فروشگاه عرضه بهترین چای شمال در ایران

فروشگاه چای شمال عرضه کننده بهترین انواع چای در ایران آماده همکاری با تمامی متقاضیان محترم در سراسر کشور بوده و می توانید با دریافت لیست قیمت خرید، سفارشات خود را از هم اکنون ثبت نمایید.

چای از جمله گیاهانی است که برای کشت نیاز به شرایط خاص اقلیمی داشته و نمی تواند در هر آب و هوایی رشد نماید، در ایران تنها دو استان شمالی یعنی گیلان و مازندران دارای شرایط مساعد کشتی برای این گیاه بوده و سهم تولید چای در استان گیلان بیش از 90% با بیشترین وسعت کشت می باشد، بنابر این می توان این منطقه را مساعد به جهت تهیه و تامین بهترین چای در ایران دانست.
فروشگاه ها و مراکز بسیاری در این نواحی به کار عرضه چای مشغول می باشند و اوج سرازیر شدن مشتریان به این نقاط را می توان با اولین برداشت چای در اواسط بهار یعنی نیمه دوم اردیبهشت مشاهده نمود.
چای سرگل به عنوان یکی از چای ها با شاخصه بالای کیفیت در بین تمام چای های برداشت شده در طول سال می باشد و ممتاز بیشترین میزان فروش را دارا می باشد.
امروزه با ورود به فروشگاه ها خواهید دید که قفسه آن ها پر شده از انبوهی از انواع چای های متنوع که کار انتخاب را برای بسیاری دشوار و مشکل نموده است.
حال هر فرد بسته به ذائقه و سلیقه شخصی چای فله و یا بسته بندی را بر می گزیند، اما آیا امکان شناخت چای اصل از تقلبی برای هر فرد امکانپذیر می باشد؟
چای های تولید شده داخلی در شمال کشور طبق بارها آزمایشات و تحقیقات به اثبات رسیده اند که در آن ها از هیچ افزودنی غیر مجاز استفاده نشده و به صورت کاملا طبیعی در حال عرضه به بازار می باشند.
آیا به نظر شما بهتر نیست چایی را انتخاب نماییم که در تازه تر بودن زمان تولیدش اطمینان بیشتری داریم و لااقل دسترسی به آن برایمان آسانتر است؟ غافل از اینکه شاید بسیاری از چای های وارداتی ماه ها جهت ورود در گمرک مانده اند و یا از تاریخ تولیدشان هیچ اطلاعاتی در دست نیست و یا از محتویات آن کاملا بی خبریم.
فروشگاه آنلاین چای از شمال ایران با داشتن کارشناسان مجرب چای این اطمینان را به شما می دهد تا بتوانید بهترین و مرغوب ترین چای را در اختیار داشته باشید و تفاوت را با آنچه که تاکنون از چای شمال و به صورت منفی در ذهنتان داشتید احساس نمایید.
چای شمال خوش طعم، خوش رنگ و خوش عطر و مناسب با ذائقه هر فرد ایرانی.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com