سایت تخصصی خرید و فروش انواع چای ایرانی

فروش انواع چای سیاه و سبز لاهیجان در بزرگ ترین مرکز عرضه و پخش چای ایران با نازل ترین قیمت آغاز شد. آیا با سایت تخصصی خرید و فروش انواع چای ایرانی آشنایی دارید؟ امکان ثبت سفارشات عمده چای با خرید اینترنتی وجود دارد؟

کشور ما ایران از جمله کشور های بزرگ مصرف کننده چای در دنیا است که خرید و فروش انواع چای در بازار آن از رقابت بالایی برخوردار است از این رو می توان تنوع بالایی از چای را در سطح بازار شاهد بود که گاها این همه تنوع خریداران را با مشکلات مهمی جهت شناخت آن ها مواجه می نماید، علی الخصوص که معطوف کردن اذهان عمومی به چای ها وارداتی و حاوی رنگ و اسانس و عدم شناخت کافی چای تولید داخلی سبب شده تا سودجویی افراد بسیاری را در حیطه چای شاهد باشیم.

فروش انواع چای

چای ایرانی

چای سیاه و چای سبز مهم ترین بخش تولیدات و فروش چای در بازار را شامل می شوند این دو چای در سه فصل بهار و تابستان و پاییز برداشت و به گیاه چای در زمستان اجازه استراحت داده می شود. چای ایران تنها در بخش های کمی از مازندران و بخش بزرگی از استان گیلان پرورش داده می شود. تمامی چای های تولید شده به جرات 100% طبیعی و خالص بوده و حاوی هیچ سموم و اسانس و ماده رنگی نمی باشند.

چای اصیل ایران به عنوان یکی از چای های سالم و طبیعی در دنیا شهرت داشته اما هنوز هم برای بسیاری از مردم ما در داخل کشور ناشناخته و نامرغوب شناخته شده چرا که با مصرف چای های وارداتی و حاوی رنگ و اصطلاحا زوددم چای داخله را دیردم و بودار می دانند غافل از اینکه رایحه چای 100% طبیعی و خصلت چای خالص دیردم بودن می باشد.

فروش انواع چای

چه فاکتور های بر کیفیت چای تاثیر می گذارند؟

  1. انتخاب درست و صحیح برداشت برگ های چای
  2. فاصله برداشت تا حمل برگ به کارخانه
  3. شیوه تولید
  4. شرایط اقلیمی منطقه و ارتفاع یا جلگه ای بودن آن
  5. رشد طبیعی گیاه چای
  6. نوع چای به دست آمده
  7. زمان یا فصل برداشت (چای بهاره مرغوب تر از تابستانه و پاییزه)

آیا اسامی چای سنتی ایرانی را می دانید؟

  • چای سرگل : اولین برداشت، جوان ترین برگ ها، بیشترین رایحه، بهترین چای
  • چای ممتاز : استفاده از برگ های بالایی و جوان، قابلیت برداشت در سه فصل، چای پیچش دار، پرفروش ترین چای
  • چای قلم : درشت ترین چای، حاصل برگ های دوم و سوم، چای خوش رایحه با قیمت مقرون به صرفه
  • چای شکسته : چای بدون شکل خاص، دارای سایزی متوسط و ریز، چای مقرون به صرفه، رنگ و رایحه در حد متوسط
  • چای باروتی : چای گرد و صاف، ظاهر ریز، زوددم تر از دیگر چای ها به دلیل ظاهر ریز، مناسب جهت تولید دمنوش و چای کیسه ای
  • چای خاکه : ریزترین چای و پودری، مناسب در صنایع مختلف کاربردی

