چای سنتی گیلان

عرضه چای سنتی گیلان در فروشگاه چای ایرانی

چای سنتی گیلان بهترین چای طبیعی عرضه شده در بازار ایران است. عرضه چای سنتی گیلان در فروشگاه چای ایرانی با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت بهاره انجام می گردد. خرید و فروش چای اعلا و ارگانیک دستی، سرگل و ممتاز در انواع نمونه های چای سبز و سیاه از کارخانه های چایسازی لاهیجان را دست اول تجربه نمایید.

چای سنتی گیلان

چای سنتی گیلان را تا حد می شناسید؟

چای سنتی در فرآیند تولید برگ های سبز هیچ ماده افزودنی بدان افزوده نشده در نتیجه کاملا طبیعی و تلخی و گسی قابل درکی را دارا هستند که نمی توان آن را در نمونه های وارداتی و تقلبی دید چرا که با فرآوری اقدام به حذف تلخی و افزوده شدن اسانس طعم شیرینی بدان داده اند. چای سیاه و چای سبز دو نمونه چای سنتی گیلان با مرغوبیت بالا هستند که همیشه تازه و اصل در اختیار خریداران در سطح بازار قرار می گیرد.
پس از چیدن برگ سبز چای، عملیات به ترتیب زیر انجام می گیرد:

  1. گرفتن بخشی از رطوبت (پلاسیدن)
  2. خرد کردن برگ های پلاسیده شده به اجزا کوچکتر(مالش)
  3. افزایش کیفیت در اثر مجاورت با هوا ، اکسیداسیون یا تخمیر
  4. کامل نمودن دفع رطوبت در کوره
  5. طیقه بندی و دسته بندی چای ها

چای سنتی گیلان

معرفی انواع چای سنتی گیلان

چای سرگل سنتی گیلان:

بالاترین قسمت گل چای یا قسمت بالایی که به یک غنچه و دو برگ معروف است در تهیه این چای استفاده می گردد. بالاترین درجه از کیفیت و بیشترین قیمت چای ایرانی به این چای لقب داده شده و به لحاظ کیفیت و رنگ و طعم نسبت به سایر انواع چای نیز بهترین می باشد و تنها مختص برداشت بهاره می باشد.

چای ممتاز سنتی گیلان:

این چای نیز از قسمت های بالایی برگ چای حاصل و ظاهر پیچش دار و بازار پسندی دارد. در درجه دوم دسته بندی بوده و پرفروش ترین چای نام دارد.

چای قلم سنتی گیلان :

این چای از برگ های قسمت میانی گیاه چای بدست می آید. بسته به اندازه چای ممکن است ریز، درشت یا متوسط باشد. درشت ترین سایز چای را دارا است و به لحاظ درجه بندی کیفیت، عطر و طعم و رنگ نسبت به چای ممتاز پایین تر و از چایی های شکسته و باروتی بالاتر می باشد.

چای شکسته سنتی گیلان :

برگ چایی های درشت پس از خشک شدن می بایست در دستگاه های مخصوص که به دستگاه چاقو مشهور هستند شکسته می شوند و به همین دلیل نام این چای شکسته می باشد.

چای باروتی :

این چای از سورت خوردن نمونه چای ها با رد شدن از الک ها حاصل شده و در رده پنجم دسته بندی پس از چای شکسته قرار می گیرد که چون ظاهر ریزی دارد در نتیجه سریع تر دم می کشد.

چای سنتی گیلان

چای بهاره سنتی گیلان

این نام یکی از القاب چای های ایرانی است که معمولا در نامگذاری اسم چای شنیده و دیده می شود. این نام به چایی های تولیدی فصل بهار اطلاق می شود. برداشت برگ سبز در گیلان در در سه فصل بهار و تابستان و پاییز تولید می شود و به محصولاتی که در فصل بهار تولید می شود چای بهاره می گویند.

چای دستی سنتی گیلان چیست؟

این چای در طی سال های اخیر با استقبال خوبی مواجه شده و طعم متفاوتی از نمونه های کارخانه ای داشته و توسط چایکاران با مالش دستی و خشک شدن به سنتی ترین شیوه انجام و در نتیجه چای فوق ظاهر درشت و دیر دم است و از جمله چای اصیل گیلان و چای با قدمتی خوانده می شود که ارزش قیمتی آن از نمونه های کارخانه ای نیز بالاتر می باشد.

چای سنتی گیلان

فروشگاه آنلاین چای

فروشگاه چای از جمله مکان های مهم جهت عرضه چای و انتخاب چای مورد نظر می باشد. با توجه به اینکه کشور ما موقعیت تولید چای را دارا است و بیشترین منابع باغات و کارخانه ها در گیلان قرار دارد لذا یک فرصت عالی برای خرید چای ارگانیک و طبیعی فراهم شده. فروشگاه آنلاین چای ایرانی در شهر لاهیجان معتبرترین مرکز چای قرار داشته و از این رو همواره بهترین چای درجه یک فله و چای برند ایرانی را در سطح بازار توزیع می نماید و می توان قیمت های ارزان تر و در نتیجه با اعتماد بیشتری چای اصل و 100% خالصی را خریداری نمود. خرید عمده چای و خرید کیلویی در این مرکز امکان پذیر بوده و می توان تنوعی از انواع چای را به یکباره و بی دغدغه سفارش نمود.

تنوع چای موجود در بازار ایران

  • فله ای
  • مارک و برند بسته بندی شده
  • تی بگ
  • مخلوط با دمنوش های مختلف و ترکیب های پرخواص و متنوع

چای سنتی گیلان

عرضه چای سنتی گیلان در فروشگاه چای ایرانی

خریداران چای در بازار همواره به دنبال راه کار های ساده ای به جهت خرید هستند و با گذشت زمان از سبک خرید های سنتی کاسته و بر حجم تقاضای خرید و فروش اینترنتی افزوده می شود چرا که ارتباط مستقیم با مراکز فروش اصلی در شهر های چایخیز می توان تجربه بهتری از خلوص بالای چای سنتی گیلان و به شکل دست اول داشت. عرضه چای سنتی گیلان در فروشگاه چای ایرانی سبب شده تا خریداران از هر نقطه از کشور ائم از تهران، أصفهان، مشهد، همدان، کردستان و… سمت و سیاق بهتری از چای ایران را تجربه و بتوانند چای تازه و مرغوب فله ای را مستقیما تهیه و تامین نمایند.

شیوه بسته بندی چای سنتی گیلان چگونه است؟

  • چای دستی در بسته های سلفون یک کیلویی
  • سفارشات جزیی در بسته های سلفون یک کیلویی و 5 کیلویی
  • سفارشات عمده در کیسه های 10، 20 و 25 و 30 کیلویی
  • برند ها و مارک ها در وزن های مختلف و جعبه ای و کارتنی

شیوه های جابه جایی چای در کشور :

  • پست
  • تیپاکس
  • اتوبوس
  • باربری
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com