چای قلم درشت

چای قلم درشت بهاره خرید و فروش با قیمت ارزان

چای قلم درشت بهاره خرید و فروش با قیمت ارزان تر از بازار عمده و جزیی در مرجع تخصصی چای ایرانی در حال انجام می باشد. چای قلم درشت از محصولات ویژه کارخانجات چایسازی گیلان برشمرده می شود. چنانچه به دنبال چای اصل، خوش رایحه و خوش زنگ و خوش طعم طبیعی هستید چای سنتی قلم مناسب ترین پیشنهاد ما به شماست.

چای قلم درشت

چای قلم درشت چیست؟

به نوعی از چای که دارای ساختار ظاهری درشت تر و رنگ و طعمی منحصر به فرد اتلاق می شود. که به خوبی پیچش برگ سبز چای در آن قابل مشاهده و در نتیجه خاصیت بسیاری را با خود به همراه دارد. چای قلم در بازار به صورت قلم درشت، متوسط و قلم سوزنی عرضه می شود که هریک بر مبنای کیفیت دارای قیمت خاصی می باشند. مشخصات چای قلم درشت ساده که حاوی ساقه چای است را می توان به صورت زیر عنوان نمود:

  1. میزان گسی متوسط
  2. کافئین بالا
  3. وعده مناسب برای نوشیدن در وعده های روزمره
  4. 100% خالص با خواص فراوان
  5. بدون رنگ و اسانس
  6. فاقد هرگونه ماده شیمایی
  7. مقدار مناسب مصرف به ازای هر نفر 7 گرم
  8. زمان تقریبی دمکشیدن 15 الی 20 دقیقه

تولید چای قلم درشت چگونه است؟

این چای از برگ ها و ساقه گیاه چای در بهار، تابستان و پاییز تولید می شود. این قسمتها در کارخانه در معرض رطوبت و اکسیژن دچار تخمیر می شوند و در اینجاست که تفاوت چای ها از هم رقم می خورد. این که چه قسمتی از گیاه چای در چه اندازه ای تحت تأثیر اکسایش قرار بگیرد نقش بسزایی در طعم و رنگ چای خواهد داشت در این مرحله است که رنگ دانه های چای سیاه می شود و آن را از چای سبز متمایز می کند. بعد از اکسید شدن چای را خشک می کنند.

چای قلم درشت

خواص چای سیاه قلم درشت چیست؟

  • بهبود گوارش
  • کاهش استرس
  • سلامت قلب
  • سلامت استخوان ها
  • کاهش خطر سکته
  • افزایش انرژی
  • محرک سیستم ایمنی
  • ضد ویروس
  • پیشگیری از سرطان
  • پیشگیری از ابتلا به دیابت
  • محافظت از کلیه ها
  • ملین
  • کاهش غلظت و فشار خون

چای قلم بهاره چه تفاوتی با سایر برداشت ها دارد؟

در میان برداشت های متعدد چای در طول فصول بهار، تابستان و پاییز برداشت بهاره بیش از دیگر برداشت ها مورد تایید مصرف کنندگان قرار دارد. در مورد چای قلم بهاره می توان رایحه بالاتری را انتظار داشت و گسی و تلخی چای بیش از دیگر چای ها إحساس می گردد اما در سایر برداشت ها توقع رنگدهی بالاتر چای ها را انتظار خواهیم داشت.

چای قلم

قیمت چای قلم درشت بهاره لاهیجان در بازار چند است؟

قیمت های چای ها در بازار با توجه به کیفیت، شکل ظاهر و نوع آن ها متفاوت می باشند و نمی توان توقع یکسان قیمت از برداشت های مختلف و مراکز مختلف تولید چای را داشت. با توجه به حجم سفارش خرید چای نیز قیمت انواع چای ها متفاوت بوده و قطعا در خرید عمده قیمت ها ارزان تر و پایین تر خواهند بود. قیمت چای قلم درشت بهاره لاهیجان در سال 99 کیلویی و جزیی 60000 تومان و عمده 40000 تومان بوده است.

چای قلم درشت

خرید و فروش عمده بهترین انواع چای قلم درشت

خرید و فروش عمده چای در بازار بخش مهم و رایجی بوده و خریداران چای در ایران همواره چای فله را با توجه به قیمت پایین تر همواره مدنظر دارند. برای خرید و فروش عمده بهترین انواع چای قلم درشت ساده و سورت شده به شکل تضمنی و دست اول می توانید از طریق سایت چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان اقدام به ثبت سفارش نموده و مرغوب ترین چای درجه یک و سنتی ائم از انواع چای سیاه و چای سبز را دریافت نمایید.

خرید چای سیاه قلم درشت گیلان لاهیجان

برای خرید چای منابع تولید چای در گیلان از مهم ترین مراکز محسوب شده و همواره چای لاهیجان بیش از سایر چای ها مورد توجه خریداران در بازار می باشد. چنانچه به دنبال خرید چای سیاه خوب و درجه یک هستید حتما چای سیاه قلم درشت گیلان لاهیجان را در لیست سفارشات خود قرار داده تا با طعم و رنگ و مزه دلنشین این چای سنتی آشنا و از فواید مصرف آن بهره مند شوید ضمن اینکه فروش این چای می تواند سودآوری خوبی را نیز در بازار به همراه داشته باشد.

چای قلم

فروش چای قلم صادراتی درشت

بخش صادرات چای از جمله بخش های مهم و سودآوری محسوب شده و چای ایرانی نیز در این عرصه فعال و همواره انواع چای سیاه و سبز مورد تقاضای سایر کشور ها و بازار های هدف خاصی قرار دارند. برای فروش چای قلم صادراتی می توان تقاضاها را بیشتر در نمونه های سورت شده شاهد بود و در کنار آن چای های حاوی قلم را جهت فرآوری و افزودن به دمنوش ها استفاده می نمایند. جهت فعالیت در این حوزه و ثبت سفارشات خرید چای صادراتی ائم از چای قلم درشت، قلم سوزنی سورت شده، چای شکسته، چای باروتی، چای ممتاز و چای خاکه در تناژ های مور نظر می توانید با ما همراه شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com