چای شمال

خرید و قیمت انواع چای شمال ایران 1402

چای شمال تهیه شده از بهترین مزارع، باغات و از کارخانه های چایسازی می باشد. امکان خرید و قیمت انواع چای شمال ایران 1402 به صورت ارزان تر از طریق فروشگاه آنلاین چای پیش رو امکان پذیر است. فروش عمده چای بهاره درجه یک و اصل شمال از شهر چای لاهیجان برای متقاضیان فراهم می باشد.

چای شمال

چای شمال

یکی از نمونه های اصیل و مرغوب چای تولید شده که حاوی هیچ ماده افزودنی نمی باشد چای شمال است. مهم ترین منطقه تولید چای در ایران استان گیلان و شهر های مختلف آن است که شهر لاهیجان اولین مرکز کشت و تولید چای در ایران نام داشته و دارد. چای سیاه و چای سبز 2 نمونه از برترین تولیدات چای در شمال بوده و امکان برداشت برگ سبز در این ناحیه در بهار و تابستان و پاییز می باشد. چنانچه به دنبال چای خوش عطر و خوش طعم بدون اسانس در بازار هستید انواع چای اصل شمال از برترین پیشنهادات می باشند.

مزارع و باغ چای شمال ایران

باغ های چای در شمال ایران در نواحی مختلفی ائم از نقاط پست و ارتفاعات صعب العبور قابل رویت می باشند. در بهار برگ های تازه روییده قابل برداشت و در انتهای پاییز این گیاه به گل نشسته و بذر می دهد. پوشش برف در زمستان بر روی گیاه مانع هجوم هر گونه آفت و حشره به این گیاه شده و همین امر سبب شده تا چای ارگانیک و خالصی را در زمان برداشت در اختیار داشته باشیم. از مهم ترین نواحی کشت چای در گیلان می توان به شهر های : لاهیجان، لنگرود، املش، رودسر، رحیم آباد، چابکسر، فومن، سیاهکل اشاره نمود.

چای شمال

کارخانه چای شمال

یکی از مکان هایی که در تهیه یک چای خوب و اعلا نقش مهمی را دارا ست کارخانه ها می باشند. شیوه تولید و نوع برگ های دریافتی در تهیه چای مرغوب موثر بوده و در کارخانه های چایسازی شمال ایران هیچ فرآوری خاص و اسانسی به چای ها افزوده نشده در نتیجه چای ها به شکال طبیعی رایحه و رنگ دهی عالی داشته و برای نوشیدن و آماده شدن نیازمند دمکشیدن و صبر می باشند. چای فله تولید شده از کارخانه علاوه بر عرضه برای بازار داخل برای صادرات چای به دیگر نقاط نیز موقعیت خوبی را با قیمت های عالی دارا می باشند.

اسامی انواع چای شمال ائم از بهاره، تابستانه و پاییزه

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای ساچمه ای
  • چای قلم سنتی با چوب
  • چای قلم لیزری
  • چای شکسته 1
  • چای شکسته 2
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساقه
  • چای دستی محلی تهیه شده توسط چایکاران

چای بهاره شمال چیست؟

فصل بهار یکی از مهم ترین زمان ها برای برداشت برگ سبز چای بوده و برگ های حاصل در این فصل، جوان، با خاصیت بالا و از بهترین نمونه ها می باشند. قابلیت برداشت برگ سبز با عنوان سرچین و چای حاصله با نام چای سرگل تنها از برداشت بهاره امکان پذیر بوده و انواع چای بهاره شمال از برترین نمونه های چای در سال با تقاضای خرید بالا نام دارند.

چای شمال

خرید بهترین چای شمال اصل

چای های تولید شده در شمال ایران همگی کاملا خالص و طبیعی بوده و به عنوان یک چای اصل و اعلا مشتریان بسیاری را دارا می باشد. نمونه های تولید شده هم به صورت چای فله و هم چای بسته بندی شده با برند های مختلف عرضه می گردند. برای خرید بهترین چای شمال اصل لازم است تا انواع این چای را شناخته و با اسامی آن ها آشنا باشید در غیر اینصورت می توانید از راهنمایی، مشاوره و امکان خرید از سوی مراکز فعال فروش چای در نواحی چایخیز استفاده نمایید. نمونه های چای ممتاز و چای سرگل و چای قلم لیزری از نمونه های پرتقاضا و پرفروش چای سیاه و چای سبز می باشند.

