خرید چای طبیعی سرگل و ممتاز شمال

خرید چای طبیعی سرگل و ممتاز شمال در فروشگاه چای ارگانیک ایرانی با کیفیت بالا و دست اول انجام می گردد. فروش عمده و جزیی انواع چای سنتی طبیعی در این مجموعه با قیمت خرید ارزان تری نسبت به بازار به دلیل عرضه مستقیم کاملا مشهود می باشد. دلایل طبیعی نامیدن چای های شمال ایران چیست؟

نام چای که به میان می آید ما ایرانی ها بی اختیار به یاد چای سیاه می افتیم. این نوشیدنی محبوب در میان تمام خانواده های ایرانی و در هر منزلی یافت می شود و از جمله کالا های اصلی در سبد خانوار ها قابل مشاهده می باشد، اما آیا همه ما به سلامت چای اهمیت می دهیم؟ تا چه میزان از چای تولید داخل خریداری می کنیم و تا چه حد آن را می شناسیم؟ در زمان خرید چای طبیعی به چه چیزهایی دقت می کنیم؟ آیا تنها نشان زود آماده شدن و رنگدهی و رایحه آن برایمان مهم است؟

 

خرید چای طبیعی

 

چایکاری در نواحی شمال ایران

در دو استان گیلان (90%) و مازندران (10%) از باغات چای کشور قرار دارند و تنها در شهر ها و نقاط خاصی از این دو قطب چایکاری و تولید چای انجام می گردد. ورود چای به کشور ما از زمان های دور به دلیل موقعیت قرار گیری کشور ما در مسیر جاده ابریشم انجام می شده اما از زمان کاشت و تولید آن یک قرن و اندی بیشتر نمی گذرد. این شغل پیشه بسیاری از خانواده های چایکار بوده و از این راه امرار معاش می نمایند.

گیاه چای به توجه به حساسیت در نقاط مرتفع و هموار نقاط چایخیز تنها قابل رشد بوده و این قالیت را دارد تا در 3 فصل از سال و با عناوین چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه برداشت شود. فاصله چیدن چای از هم هر 45 روز بوده و در زمستان به دلیل خشبی شدن ساقه ها و برگ ها برداشت انجام نمی گردد. با توجه به اقلیم این نواحی تا امروز به هیچ وجه باغات چای مورد هجوم آفات و حشره ها قرار نداشته و باغات چای کاملا بکر و سالم بوده و از هیچ سموم و آفت کشی استفاده نمی گردد.

خرید چای طبیعی

چای طبیعی چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

به چای هایی که از برگ آن ها از باغات عاری از حمله آفات و حشرات و بدون استفاده از هر سمومی برداشت و در کارخانه بدون هیچ اسانس و افزودنی آماده و حاصل می شوند چای طبیعی اتلاق می گردد چای طبیعی :

  • نیاز است تا دم بکشد، سریع آماده نمی شود.
  • حاوی هیچ رنگی نیست.
  • مواد افزودنی و رایحه مصنوعی ندارد.
  • خاصیت بالایی را در صورت صحیح و خالص مصرف شدن به همراه دارد.
  • جهت مصرف نیاز است تا میزان بیشتری از چای را به دلیل خالص بودن مصرف نمایید.

خرید چای طبیعی

چگونه چای طبیعی و باکیفیت را بشناسیم؟

این سوال یکی از پرسش های رایج و موجود در ذهن بسیاری می باشد که لازم است تا در این زمینه فردی خبره و متخصص باشید اما شیوه های دسترس و آسان آن را در اینجا ذکر خواهیم نمود.

  1. با لمس چای طبیعی خواهید دید که زبر و ضخیم است لطلفت نشان از تقلب در چای دارد.
  2. اگر چای خالص را در آب سرد بریزید سریع رنگ نمی دهد.
  3. چنانچه چای اصل باشد در صورت دمیدن هوا رایحه مطبوع و طبیعی از آن به مشام خواهد رسید.
  4. چای طبیعی بعد دم کشیدن در فنجان زلال و شفاف است.
  5. پس از مدت و طی زمان در فنجان ته نشین نشده و شما لایه چربی بر روی فنجان مشاهده نمی کنید.
  6. چای سالم و بدون رنگ در شکل ظاهر مات است نه براق
  7. رنگ ظاهر چای خالص متمایل به قهوه ای نشان می دهد نه اینکه یکدست مشکی باشد.
  8. چنانچه در چای حتی به میزان اندک ساقه باشد رایحه بهتری را به چای خواهد بخشید.
  9. هرچه ظاهر چای درشت تر، چای حاصله مرغوب تر و بهتر خواهد بود.
  10. حتما برای طعم دار کردن چای از مواد طبیعی موجود در منزل استفاده کنید.

خرید چای طبیعی

خرید چای طبیعی سرگل و ممتاز شمال

دو چای سرگل و چای ممتاز شمال از بهترین و اعلاترین چای ایرانی نامیده می شوند که تقاضای بالای خرید بازار چای را شامل خود نموده اند. برای خرید چای طبیعی و اعلای بهاره شمال در هر نقطه از کشور شرایط عالی فراهم گردیده تا بتوان هر چه بهتر و سریع تر به این چای ها دسترسی داشت. تنها کافیست تا از طریق سایت و یا همکاری با کارشناسان و متخصصین مجموعه اقدام به ثبت سفارش و دریافت سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن نمایید و از خواص آن به خوبی بهره مند شوید.

خرید چای طبیعی

فروش چای طبیعی

چنانچه از نهاد ها، ارگان ها، فروشگاه ها، تجار و بنک داران و فعال در زمینه چای شمال هستید می توانید بهترین و درجه یک ترین انواع چای سیاه و چای سبز طبیعی را در کیفیت های مورد درخواست از طریق مرجع پخش چای دریافت نمایید. قیمت چای ها با قیمت درب کارخانه، تضمینی و صد در صد بدون افزودنی بوده و می توان با اطمینان خاطر با خرید چای طبیعی شمال ایرانی ضمن برخورداری از سلامت از چایکار و کارخانه دار داخلی حمایت نمود و پیشرفت بیشتری را در این صنعت پر رونق شاهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com