چای ممتاز

خرید و قیمت چای اصیل ایرانی

چای اصیل ایرانی را از کجا تهیه کنیم؟ برای خرید و قیمت چای اصیل ایرانی به صورت مستقیم و کیفیت تضمینی در طول سال مراکز فعالی در گیلان وجود دارند. فروش انواع چای اصل و درجه یک سیاه و سبز بهاره در حجم عمده و کیلویی هم اینک در حال انجام می باشد.

چای اصیل ایرانی

چای اصیل ایرانی چیست؟

این چای را می توان به واقع نمونه ای از بهترین و سالم ترین چای های دنیا دانست که 100% طبیعی و فاقد اسانس بوده که از زمان تولید و کشت این گیاه در ایران یک قرن و اندی می گذرد. این گیاه در کشور ما بدون نیاز به سموم و مواد شیمایی رشد و تنها در بخش کمی از کشور ما یعنی در گیلان و مازندران و در نقاط خاصصی از این دو ناحیه کشت و تولید می شود. چای سیاه و چای سبز مهم ترین تولیدات چای اصیل ایرانی است که از ویژگی های مهم چای سنتی سیاه اصل عبارت است از :

  • گسی و تلخی دلچسب
  • رنگدهی طبیعی
  • رایحه خالص و بدون اسانس
  • رنگ زلال و شفاف بعد دم کشیدن
  • تولید سنتی
  • دیردم

رتبه بندی چای اصیل و سنتی ایرانی

  • چای ساچمه ای
  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه

نحوه عرضه چای ایران به بازار

  1. چای فله
  2. چای بسته بندی
  3. چای تی بگ

چای اصیل ایرانی

قیمت چای اصیل ایرانی

چای ها ویژگی ها و خصوصیات خاص و ممعینی دارند که با آن شناخته و به فروش می رسند و هر یک قیمت های مختلفی دارند. قیمت چای اصیل ایرانی موجود در بازار با توجه به کیفیت بالا و استاندارد و تولید در داخل دارای رنج قیمت مناسب تر و ارزان تری از نمونه های وارداتی بدون شناخت می باشد و در هر زمان با ارتباط با مراکز اصلی فروش می توان نازل ترین قیمت ها را دریافت نمود برای خرید و قیمت چای اصیل ایرانی مرجع چای ارگانیک ایران در لاهیجان با داشتن کارشناسان مجرب همواره در این امر همراه شما بوده تا بهترین چای تازه و مرغوب را ارائه نماید.

چای اصیل ایرانی

خرید چای اصیل ایرانی

برای خرید یک چای تازه همین بس که این چای تازه عرضه و حاوی هیچ مواد خارجی نباشد. این امکان در نواحی شمالی ایران وجود داشته و لذا فرصت و بستر خوبی را برای خرید فراهم نموده است. برای خرید مرکز فعال و تخصصی فروش چای در گیلان با برداشت هر چین چای های درجه یک و طبیعی را عرضه و در بازار چای چنانچه نیازمند تامین چای می باشید می تواند جهت خرید و قیمت چای اصیل ایرانی فرصت را غنیمت شمرده و همین حالا جهت ثبت سفارش در حجم مدنظر اقدام نمایید.

چای اصیل ایرانی

فروش بهترین چای سیاه و سبز اصیل ایران

چای سیاه و چای سبز دو نمونه چای با تقاضای خرید بالا در بازار ایران و جهان می باشند. برای خرید بهترین چای در کشور ما باید درجه بندی های چای را بشناسید. برداشت بهاره از چین اول مرغوب ترین نمونه ها بوده و چای حاصل از سرچین برگ های چای یعنی یک غنچه و دو برگ ملقب به چای سرگل از نمونه های برتر و بهترین می باشد. که در چای سبز نمونه چای قلم نیز به دلیل درشت بودن و باز شدن برگ ها در آب مورد توجه قرار دارد. چای ممتاز نیز نمونه پرفروش ترین چای سال نام دارد چرا که قابلیت برداشت در سه چین و سرگل در یک چین بهار را دارا است.

چای اصیل

خرید اینترنتی چای سیاه اصیل ایرانی در بازار

مشتریان و متقاضیان در بازار همواره به دنبال تامین چای سیاه درجه یک و مرغوب می باشند. چنانچه بتوان یک چای خوب و اصلی را ارائه داد رضایت بالا و می توان حاشیه سود بیشتری را دریافت نمود. خرید اینترنتی چای اصیل سیاه ایرانی در بازار از سوی سایت و مرجع معتبر مقابل امکان پذیر و خریداران می توانند خرید کیلویی و خرید عمده چای را بصورت مستقیم و بی واسطه انجام و از کیفیت های عالی انواع چای لذت و یا درآمد خوبی را کسب نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com