خرید و فروش چای شمال ارگانیک

خرید و فروش چای شمال یکی از مرغوب ترین انواع چای های ارگانیک افزایش چشمگیری داشته و در طی سال های اخیر استفاده از آن در صنایع بسته بندی سازی رونق خاصی یافته است.

چای ارگانیک را می توان از جمله سالم ترین چای های موجود در بازار به دلیل عدم استفاده از هرگونه مواد شیمیایی دانست.
این چای دارای کیفیت بالاتر به دلیل چیدن برگ های بالایی و تازه گیاه چای بوده و دارای طعم بسیار مطبوع و رنگ بسیار دلچسبی می باشد و می توان چای دم شده حاصل از آن را یک چای لب سوز و لب دوز نامید.
برای دم کشیدن این محصول باید مدت زمان بیشتری جهت دم کشیدن و رنگدهی سپری شود و می توان بالاترین کیفیت در چای ارگانیک را در چین بهاره دانست.
با توجه به این امر که در شمال ایران بهترین انواع چای ارگانیک در حال پرورش و تولید می باشد می توان خرید و فروش آن را یکی از موارد و اقلام مهم در مغازه ها و فروشگاه ها دانست.
چای شمال ایران دیر زمانی بود که به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح از سبد خانوار های ایرانی فاصله یافته بود و مورد بی مهری های بسیاری قرار گرفت و عدم توجه به آن سبب ورود بی رویه چای های قاچاق به بازار و تغییر ذائقه مردم شد، اما امروزه با ترویج چای شمال و شناخت اعلا، بودن و سطح کیفی آن و فعالیت فعالین این عرصه سبب شده تا شاهد خرید و فروش و مصرف هرچه بیشتر آن در سطح کشور باشیم.
برای حفظ کیفیت هرچه بهتر این چای توصیه می شود تا به دور از هرگونه نور، رطوبت، مواد بویایی و در جایی تاریک نگهداری شوند و در زمان خرید حواسمان باشد که چای درشتر تر بهتر از چای های ریز و پودری بوده و مدت زمان دم کشیدن چای ارگانیک را می توان 12 الی 15 دقیقه دانست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com