چرا چای شمال ؟

  1. حاوی هیچ اسانس و ماده افزودنی نمی باشد.
  2. رنگ طبیعی داشته
  3. رایحه سبک و غیر بویی شبیه به ادکلن دارد
  4. در صورت لمس چای تیز و زبر است چرا که پوششی از اسانس ندارد
  5. خاصیت بالایی دارد
  6. چون حاوی ماده اضافی نیست در نتیجه سوزش معده را به همراه ندارد
  7. همیشه به صورت تازه در دسترس است
  8. قیمت مناسبی دارد
  9. امکان خرید مستقیم آن هم جزیی و هم عمده وجود دارد

چای شمال

خرید و قیمت انواع چای شمال ایران 1402

برای خرید چای زمان و مکان هیچ نقشی ندارد چرا که این نوشیدنی محبوبیت بسیاری داشته و توسط هر سلیقه و هر ذائقه ای مورد توجه قرار دارد. استان گیلان با تولید حجم بالایی از چای در سال و دسترسی همیشگی این فرصت را در اختیار خریداران و متقاضیان عمده و جزیی قرار داده تا از طریق فضای مجازی و خرید اینترنتی چای بتوانند بهترین انواع چای سنتی را در اختیار داشته و از بالاترین کیفیت ها و حاشیه سود عالی بهره مند شوند. نمونه های چای شمال قیمت بسیار مناسبی را نسیت به نمونه های وارداتی و حاوی رنگ دارا بوده و برای خرید و قیمت انواع چای شمال ایران 1402 با کمترین نوسان قیمت و رقابتی می توانید هم این از طریق ارتباط یا کارشناسان واحد فروش ما اقدام نمایید.

چای شمال

عوامل موثر بر قیمت چای شمال کدامند؟

  • دست به دست شدن
  • فصل برداشت
  • حجم خرید
  • نحوه عرضه
  • نوع برند
  • نوع چای
  • منطقه تولید
  • فاصله از مبدا

خرید و فروش چای شمال عمده

چای یکی از محصولاتی است که در هر برهه از زمان تقاضای خرید جزیی و عمده را دارا است و مراکز بسیاری در زمینه فروش چای در سراسر ایران فعالیت دارند. موقعیت تولید چای شمال در 3 فصل بهار و تابستان و پاییز سبب شده تا نمونه های مختلفی از چای ها با رایحه بالا (چای بهاره) و یا چای های با قدرت رنگدهی بیشتر (چای تابستانه و چای پاییزه) را در اختیار داشته باشیم. برای خرید و فروش عمده چای شمال و دریافت بهترین قیمت چای اصل می توانید همراه با ما بهترین تجربه و کسب درآمد از چای های طبیعی را دریافت نمایید.

فروش چای خالص بهاره سرگل ممتاز شمال لاهیجان

یکی از بهترین فرصت های خرید چای انتخاب مکان و نقطه مطمئن به جهت دریافت نمونه های اصل و خالص است. شهر لاهیجان به عنوان پایتخت چای ایرانی بسیار مورد توجه و اهمیت بوده و تامین چای از این شهر می تواند فرصت خوبی را برای دریافت کیفیت های بالا و قیمت های مناسب فراهم نماید. با برداشت چای در بهار بالاترین حجم تقاضا را شاهد و فعالیت عرضه و فروش چای در این زمان بالا می باشد. فروش چای خالص بهاره سرگل ممتاز در کنار دیگر انواع چای لاهیجان در مجموعه چای ارگانیک ایرانی در حال انجام و برای خرید و قیمت انواع چای شمال ایران 1402 میتوانید با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط و از شرایط عالی خرید عمده و جزیی بهره مند شوید.

چای شمال

انتخاب و سفارش مرغوب ترین چای خوش عطر و طعم شمال گیلان

انتخاب چای با توجه به هر سلیقه ای ائم از اینکه فرد رایحه چای را می پندد یا قدرت رنگدهی برای وی مهم است متفاوت است اما توصیه می شود تا در زمان خرید حتما از چای طبیعی و بدون رنگ مصنوعی خریداری نمایید و چنانچه چایی با واژه زود دم بوده و سریع آماده نوشیدن می شود از خریدش امتناع نمایید. تمامی چای های شمال برای آماده شدن نیازمند دم کشیدن در مدت زمان خاصی با توجه به سایز و اندازه دانه بندی بوده و برای سفارش از مرغوب ترین چای گیلان خوش عطر و طعم می توانید با مراکز فعال فروش چای شمال در لاهیجان و… در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com