مرجع خرید انواع چای سیاه

خرید انواع چای سیاه درجه یک و بهترین چای سبز ساده (طبیعی) را می توان از فروشگاه اینترنتی چای ایرانی با قیمت های ارزان تر تجربه نمود. در مرجع خرید انواع چای سیاه، فروش عمده چای از کارخانجات چایسازی گیلان و لاهیجان تازه و بدون واسطه انجام می گردد. مرغوب ترین انواع چای سنتی فله و صادراتی در بازار ایران را از ما جویا شوید.

آیا می دانید چای سیاه دارای تنوع در کیفیت و رنج قیمت می باشد؟ برای خرید انواع چای آیا مراکز و مراجع معتبری را مدنظر دارید؟ آیا قصد خرید چای سنتی و طبیعی از شمال را دارید؟ چرا خرید آنلاین چای توانسته در بین مردم محبوب شود؟

خرید انواع چای سیاه

چای سیاه سنتی ایرانی

این چای به شیوه سنتی یا ارتدوکس در ایران تهیه می شود و برای تولید آن همواره از مرغوب ترین برگ های سالم گیاه چای استفاده می شود. مرحله ای با نام تخمیر یا اکسیداسیون سبب شده تا رایحه و رنگی بی نظیر بدون هیچ فرآوری خاصی در این چای حاصل شود. لذا رنگ و رایحه چای سیاه ایرانی زبانزد و به عنوان یکی از گزینه های بهترین چای موجود در دنیا نام نهاده شده است.

خرید انواع چای سیاه

دسته بندی انواع چای سیاه

چای های خشک آماده شده در کارخانه پس از آماده شدن باید بر أساس سایز، کیفیت و نوع دسته بندی شده تا قیمت و ارزش نهایی آن ها مشخص شود.

  • چای سیاه سرگل
  • چای ممتاز سیاه
  • چای سیاه شکسته
  • چای سیاه قلم
  • چای باروتی سیاه
  • چای خاکه سیاه

از مهم ترین دسته بندی چای بوده و سپس هر یک می توانند مجدد در دسته های قوی تا ضعیف مجدد به عنوان 1 و 2و 3 قرار بگیرند.

خرید انواع چای سیاه

ویژگی های انواع چای سیاه اصیل ایرانی

  • رنگ دهی طبیعی
  • رایحه خالص
  • بدون ماده افزودنی
  • عدم سمپاشی و استفاده از سموم در باغات چای شمال
  • تولید تازه سال
  • شفافیت و زلالی پس از دم کشیدن
  • دیردم به دلیل عدم فرآوری خاص و وجود هر گونه ماده خارجی
  • قیمت های ارزان تر

بازار چای سیاه

این بازار یکی از مهم ترین و باارزش ترین بازار های چای برشمرده می شود که عرضه و تقاضای آن در دنیا بیشمار و از این رو این چای به صورت تضمینی فروش و سودآوری بالایی را به همراه دارد. بازار چای سیاه در ایران هم شامل انواع چای سیاه وارداتی و هم تولید داخل است که رقابت تنگاتنگی را برای رقابت این دو ایجاد نموده است، اما تفاوت اساسی این دو با هم چای ایرانی کاملا طبیعی و فاقد هر گونه اسانس و رنگی می باشد.

خرید انواع چای سیاه

مرجع خرید انواع چای سیاه

وجود مرجع و منبع مهم برای عرضه و پخش به موقع چای می تواند موقعیت خوب و قابل قبولی را برای خریداران فراهم آورد. مرجع خرید أنواع چای سیاه و چای سبز اعلای ایرانی در شهر لاهیجان توانسته بهترین انواع چای ارگانیک و اصل را دستچین و در تمام طول سال برحسب حجم و نوع تقاضا در بازار سراسری ارسال و حتی صادرات نماید. در این مرجع می توان از خرید عمده و حتی کیلویی را با قیمت های ارزان تری تجربه کرد و به کیفیت فراتر از نوع درخواست رسید.

خرید اینترنتی انواع چای سیاه

چگونه خرید اینترنتی چای توانسته در بین مردم محبوب شود؟ کارخانه ها و مراکز فروش چای در شمال در طی سال های اخیر گام بزرگی را در عرضه و معرف بهتر محصولات خود برداشته و با عرضه آن در فضای مجازی دسترسی مستقیم و بی واسطه و تضمینی را برای خریداران فراهم نموده اند علاوه بر اینکه قیمت های ارزان تر و حاشیه سود بهتری را به همراه دارند. از این رو انواع چای اصیل سیاه در حجم و تناژ مورد نظر بدون محدودیت پخش و سلامت و کیفیت آن ها همواره مورد تایید با استاندار های جهانی می باشد.

انواع چای سیاه

قیمت انواع چای سیاه بهاره

برای خرید چای علی الخصوص در حجم های متفاوت در بازار عوامل متعددی دخیل هستند اما دریافت قیمت از مراکز پخش چای شمال در این نقاط می تواند مقرون به صرفه و در نتیجه با کیفیت بالاتری باشد. برای دریافت قیمت انواع چای سیاه بهاره و مرغوب ترین چای درجه یک سنتی و اعلاترین چای گیلان می توانید همواره در هر زمان علی الخصوص قیمت عمده چای با کارشناسان مجموعه پیش رو در ارتباط باشید. (قیمت های درج شده در جدول زیر متلق به چای بهار 99 می باشند.)

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل ایرانی 80000
چای سیاه ممتاز ایرانی 75000
چای سیاه شکسته ریز ایرانی 60000
چای سیاه شکسته درشت ایرانی 60000
چای سیاه قلم ساده ایرانی 60000
چای سیاه قلم لیزری ایرانی 75000
چای سیاه دستی 150000
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com