چای ایران

چای ایران بهترین چای در بازار خرید با قیمت خوب

چای ایران بهترین چای در بازار خرید با قیمت خوب بدون واسطه از طریق مرکز چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان عرضه می گردد. فروش اینترنتی چای به صورت عمده و کیلویی دسترس پذیری عالی به چای ایرانی ممتاز و درجه یک فراهم نموده است. جهت ثبت سفارش انواع چای ایران و صادرات چای ما را همواره به یاد بسپارید.

چای ایران

چای ایران

چای از محصولات استراتژیک در شمال ایران علی الخصوص در گیلان است که بومی کشور ما نبوده و طی سالیان دور توسط کاشف السلطنه وارد و کشت و تولیدش گسترش یافت. چای ایران یکی از چای های سنتی، طبیعی با رایحه و رنگ خالص است که بسیار مورد توجه قرار دارد. چای سیاه و چای سبز در درجه بندی های مختلف از تولیدات عمده چای در شمال ایران هستند و می توان فعالیت مستمر و پی در پی کارخانه ها و برداشت متعدد برگ سبز را در فصول مختلف سال به خوبی شاهد بود.

بهترین چای ایران کدام چای و تعلق به کدام برداشت دارد؟

در بین انواع و اقسام رتبه بندی شده چای برداشت اولین برگ های سبز و شاداب چای در بهار ارزشمندترین چای را حاصل نموده با عنوان چای سرگل (سرچین یا زرین) این چای علاوه بر کیفیت بالا دارای خاصیت درمانی و دارویی بسیاری بوده و تنها قابلیت تولید و برداشت در بهار را دارا است. چای برداشت فصل بهار با عنوان چای بهاره ائم از چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم و.. از بهترین چای ها با کیفیت عالی و تضمینی برشمرده می شوند.

چای ایران

مزیت استفاده از چای ایران

  1. 100% طبیعی
  2. فاقد رنگ و اسانس
  3. دارای مزه تلخ و گس و خاصیت فراوان
  4. بدون رایحه مصنوعی
  5. دسترسی بهتر و آسان تر
  6. امکان خرید چای تولید تازه
  7. دارای قیمت ارزان تر
  8. حمایت از چایکاران و تولیدکنندگان
  9. کاملا خالص بدون هر گونه سمپاشی در باغات چای

چای ایران

فروش مستقیم چای ایران در سراسر کشور

مرکز پخش چای ایرانی لاهیجان به عنوان اولین مرکز تخصصی چای، تازه ترین و بهترین انواع چای منتخب از باغات نمونه چای کشور را برای مشتریان محترم فراهم کرده است. تمامی محصولات به صورت مستقیم و بدون نیاز به واسطه در اختیار مصرف کنندگان حقیقی قرار می گیرند. آنچه بسیار مورد توجه در مجموعه قرار دارد تلاش جهت شناسایی بهتر چای برای مشتریان از چای ایران و عرضه با قیمت مناسب محصول باکیفیت است جهت صادرات چای ایران و نیاز به تناژ بالا می توانید با ما در ارتباط باشید. در این راستا حتما ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود بهره مند سازید.

چای ایران

خرید بهترین چای ایران در بازار با قیمت خوب

برای تهیه و تامین چای خوب در بازار همواره خریداران باید از طریق مراکز و مراجع تخصصی در این زمینه اقدام و از مشاوره و راهنمایی و خرید بهترین چای ایران بهره مند شوند. برای اینکه بتوان به قیمت خوب و ارزان تر و دست اول دست پیدا نمود توصیه می شود تا از طریق سایت ها و شرایط بهینه و فرصت استثنایی آن استفاده نمایید. مرکز چای ایرانی به عنوان بزرگ ترین مرکز پخش چای دسترسی سریع، آسان و خوبی را برای خرید چای درجه یک و سنتی از بهترین انواع چای طبیعی ایران فراهم نموده و می توان هم قیمت عمده و هم قیمت کیلویی ارزان تری را بدین طریق در اختیار داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com