فروش انواع چای

سایت تخصصی خرید و فروش انواع چای ایرانی

برای معرفی و شناخت و عرضه چای های ایرانی وجود سایت های تخصصی و کانال های حرفه ای توانسته اند نقش موثری را ایفا نموده و در افزایش درخواست خرید و مصرف و فرهنگ سازی چای سنتی و مرغوب گام بزرگی را برداشته اند. این مراکز با پخش و فروش مستقیم چای از درب کارخانه توانسته اند اعتماد سازی بیشتر و کیفیت بالاتری از چای را به جای دست به دست شدن در بازار عرضه نمایند. سایت تخصصی خرید و فروش انواع چای ایرانی با داشتن کادری مجرب و سال ها سابقه در فروش چای توانسته معتبرترین برند چای و چای فله ممتاز و درجه یک را در بازار داخل و تنوع بالایی از چای صادراتی را در عرصه صادرات چای ایران به تجار و بازرگانان داخل و خارجی تهیه و تامین نماید.

چرا خرید چای ایرانی؟

  • قیمت ارزان تر نسبت به نمونه های وارداتی
  • کیفیت بالاتر و متناسب با ذائقه خانواده های ایرانی
  • 100% خالص و بدون اسانس
  • عدم سمپاشی باغات چای و سلامت برگ های سبز چای
  • حمایت از کشاورزان
  • حمایت از کارخانه های چایسازی و عرضه چای خالص
  • اطمینان از تازه بودن چای و تولید سال

فروش انواع چای

فروش اینترنتی انواع چای درجه یک

در سایت تخصصی خرید و فروش انواع چای ایرانی با رویکرد آشنا سازی عموم مردم با انواع چای اصل و خالص و کاملا باکیفیت ایرانی و عرضه بهترین چای سیاه، چای سبز، انواع بهترین مارک چای در ایران، امکان خرید و فروش چای طبیعی و ارگانیک را آسان تر از هر زمان دیگر نموده است. سفارش فروش اینترنتی چای در فروشگاه چای مقابل معرفی و شناخت بهتر و بیشتر را با ارسال مستقیم چای ها از لاهیجان به همراه مناسب ترین قیمت ها را فراهم نموده. چای های موجود در فروشگاه اینترنتی چای ارگانیک ایرانی شامل چای سیاه و چای سبز درجه یک، بهترین نمونه چای بهاره، چای دستی سیاه، مرغوب ترین چای صادراتی و اعلاترین نمونه چای ترش منطقه دلگان بوده که توسط متخصصان مجموعه در بهترین کیفیت و بسته بندی در سریعترین زمان ممکن در سراسر ایران تحویل می گردند.

فروش و پخش عمده انواع چای بهاره ایرانی

در میان تنوع خوب چای های داخلی اما چای های بهاره بیش از پیش مورد توجه قرار دارند این چای ها رایحه بالایی داشته و نمونه چای های تابستانه و چای پاییزه قدرت رنگ بیشتری را دارا هستند. خریداران عمده چای حتما در تکمیل سبد خرید خود با توجه به حجم تقاضای خرید چای بهاره به دنبال آن بوده و کیفیت تضمین شده این چای را مورد تایید دارند. هم اینک پخش عمده اعلاترین چای بهاره در سایت تخصصی فروش انواع چای سنتی فراهم و در هرگوشه از ایران می توان ثبت سفارشات خود را در حجم عمده حداقل از 50 کیلو ثبت و در اسرع وقت چای را در محل مورد توافق با شیوه های سریع ارسالی دریافت نمود.

فروش انواع چای

قیمت چای فله و عمده ایرانی

قیمت چای فله در بازار ایران با توجه به نحوه عرضه و حذف هزینه های جانبی بسیار مورد توجه قرار دارد و در خرید های عمده ای کاهش چشمگیری را در قیمت ها با حاشیه سود مناسب می توان در اختیار داشت. کیفیت هر چای در قیمت آن موثر بوده و طبعا چای سرگل دارای ارزش قیمت بالاتری نسبت به چای شکسته و باروتی و قلم دارا می باشد. برای دریافت قیمت فروش انواع چای فله در هر زمان راهکار عالی و برتر ارتباط با مرکز خرید چای شمال بوده تا همواره نازل ترین و ارزان ترین قیمت رقابتی و به روز بازار را دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com