خرید چای تابستانه

خرید چای تابستانه شمال و دریافت قیمت آنلاین چای

خرید چای تابستانه شمال و دریافت قیمت آنلاین چای در فروشگاه تخصصی، اینترنتی چای ایرانی در حال انجام می باشد. خرید و فروش و قیمت چای داخلی همچون بهاره، سرگل با توجه به ارگانیک بودن این محصولات از نمونه های خارجی ارزان تر است. خرید چای تابستانه درجه یک فله و بسته بندی را در بازار ایران با ما تجربه نمایید.

چای تابستانه

چای تابستانه یعنی چه؟

موقعیت برداشت برگ سبز چای در شمال کشور ما به سه فصل منتهی می شود و چای های به دست آمده در هر فصل با آن نام کلی خوانده می شوند که عبارتند از چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه، تقسیم بندی و نامگذاری چای ها به غیر از چای سرگل در دیگر برداشت ها هم مشترک می باشد.

خرید چای تابستانه

تفاوت چای تابستانه و چای بهاره چیست؟

  • تغییرات جوی در فصول مختلف و حساسیت گیاه چای سبب می شود تا تنوعی از کیفیت چای را پیش رو داشته باشیم.
  • چای تابستانه قدرت رنگدهی بالاتری دارد.
  • ارزش کیفی برگ ها در برداشت بهاره بیشتر می باشد.
  • ساقه های موجود در برداشت تابستانه با درصد و احتمال بیشتری هستند.
  • قیمت چای تابستانه پایین تر از نوع بهاره ارزشگذاری می شوند.
  • رنگ ظاهر چای های بهاره پررنگ تر از سایر برداشت ها با توجه به تازگی برداشت می باشند.

آغاز برداشت چین تابستانه چای در شمال از کی آغاز می شود؟

این شرایط بسته به رشد به اندازه برگ ها و شرایط جوی منطقه دارد. برداشت برگ سبز چای در بهار از هفته اول یا دوم اردیبهشت آغاز شده و برداشت های مکرر و بعدی هر 45 روز یکبار انجام می گردد و معمولا در تیرماه هر سال شاهد آغاز برداشت چین تابستانه می باشیم.

خرید چای تابستانه

بهترین چای تابستانه چه نام دارد؟

در برداشت تابستانه و پاییزه بر خلاف برداشت بهاره چای سرگل را نداریم در نتیجه چای ممتاز تابستانه در رده اول جدول قرار داشته و از جمله چای پرفروش در طول سال نام نهاده شده است که رایحه و رنگدهی عالی داشته و از گزینه های مطلوب و قیمت مناسب جهت مصرف روزمره برای تمام خریداران با هر ذائقه و هر سلیقه ای می باشد.

کیفیت چای تابستانه تحت تاثیر چه عواملی تعیین می شود؟

  1. انتخاب درست برگ ها و برداشت صحیح
  2. شرایط جوی
  3. منطقه
  4. حمل سریع برگ ها به کارخانه
  5. نوع چای ها
  6. شیوه تولید
  7. درصد خلوص و سورت چای

خرید چای تابستانه

خرید چای تابستانه عمده و کیلویی

بسیاری از خریداران چای همواره رنگدهی چای را بیش از رایحه دار بودنش می پسندند از این رو خرید چای تابسانه گزینه عالی پیشنهادی و مقرون به صرفه برای این افراد می باشد. همچنین خریداران عمده نیز همواره برای تکمیل سبد سفارشات به دنبال تامین تنوعی از چای بوده و برای جلب رضایت خریداران خود در بازار به دنبال انواع چای درجه یک تابستانه می باشند. چای سیاه و چای سبز این فصل ویژگی های منحصر به فردی را دارا بوده و از سطح تقاضای خوبی در بازار برخوردار می باشد.

دریافت قیمت آنلاین چای ایرانی

یکی از راه هایی که همواره امروزه خریداران چای به دنبال آن می باشند امکان دریافت قیمت آنلاین چای ایرانی است تا بتوانند در محل کار خود و با تصمیم و انتخاب بهتر انواع چای ارگانیک سنتی را سفارش نمایند. برای دریافت قیمت چای 100% طبیعی تابستان می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان مجموعه اقدام و لیست قیمت عمده و جزیی هرکیلو از چای را دریافت نمایید.

خرید چای تابستانه

خرید و فروش چای تابستانه ایرانی در فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی چای این روز ها حال و هوای مکانی مطمئن و امن را برای خریداران یافته اند چرا که در طی سال های اخیر مشتریان بسیاری با آن ها آشنا و خرید با آنها را تجربه نموده اند. در این فروشگاه امکان انتخاب تنوعی از چای ها وجود داشته و می توان از مشاوره و راهنمایی کارشناسان نیز استفاده نمود. خرید و فروش چای تابستانه ایرانی از بهترین نقاط گیلان همچون چای لاهیجان از بهترین فرصت ها بوده که در سایت مقابل فراهم آمده در نتیجه می توان چای فله و بسته بندی و نمونه های چای شکسته، چای ممتاز، چای قلم، چای باروتی و چای دستی اعلا را در اختیار داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com