چای شکسته

چای شکسته ممتاز به قیمت عمده

چای شکسته ممتاز به قیمت عمده و در کیسه های 25 و 30 کیلویی قابل عرضه می باشد. قیمت چای شکسته از چای سرگل ارزان تر بوده و یک چای اقتصادی نام دارد. پخش و فروش بهترین انواع چای شکسته از لاهیجان در مرکز خرید چای ارگانیک ایرانی در حال انجام است.

چای شکسته

چای شکسته ممتاز چیست؟

این چای یکی از نوشیدنی های محبوب و در درجه کیفی بسیار خوب و مطلوب است که از در تولیدش از برگ های مرغوب استفاده شده و دارای تنوع در درجه بندی است که هر یک با دارا بودن ویژگی های مطلوب یک چای خوب از گزینه های خوب و مقرون به صرفه به جهت خرید هستند. این چای در نوع ممتاز خود دارای دانه های پیش دار و در نوع ساده بدون شکل خاص، مسطح و گرد است.

ویژگی های چای شکسته ممتاز چیست؟

  • یک چای رایج و مطلوب به جهت خرید در بین خریداران
  • رنگ خوب و مطلوب و کاملا طبیعی
  • عطر بهاری
  • طعمی ملایم و تلخی کم به جهت عدم دستکاری
  • برگرفته از چین اول بهاره یا تابستانه و یا پاییزه
  • زمان دم کشیدن کمتر نسبت به دیگر چای های ایرانی
  • کاملا طبیعی و بدون هیچگونه رنگدانه، اسانس و مواد افزودنی

چای شکسته

تفاوت چای شکسته و چای قلم را می دانید؟

  1. چای قلم درشت و شکسته در حد متوسط می باشد.
  2. ارزش قیمت چای شکسته مناسب تر از نوع قلم لیزری است.
  3. مدت زمان دم کشیدن در چای های شکسته کمتر می باشد.
  4. به جهت ظاهر ریز یا متوسط چای شکسته در بسته بندی ها بسیار مصرف دارد.
  5. بیشترین چای مصرفی در صادرات چای ایران از نوع شکسته می باشد.
  6. از نظر فضای اشغالی چای قلمی فضای بیشتری را نسبت به شکسته اشغال می کند.

چای شکسته

چای شکسته ممتاز به قیمت عمده

در بازار چای می توان قیمت های متفاوتی از چای سیاه و چای سبز و برحسب نوع برند و کیفیت ها شاهد بود. کارخانه های چایسازی شمال ایران در گیلان در تولید چای مهارت و تجربه بسیاری داشته و همواره چای های طبیعی و خالص را بدون هیچ افزودنی تولید می نمایند. برای خرید بهترین چای شکسته ممتاز و سایر انواع چای ائم از چای سرگل، چای باروتی، چای قلم و… یکی از بهترین فرصت ها را می توان از سوی مراکز فروش چای در گیلان و شهر های چایخیز آن است که این روز ها فعالیت مستمر و خوبی را برای عرضه چای در سطح کشور با سرعت بسیار و کیفیتی بسیار عالی انجام می نمایند.

خرید بهترین انواع چای شکسته لاهیجان

برای اینکه خریداران بتوانند بر مبنای نیاز از چای های مدنظر را تهیه نمایند لذا می توان درجه بندی های بسیاری را از سوی کارخانه های چایسازی با عبور دادن چای ها از غربال های با نمره خاص مشاهده نمود. این چای ها تماما دارای کیفیت و 100% خالص هستند که از چای های محبوب و مرغوب موجود در بازار بدون رنگ و افزودنی هستند. برای خرید بهترین انواع چای شکسته لاهیجان به قیمت عمده می توانید سفارشات خود را در هر زمان به مجموعه مقابل ارائه و قیمت روز و ارزان تری را دریافت نمایید.

چای شکسته

فروش چای شکسته بهاره

در چین بهاره چای می توان به جرات تمامی چای ها را با رایحه ای متفاوت عالی دانست که همواره مورد توجه قرار دارند. از آنجا که نمونه چای های شکسته ارزش قیمتی مناسب و کیفیت مطلوبی را دارا هستند لذا گزینه مطلوبی به جهت خرید برشمرده می شوند. زمان دم کشیدن این چای نیز بسیار مناسب بوده و توصیه به خرید آن برای تمام متقاضیان چای می شود. هم اینک فروش چای شکسته بهاره اصیل و کاملا سنتی و طبیعی قابل ثبت بوده و می توان مرغوب ترین چای فله و بسته بندی از بهترین برند چای ایران را با مناسب ترین قیمت ها خریداری نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com