عرضه چای شمال لاهیجان بهاره، تابستانه و پاییزه

عرضه چای شمال لاهیجان بهاره، تابستانه و پاییزه در سراسر ایران از طریق دریافت سفارشات تلفنی و اینترنتی آغاز شد. خرید و فروش انواع چای فله ای و بسته بندی از بهترین مارک چای در مرجع چای ایرانی انجام می گردد. عرضه و پخش عمده و جزیی چای سنتی و طبیعی از چه راه های انجام می گردد؟

عرضه چای شمال

از جمله گیاهانی که از برگ های پرسودی برخوردار است می توان به چای به منزله نوشیدنی مفید اشاره نمود. فعالیت در زمینه عرضه چای و تجارت و صادرات آن می تواند حاشیه خوب و پرسودی را به دنبال داشته باشد. این گیاه دارای قابلیت برداشت در سه فصل از سال از جمله بهار، تابستان و پاییز را دارا است و می تواند مصرف کنندگان را با ویژگی های منحصر به فرد از جمله رنگدهی و رایحه متفاوت مواجه نماید تا بتوانند چای مورد علاقه خود را از این میان انتخاب و خریداری نمایند. چای های شمال ایرانی بر حسب تبلیغات و تصورات اشتباهی در اذهان عمومی جایگاه تثبیت شده ای را در بین خریداران نیافته اما در طی چند سال اخیر فروش بالاتر و تغییر تفکرات را با توجه به تست و اثبات کیفیت بالا کسب نموده است.

عرضه چای شمال

مختصری از چایکاری در شمال

گیاه چای در شمال ایران از طریق واردات بذر و نهال آغاز و در منطقه چارخانه سر لاهیجان کشت و با توجه به موفقیت آمیز بودنش در سایر نقاط همجوارش نشر یافت به طوری که هم اینک 90 درصد از باغات چای در گیلان و 10 درصد مابقی در مازندران قرار دارد. از شهر های چایخیز می توان به: لاهیجان، لنگرود، املش، رودسر، چابکسر، واجارگاه، فومن، شفت، آستانه، سیاهکل، رامسر و تنکابن اشاره نمود. باغات چای در نواحی شمالی را می توان در ارتفاعات صعب العبور و نقاط پست مشاهد کرد. سهم قابل توجهی از چای تولیدی در شمال سالانه به صادرات تعلق داشته و با توجه به چای بهاره، تابستانه و پاییزه کیفیت و رنج قیمتی متفاوتی از هم را دارا می باشند. لازم به یادآوری است که عرضه چای شمال لاهیجان در بین خریداران محبوبیت بیشتری را دارا می باشد.

معرفی اسامی انواع چای شمال

  • چای سیاه سنتی
  • چای سبز
  • چای سفید
  • چای دستی محلی

عرضه چای شمال

القاب تجاری جهت عرضه چای شمال در بازار

  • سرگل یا سرچین
  • ممتاز
  • شکسته
  • قلم
  • باروتی
  • خاکه

عرضه چای شمال

عرضه چای شمال در سراسر کشور

با توجه به استقبال خوب از چای شمال در طی سال های اخیر در بازار چای لذا عرضه مستقیم آن را با شرایط ویژه در سراسر کشور فراهم نموده ایم تا خریدارن عمده و جزیی بتوانند از چای اصل و اصیل و کاملا مرغوب شمال بهره مند گردند. برای اینکه بتوانید قیمت های مناسب و حاشیه سود خوبی را تجربه نمایید کافیست تا با کارشناسان و مشاورین سای هماهنگی های لازمه را مبذول دارید.

نمایندگی چای شمال لاهیجان

با توجه به استقبال و تاییدیه کیفیت چای در شمال لذا چای لاهیجان بیشترین عرضه و تقاضا را دارد. همواره خریداران چای شمال ایرانی به دنبال چای های لاهیجان بوده و این مکان محلی امن و مطمئن جهت خرید و فروش چای داخلی محسوب می گردد. ساختار نمایندگی چای توانسته عرضه چای شمال را به صورت متنوع فله و انواع برند ها به راحتی برای خریداران فراهم نماید تا بتوانند چنانچه فروشگاه و یا از فعالین چای هستند بتوانند از یک مکان چای های درخواستی را تهیه و تامین نماید.

نحوه عرضه و پخش عمده و جزیی چای سنتی و طبیعی شمال

  • از طریق پست
  • تیپاکس
  • باربری
  • اتوبوس

عرضه چای شمال

خرید چای سیاه و سبز شمال به قیمت درب کارخانه

از آنجا که چای سیاه و چای سبز دو چای پرتقاضای بازار چای ایران را شامل می شوند لذا کیفیت و رنج قیمت این چای با چای خارجی بسیار مقایسه می گردد. کارخانه های چایسازی شمال همواره در تلاشند تا در بین چین های مختلف بهترین چای را به بازار مصرف عرضه نمایند. خرید مستقیم چای از کارخانه و به قیمت درب کارخانه شرایط ایجاد شده برای خریداران در سطح کشور بوده و این امکان برای متقاضیان عمده و خانگی فراهم و سبب شده تا کیفیت های بالاتری را به دور از واسطه ها تجربه کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com