چای لاهیجان

چای لاهیجان فله و اصل را از کجا بخریم؟

چای لاهیجان فله و اصل را از کجا بخریم؟ مرکز فروش چای لاهیجان چه چای هایی را عرضه می کند؟ آیا می توان قیمت روز انواع چای خشک ائم از بهاره، سنتی و از بهترین مارک چای را دریافت نمود؟

نقش مزارع و کارخانه های چای در تولید چای چیست؟ چای لاهیجان را چگونه دم کنیم؟ بهترین انواع چای اصیل و سنتی لاهیجان کدامند؟ زمان برداشت برگ سبز چای در چند مرحله انجام می شود؟ کدام فصل بهترین کیفیت چای را دارد؟

چای لاهیجان

مزارع چای لاهیجان

استان گیلان یکی از نواحی مهم کاشت و تولید چای در ایران است به طوری که 90% از این سهم را به خود اختصاص داده است. لاهیجان یکی از قدیمی ترین نقاط کاشت و تولید چای در منطقه است و لذا مزارع چای گسترده و بسیاری را دارا است و این بخش در نقاط مرتفع و هم هم سطح قرار دارد. آب و هوای خوب منطقه و بارش برف در زمستان و پوشش دهی گیاه چای سبب شده تا شاهد هجوم آفات و حشرات به باغات نبوده و لذا تمامی چای ها ارگانیک و طبیعی و فاقد مواد اضافی می باشند. در صورت مساعد بودن شرایط برداشت برگ سبز در 3 چین بهار، تابستان و پاییز و به فاصله هر 45 روز یکبار انجام می شود.

کارخانه چای لاهیجان

کارخانه های چایسازی یکی از مکان های بسیار مهم برای تولید یک چای مرغوب هستند. برگ های سبز چای پس از تحویل درجه بندی و در طی مراحلی چون پلاس، مالش، تخمیر، خشک شدن تبدیل به چای خشک و در نهایت درجه بندی و سورت و به بازار عرضه می شوند. با توجه به شیوه تولید سنتی و استاندارد های خاص رعات شده چای های کارخانه های چایسازی ایران حاوی مواد افزودنی نبوده و چای ها به صورت طبیعی و خالص رنگدهی و رایحه عالی و خوبی را از خود نمایان می کنند.

چای لاهیجان

خواص چای لاهیجان

  • ضد سرطان
  • ضد درد
  • کاهش التهابات
  • دفع سموم بدن
  • کاهش فشار و غلظت خون
  • مراقبت از قلب
  • پیشگیری از زوال عقل
  • افزایش دهنده هوشیاری و نشاط بخش
  • آرامش بخش
  • هضم بهتر غذا

 

چای لاهیجان

چای لاهیجان فله و اصل را از کجا بخریم؟

خرید چای فله در بازار ایران عمومیت بالایی داشته و همواره به دلیل مشاهده و اعتماد از تولید کنندگان توجه خاصی بدین چای ها می شود. در لاهیجان و سایر شهر های همجوار آن که موقعت تولید چای را دارا هستند با رعایت قوانین و استاندار ها انواع چای اصل تولید می شود و می توان چای های 100% طبیعی و فاقد هر گونه مواد شیمیایی را تامین نمود. برای افرادی که می گویند چای لاهیجان فله و اصل را از کجا بخریم؟ مجموعه چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان بهترین و مرغوب ترین انواع چای سیاه و چای سبز را بدون واسطه و مستقیم ارائه و می توان چای تازه ائم از چای بهاره، چای ممتاز، چای دستی و… . بهترین مارک و برند را در حجم های مورد نظر بدین طریق تامین نمود.

قیمت بهترین چای لاهیجان

برای خرید چای مشاهده می کنید که قیمت های مختلفی به شما ارائه می شود این بدین دلیل است که چای ها کیفیت های قوی تا ضعیف تر داشته و بسته به عواملی چون برداشت فصل، منطقه، نوع، سال و… ارزش گذاری می شوند. بهترین نمونه چای در ایران متعلق به چین اول با نام چای سرگل یا سرچین یا وزین می باشد که در دیگر برداشت ها این چای را نخواهیم داشت. گسی و تلخی مورد پسندی داشته و در رایحه سرآمد دیگر چای ها می باشد. قیمت بهترین چای بالاتر از نمونه های چای ممتاز و چای قلم و.. بوده و هر ساله با ابتدای سال و افزایش قیمت برگ سبز قیمت این چای نیز اعلام می گردد. قمت خرده فروشی این چای در سال 401 به قیمت 180 هزار تومان از سو این مجموعه عرضه شده است.

