چای گیلان

چای گیلان ایران خرید و فروش در سراسر کشور

چای گیلان ایران خرید و فروش در سراسر کشور بصورت مستقیم پس از تولید از بهترین کارخانه چایسازی انجام می گیرد. چای سیاه و چای سبز از مرغوب ترین چای ارگانیک اصیل گیلان بوده که فاقد مواد شیمیایی می باشند. سفارش خرید اینترنتی چای از فروشگاه مقابل فرصت دریافت قیمت های ارزان تر و کیفیت برتر را به شما تقدیم می نماید.

چای گیلان

صنعت چای گیلان و انواع چای در گیلان

صنعت چای در ایران برای اولین بار در گیلان راه اندازی و با توجه به موقعیت و شرایط مناسبی رشد گیاه چای لذا بزرگ ترین مرکز تولید و خرید و فروش عمده چای در کشور بوده که همواره چای خالص و فاقد مواد افزودنی را به بازار ارائه و می توان رایحه، رنگ و طعمی خالص را در چای های این منطقه به وضوح شاهد بود. انواع چای سیاه و چای سبز مهم ترین تولیدات بوده که هر یک دارای درجه بندی قوی تا ضعیف در برداشت های مختلف می باشد. صنعت چای در گیلان به شیوه ارتدوکس یا رسمی در حال فعالیت و استاندار های تولید همواره در این بخش ها اصولی و سخت رعایت می گردد.

  • چای سرگل بهاره
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای ساچمه ای
  • چای باروتی
  • چای خاکه از درجه بندی های چای در گیلان می باشند.

چای گیلان

شهر چای گیلان کجاست؟

در نواحی خاصی از گیلان چای قابلیت کشت داشته که در شرق می توان خوش رایحه ترین و محبوب ترین چای های سنتی را جستجو نمود. لاهیجان به عنوان اولین و قدیمی ترین شهر چای گیلان نام داشته و سپس این عملیات به شهر های همجوار نیز گسترش یافت که این شهر ها عبارتند از :

  • لنگرود
  • چابکسر
  • واجارگاه
  • رودسر
  • شفت
  • فومن
  • آستانه
  • سیاهکل و…

بهترین چای گیلان

برداشت برگ سبز چای در گیلان در 3 فصل از سال ائم از بهار، تابستان و پاییز انجام می شود که هر 45 روز یکبار از برداشت اول به بعد با مساعد بودن شرایط تکرار می شود. در این میان برداشت بهار دارای بهترین کیفیت بوده که به جرات می توان از چای سرگل یا سرچین بهار یاد کرد که قابلیت برداشت در سایر فصول را نداشته و در بین چایخوران حرفه ای جایگاه ویژه ای را دارا می باشد.

چای گیلان

خاصیت چای گیلان را می دانید؟

  • هضم بهتر غذا
  • دفع سموم
  • مراقبت از قلب
  • کاهش کلسترول
  • محافظت از پوست و استخوان ها
  • افزایش هوشیاری و…

چای گیلان

چای گیلان ایران خرید و فروش در سراسر کشور

به دلیل محدودیت در کشت گیاه چای و حساسیت آن لذا همواره دسترسی به چای در سطح بازار حائز اهمیت می باشد. این روز ها فرهنگ سازی مصرف چای ایرانی بیش از گذشته با فعالیت چشمگیر فعالین این عرضه همراه بوده و انواع چای های گیلان در بیشتر نقاط کشور شناخته شده و با مصرف درست بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. هم اکنون چای گیلان ایران خرید و فروش در سراسر کشور امکان پذیر و خریداران عمده و کیلویی چای می توانند از سوی مرکز چای ارگانیک ایرانی بهترین کیفیت و قیمت های عالی را مستقیم دریافت نمایند.

سفارش خرید بهترین انواع برند چای گیلان

کارخانه های چایسازی در گیلان فعالیت مداوم و مستمری را برای تهیه چای اصل و خالص دارا هستند و امروزه علاوه بر عرضه چای فله بسیاری از این مرکز اقدام به بسته بندی و برند سازی چای خود در بازار نموده اند. برای اینکه بتوانید سفارش خرید بهترین انواع برند های چای را داشته باشید می توانید همین حالا از سوی مراکز تخصصی فعال در این زمینه در اینترنت اقدام و کیفیت چای درجه یک و متنوعی را بصورت فله ای و بسته بندی عمده و جزیی دریافت نمایید.

چای گیلان

مرکز پخش چای ارگانیک بهاره گیلان

گیلان یکی از نقاطی در دینا است که همواره در تولید چای ارگانیک و طبیعی سرآمد بوده و چای این منطقه یکی از بهترین انواع چای در دنیا نام دارد. مرکز پخش چای ایران همواره انواع ارگانیک بهاره، چای تابستانه و پاییزه خوش رنگ را ارائه و متقاضیان در سراسر کشور فرصت خوبی را برای دسترسی به چای های سالم و خالص دارا هستند. در هر زمان و هر مکان بدون هیچ وقفه امکان ثبت سفارش خرید چای در مراکز عرضه و فروش چای شمال در گیلان فراهم و در سریع ترین زمان در محل مورد توافق در دسترس قرار دارند.

قیمت چای بهاره گیلان 1401

قابلیت برداشت برگ سبز چای در زمستان با توجه به ضخیم و خشبی بودن برگ ها امکان پذیر نیست لذا فرصت استراحت و تجدید قوا به گیاه داده می شود که در بهار با جوانه زدن گیاه شاهد بهترین کیفیت برگ ها می باشیم و با تجه به نادر بودن این نمونه چای ها ارزش قیمت بالاتری را در میان برداشت های بعدی دارا می باشند. این ارزش قیمت هر ساله با توجه به عوامل مختلفی تعیین و ارائه می گردد که برای در دسترس داشتن لیست قیمت انواع چای در هر موقعیت و هر زمان می توانید از طریق مرکز پخش چای لاهیجان اقدام و ارزان ترین قیمت های رقابتی بازار را دریافت نمایید.

چای گیلان

فروش عمده چای سیاه و چای سبز فله گیلان

دو نمونه چای سیاه و چای سبز در بازار ایران و در میان خانواده ها بیشترین مصرف و تقاضا را دارا است. قرار داشتن چای ایرانی مرغوب در سبد فروش فروشگاه ها می تواند نقش مهمی را در فرهنگ سازی و افزایش فروش چای ایران داشته باشد لذا فروش عمده چای سیاه و چای سبز فله گیلان بدون واسطه و مستقیم امکان پذیر و بستر های خوبی برای خریداران عمده و کلی چای در سراسر کشور فراهم شده است.

صادرات چای طبیعی گیلان

علاوه بر بازار داخلی، بازار دیگر کشور ها نیز گزینه های مطلوبی برای فعالیت و عرضه چای ایران گیلان می باشند. اگر از فعالین عرصه چای هستید و تقاضای نوع خاصی از چای یا انواع چای را دارید می توانید با همکاری با مراکز فعال در این زمینه بهترین چای صادراتی فله را با قیمت های ارزان و با حاشیه سود مناسب دریافت نمایید. این مراکز همواره گزینه های مطلوب و مدنظر را با توجه به بازار هدف ارائه و می توان همکاری تداوم داری را با آن ها تجربه نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com