چای ایران

بورس چای ایران فروش چای خوب و درجه یک ایرانی

چای ایران تاریخچه کهن داشته و توسط کاشف السلطنه کشت و تولید آن در کشور گسترش یافته است. هم اکنون بورس چای ایران فروش چای خوب و درجه یک ایرانی را از لاهیجان به تمام بازار انجام می نماید. جهت خرید عمده و جزیی بهترین چای، دست اول و با قیمت ارزان تر می توانید با این مرکز همراه شوید.

چای ایران

ماجرای ورود چای به ایران

چای پیش از این که در کشور کشت شود، به واسطه بازرگانان و تاجران به کشور وارد می شده. در دوره ناصرالدین شاه قاجار به چند نفر از سیاستمداران باسواد اجازه داده شد که چای را برای کشت به ایران بیاورند که اولین تجربه به شکسته انجامید تا اینکه در سال 1276 شمسی محمد میرزای کاشف السلطنه، هزار نهال چای را به ایران آورد و علی رغم مشکلات فراوان در لاهیجان کاشت. کاشف السلطنه، اکنون پدر چای ایران نام گرفته و مقبره وی در شهر لاهیجان بر بالای یکی از تپه های این شهر جای گرفته است. هدف وی بی نیازی کشور از ورود چای و عدم خروج ارز از کشور بوده است.

پایتخت چای ایران کجاست؟

شهر لاهیجان و انواع چای لاهیجان به دلیل قدمت تولید و مرغوب ترین نمونه هایی که بازار عرضه می نماید همواره مورد توجه قرار دارد و همه خریداران برای خرید چای ایران خوب و مرغوب همواره چای لاهیجان را مدنظر دارند. چای این شهر کاملا طبیعی و خوش رایحه و فاقد هر ماده افزودنی خارجی می باشد.

چای ایران

آیا خواص چای ایران را می دانید؟

  • رفع کننده عطش
  • سالم ترین نوشابه به همراه خواص فراوان
  • کالری پایین
  • نگهداری کلسترول در سطح نرمال
  • کاهش فشار خون و غلظت خون
  • کاهش خطر ابتلا به سکته
  • افزایش قوای ذهن و ممانعت از زوال عقل
  • افزایش سطح سیستم ایمنی بدن
  • رفع التهابات
  • مبارزه علیه ویروس های وارد شده به بدن
  • رفع استرس
  • افزایش سطح هوشیاری

چای ایرانی خوب کدام چای است؟

چای ایران به دلیل برخورداری از موقعیت عالی اقلیمی در نواحی چایخیز شمالی و عدم افزودن رنگ و اسانس به چای یکی از بهترین چای های دنیا نام دارد. از میان اسامی چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی و چای خاکه 3 مدل چای سرگل و چای ممتاز و چای قلم از نمونه های پرفروش هستند البته این دلیل رد کیفیت مابقی چای ها نیست بلکه تقاضای بازار بر این مدل ها برحسب مصرف بیشتر می باشد. به طور کل چای خوب و اصل:

  1. حاوی رنگ و رایحه مصنوعی نیست.
  2. خاصیت سریع دمکشیدن را ندارد.
  3. هرچه وزن چای و فضای اشغالی بیشتر در نتیجه چای اعلاتر خواهد بود.
  4. در صورت لمس این چای متوجه زبری آن خواهید شد.
  5. لایه روغنی و حاوی چربی بر روی فنجان قابل مشاهده نیست.
  6. پس از دمکشیدن کدر نشده و ته نشین نمی گردد.
  7. رایحه طبیعی و به دور از ماندگی و ادکلن دارد.

چای ایران

بورس چای ایران

در بورس چای ایران به دلیل اولویت به حقوق مصرف کنندگان همواره بهترین و مرغوب ترین انواع چای عرضه و این مهم رعایت شده تا همواره هم خریداران عمده و هم خریداران کیلویی چای بتوانند خرید خوب و متقیمی را با کمترین هزینه تجربه نمایند. صادرات چای نیز بخشی از أمور مربوطه بوده و بخش مهم و اعظم تولیدات شامل چای سیاه و چای سبز درجه یک و اصل است که هم به صورت چای فله و هم بسته بندی با نام برند های مختلف به بازار عرضه می شود و همواره مرکز پخش چای تخصصی و معتبر در مشاوره و خدمات به مشتریان تاثیر بسزایی را خواهند داشت.

پارامتر های فرق چای ایران و چای خارجی کدامند؟

چای های وارداتی امروزه علاوه بر واردات مجاز از طریق مرز های بسیاری به طور قاچاق به کشور وارد می شوند که اطلاعات موثقی از محتوای موجود در چای ها وجود ندارد و غالبا حاوی رنگ های خطرناک و رایحه های مصنوعی هستند از مزیت های چای تولید داخل که آن را به بهترین گزینه جهت خرید و فروش مبدل نموده است می توان به :

  • اعتماد بالاتر به کیفیت و خلوص چای
  • عدم وجود رنگ و رایحه در چای
  • قیمت تمام شده ارزان تر
  • تناسب بیشتر با ذائقه ها
  • امکان جابه جایی و خرید در هر زمان
  • دسترسی راحت به مراکز تولید چای
  • پخش چای تازه و تولید سال در بازار اشاره نمود.

چای ایران

فروش چای خوب و درجه یک ایرانی

در طی سال های اخیر تلاش ها و فعالیت مراکز بسیاری از سمت نواحی و مراکز چایسازی انجام شده تا معرفی بیشتر و بهتر و دسترسی بالاتری به چای تولید داخل برای مصرف کنندگان فراهم شود و شاهد استقبال خوب خریداران از این شیوه بوده ایم. هم اینک در بورس چای ایران فروش چای خوب و درجه یک ایرانی به شیوه سنتی و اینترنتی در حال انجام بوده تا خریداران قیمت های ارزان و کیفیت های تضمینی و دست اولی را از چای اصیل ایران تجربه نمایند.

چای ایران

خرید عمده چای ایران (انواع چای سیاه و سبز)

در جابجایی چای در سطح بازار خریداران عمده چای نقش مهمی را دارند و ارائه قیمت بدین افراد می تواند در افزایش سطح تقاضای خرید بسیار تاثیر داشته باشد. چای سیاه و چای سبز در سه برداشت بهاره، تابستانه و پاییزه حاصل شده و می توان در زمان های برداشت موقعیت عالی جهت خرید را برای خریداران قیاس نمود و برای خرید عمده چای ایران و بهترین نمونه چای سنتی اصل گیلان در هر زمان و در هر مکان می توان با کوتاه ترین راه های ممکنه اقدام به ثبت سفارش نمود و شاهد دسترسی و پخش سریع چای در هر منطقه از بازار چای ایران بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com