خرید چای بهاره ارگانیک لاهیجان

گیاه چای در فصل زمستان با توجه به خشبی شدن برگ ها قابلیت برداشت نداشته و بارش برف و استراحت گیاه سبب تجدید قوا و در نتیجه جوانه زنی مطلوب و مقوی در بهار می شود لذا چای برداشت بهار همواره مورد توجه و تقاضای خرید و فروش چای این فصل بالا می باشد. برای خرید چای بهاره ارگانیک لاهیجان بهترین زمان از آغاز برداشت در اواسط اردیبهشت بوده و از طریق سایت مقابل می توان سفارشات عمده و حتی جزیی خود را ثبت نمایید.

چای لاهیجان

چای لاهیجان را چگونه دم کنیم؟

از آنجا که چای ایرانی حاوی هیچ افزودنی نمی باشد لذا نیاز به دم کشیدن صحیح داشته تا شما بهترین چای را با رایحه و رنگ و طعم عالی دریافت کنید. این مدت زمان بسته به نوع چای و سایز آن متفاوت بوده و از 10 الی 20 دقیقه متغیر می باشد. چای قلم نیاز به زمان بیشتر و چای سرگل و ممتاز و شکسته زمان کمتری برای دمکشدن نیاز دارند. برای دم نمودن نیاز است تا:

  1. خرید چای خوب و مرغوب
  2. کتری یا سماور
  3. قوری چینی
  4. آب تصفیه یا چشمه جوش آورده شده
  5. میزان 1 قاشق از چای به ازای هر نفر
  6. ریختن آب از دمای جوش افتاده بر روی چای در قوری تا سطح چای
  7. گذاشتن قوری روی سماور و کم نمودن شعله گاز برای دم کشیدن آرام چای
  8. گذاشتن پارچه نخی بر روی قوری جهت دم کشدن مطلوب تر چای
  9. ریختن کمی چای در فنجان و مابقی آب جوش

خرید عمده چای لاهیجان به قیمت درب کارخانه

برای خرید عمده چای کسبه نیازمند ارائه قیمت های بهتر و ارزان تر برای کسب حاشیه سود مناسب می باشند ضمن اینکه به دنبال کیفیت خوب چای ها و جلب رضایت مشتریان می باشند. چنانچه قصد خرید عمده چای لاهیجان به قیمت درب کارخانه را دارید می توانید از طریق دریافت لیست قیمت و بررسی سفارشات خود را ارائه و ثبت نمایید و سفارشات خود را در هر حجمی در محل مورد توافق در سریع ترین زمان دریافت کنید.

پخش چای چین اول لاهیجان در تهران و سایر شهر های ایران

دسترسی و خرید چای تازه از چین اول با توجه به اختصاصی بودن تولید چای در گیلان برای بسیاری از متقاضیان در سطح کشور سخت می باشد لذا برای رفع این امر از طریق سایت و مجموعه مقابل راه های دسترسی و خرید آسان تر گردیده و متقاضیان خرید چای ائم از خانگی و فروشگاه ها می توانند سفارشات خود را برای چای تازه بهاره ثبت نمایند. پخش چای چین اول لاهیجان در تهران و سایر شهر های ایران بدون محدودیت در تمام سال انجام و می توان باکیفیت ترین انواع چای فله و اصل بازار را مستقیما تامین نمود.

چای لاهیجان

فروش بهترین مارک چای سیاه و چای سبز لاهیجان

با توجه به اینکه در گیلان و شهر های چایخیز آن دو نمونه چای سیاه و چای سبز از نمونه های تولیدی و عرضه شده در بازار هستند لذا به دو صورت فله و بسته بندی ارائه می شوند و خریداران می توانند بر حسب تقاضا از هر یک خرید نمایند. فروش بهترین مارک چای سیاه و چای سبز لاهیجان در سراسر ایران آغاز و فعالیت مجموعه های تولیدی در عرضه محصولات باکیفیت توانسته بازار رقابتی خوبی را در مقابل محصولات وارداتی ایجاد نماید و زمینه ساز رقابت و کیفیت بالا با دریافت حاشیه سود مناسب برای فعالین آن گشته است.

نمایندگی چای لاهیجان عرضه انواع چای درجه یک فله

در هر برداشت چای، چای های متنوعی تولید که تاثیرات آب و هوایی بر رایحه و رنگ آن تاثیر دارد. چیزی که واضح است در ایران چای ها با کیفیت بالا و در درجه سلامتی بالایی قرار داشته و گزینه مطلوبی به جهت مصرف و فعالیت می باشند. نمایندگی چای لاهیجان عرضه انواع چای درجه یک فله و اصل را با نظر کارشناسانه ارائه و متقاضیان می توانند تنوعی از چای کارخانه ای و حتی چای محلی دستی را بدین طریق سفارش نمایند و از کیفیت بالای این چای بهره مند شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com