمکشیدن

فروشگاه آنلاین چای سنتی و ارگانیک ایرانی

امکان داشتن فرصت برای خرید و بدون مراجعه به بازار و گشت و گذار مزیتی است که هم اینک اکثریت به دنبال آن می باشند این شیوه در فروشگاه آنلاین چای سنتی و ارگانیک ایرانی فراهم و متقاضیان چه به صورت عمده و چه جزیی می توانند مرغوب ترین چای های متنوع ائم از فله و بسته بندی را انتخاب و خرید نمایند بدون اینکه محدودیتی در ثبت سفارشات داشته باشند. چای های سفارشی از معتبرترین کارخانجات چایسازی لاهیجان و دستچینی از بهترین چای سنتی و طبیعی آماده فروش می باشند.

فروش چای

فروش چای ایرانی در سراسر بازار ایران

وسعت عرضه چای بر حسب تقاضا در بازار ایران بسیار بالا بوده و وزانه حجم مصرفی بالایی از چای در بازار توسط خریداران در انواع مختلفی از درجه بندی ها تهیه می شود. حال اگر دسترسی به یک چای خوب و مرغوب فراهم شود که کاملا طبیعی باشد و نیاز مشتری را رفع نماید می تواند بسیار تاثیرگذار در شناخت بیشتر و افزایش فروش باشد. هم اکنون فروش چای ایرانی در سراسر بازار ایران با شرایط عالی و استثنایی در حال انجام یوده و می توان اعلاترین چای اصیل ایرانی را در برداشت بهار، تابستان و پاییز به راحتی تامین نمود.

خرید و فروش چای بهاره لاهیجان

یکی از چای هایی که در زمان برداشت بسیار برای خریداران حائز اهمیت است چای بهاره است. این چای به صورت تولید تازه در کشور ما عرضه و معتبرترین مراکز تولید چای در گیلان همچون لاهیجان، املش، فومن و دیگر مراکز این چای ها را آماده و به جرات یکی از بالاترین کیفیت ها را در میان برداشت های سالانه دارا است. خرید و فروش چای بهاره لاهیجان برای خریداران عمده و جزیی بسیار حائز است از این رو فروش چای به صورت اینترنتی از طریق مرکز چای ایرانی فراهم و لذا می توان چای را از تولید به مصرف به صورت تازه در هر نقه ای که هستید در اختیار داشته باشید.

فروش چای

مراکز فروش بهترین انواع چای سیاه و سبز ایرانی

همواره در بازار فروش چای سیاه و چای سبز تقاضای بالایی را شامل می شود این چای ها درجه بندی های متنوعی جهت دسترسی بهتر داشته و می توان از قوی تا ضعیف این چای را بر حسب تقاضا در اختیار داشت. مراکز فروش چای در گیلان برای تمام متقاضیان در سطح کشور بستر مناسبی را فراهم تا بتوانند از بهترین انواع چای اصل و خالص را با نازل ترین قیمت و یکسان در سح کشور بهره مند شوند. چنانچه فعال حوزه چای ایرانی هستید و به دنبال تامین چای جهت فروش می باشید می توانید ما را به یاد بسپارید.

فروش عمده چای سنتی گیلان

استان گیلان با دارا بودن آب و هوای بسایر عالی به جهت رد چای چه در اتفاعات و چه در نواحی پست بهترین چای سنتی را تولید و آماده فروش می نماید. رایحه و رنگ و طعم تمامی چای ها بی نظیر و کاملا طبیعی رشد یافته و 100% خالص به بازار عرضه می شوند. فروش چای گیلان به صورت عمده با مناسب ترین قیمت عرضه و خریداران عمده می توانند با ارائه مرغوب ترین کیفیت ها حاشیه سود مناسبی را نیز دریافت نمایند. فروش چای و پخش مرغوب ترین نمونه از چای قلم،چای ممتاز، چای سرگل، چای شکسته و… را می توان از حداقل حجم 30 کیلو در این مرکز ثبت نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com