چای لاهیجان

چای لاهیجان بهاره چین اول 1402 (1000 گرمی و فله) خرید و قیمت بدون واسطه

چای لاهیجان بهاره چین اول 1402 (1000 گرمی و فله) خرید و قیمت بدون واسطه برای متقاضیان در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. آیا مطلع هستید بازار چای ایران عرضه کننده عمده و کیلویی چای سیاه و سبز لاهیجان به صورت مستقیم از بهترین کارخانه چایسازی است؟ فروش اینترنتی انواع چای لاهیجان درجه 1 از نوع سرگل، ممتاز و… آغاز شد.

چای و چایکاری یکی از شغل های اساسی در استان گیلان علی الخصوص در شهرستان لاهیجان می باشد. رشد گیاه چای در نواحی چایخیز گیلان به صورت کاملا سالم بوده و تا اینک هجوم هیچ آفتی به سمت این گیاه مشاهده نشده لذا برگ های سالم تحویل کارخانه های چایسازی شده و بدون هیچ ماده افزودنی و رنگ چای ها آماده و روانه بازار می شوند. لذا می توان چای ارگانیک و اصل خالص را در این نواحی با بهترین قیمت جستجو نمود.

چای لاهیجان

باغ ها و مزارع چای لاهیجان

باغ های چای یکی از مناظر بسیار زیبا در لاهیجان در نواحی پست و ارتفاعات آن می باشد که چهره شهر را منحصر به فرد نموده که در بهار برگ های جوان آن قابل برداشت و در انتهای پاییز و زمستان به گل و بذر نشسته و سبب خاص شده این نقطه شده است. ارزش برگ های چای بسیار بالا و این گیاه از گیاهان بدون خزان و همیشه سبز است اما تنها برگ های بالایی و جدی گیاه قابلیت برداشت دارند و در زمستان با خشبی شدن برگ ها امکان برداشت و تولید چای وجود ندارد. باغ های چای در نواحی صعب العبور نیز وجود داشته و چایکاران با مشقت اقدام به برداشت برگ ها و با قل دادن زنبیل ها و یا سوار بر حیوان نمودن آن را به نقاط قابل عبور می رسانند که در این نقاط از ماشین های جیپ یا دوج قدیمی استفاده می گردد.

وظایف بهترین کارخانه چای لاهیجان

کارخانه های چایسازی یکی از فاکتور های مهم برای تهیه یک چای خوب می باشند. فعالیت این مکان ها از ابتدای برداشت برگ سبز آغاز و تا پایان برداشت در اواسط پاییز ادامه می یابد. وظایف بهترین کارخانه های چایسازی لاهیجان تولید یک چای استاندارد و خالص و احترام به حقوق مصرف کننده می باشد. در این مکان ها برگ های سبز با قیمت های تعیین شده از چایکاران خریداری و درجه بندی و وارد پروسه تولید شده و در نهایت با عبور از الک های خاص برحسب سایز و کیفیت نامگذاری و قیمت نهاده می شوند.

چای لاهیجان

تولید چای در ایران

در دنیا چای به دو شیوه ارتدوکس (رسمی) و سی تی سی (غیر رسمی) تهیه می شوند. در ایران روال تولید به صورت ارتدوکس یا رسمی بوده و برگ های سبز چای طی عملیات پلاس و مالش و اکسیداسیون و خشک شدن به یک چای خشک مرغوب با رنگ و رایحه عالی تبدیل می گردند. ایران یکی از تولید کنندگان چای خالص و طبیعی در دنیا است که چای سنتی متنوعی را تولید و به بازار های مختلف عرضه می نماید.

چه عواملی سبب کیفیت بالای چای لاهیجان می شوند؟

  1. آب و هوای مناسب
  2. انتخاب صحیح و دستچین نمودن برگ های مرغوب چای
  3. انتقال سریع برگ ها به کارخانه
  4. زمان مناسب برداشت برگ ها
  5. تولید صحیح و تجربه در این زمینه
  6. عدم استفاده از هرگونه افرودنی در چای ها
  7. عدم استفاده از سموم و آفت کش ها در باغ های چای

چای لاهیجان

خواص چای لاهیجان

  • کمک به هضم بهتر و آسان تر غذا
  • مراقبت از معده
  • محافظت از قلب با کاهش غلظت خون
  • کاهش خطر ابتلا به سکته
  • افزایش هوشیاری
  • عدم انباشته شدن سموم به دلیل خالص بودن
  • ضد ویروس
  • ضد درد
  • کاهش التهابات و…

بهترین چای لاهیجان

به طور حتم چای بهاره چین اول هر ساله بالاترین کیفیت را دارا بوده و چای سرگل بیشترین کیفیت را در رتبه اول جدول دارا است از نمونه های بسیار پرفروش سالانه عبارتند از 3 نمونه سرگل، چای ممتاز و چای قلم. از بهترین کیفیت چای ها بر اساس قیمت چای می توان از :

  1. چای دستی با قیمت بالاتر
  2. چای ساچمه ای
  3. چای سرگل
  4. چای ممتاز
  5. چای قلم
  6. چای شکسته
  7. چای باروتی
  8. و چای خاکه یاد نمود.

چای لاهیجان

چای لاهیجان بهاره چین اول 1402 (1000 گرمی و فله) خرید و قیمت بدون واسطه

با توجه به کیفیت اثبات شده و رایحه بالای چای برداشت بهاره لذا متقاضیان خرید چای بهاره بالا و در این میان می توان هم به تقاضای خرید عمده چای و خرید کیلویی آن اشاره نمود و چای های برداشت چین اول نیز دارای درجه بندی های متنوعی بوده و بر حسب قیمت می توان نیاز خود را مرتفع و سفارش را ثبت نمود. هم اینک چای لاهیجان بهاره چین اول 1402 (1000 گرمی و فله) خرید و قیمت بدون واسطه به همه شما عزیزان ارائه و می توانید از بهترین و مرغوب ترین کیفیت چای اصیل ایرانی از لاهیجان به صورت مستقیم بهره مند شوید.

چای لاهیجان

خرید اینترنتی چای لاهیجان اصل بهاره

حتما تجربه خرید چای شمال ایرانی را داشته اید آیا از کیفیت آن راضی بوده اید؟ آیا تاکنون خرید اینترنتی چای لاهیجان را تجربه نموده اید؟ آیا می دانید چنانچه چای خریداری شده شما اصل و خالص و درست مصرف شود می تواند فواید بسیاری را در کنار رایحه و رنگ عالی خود به همراه داشته باشد؟ آیا می دانید با خرید اینترنتی چای می توانید کیفیت تازه و بالا و قیمت ارزان چای را تجربه نمایید؟ سایت چای ارگانیک ایرانی عرضه کننده مستقیم چای فله لاهیجان از نوع بهاره، تابستانه و پاییزه بوده و انواع چای را بدون هیچ نگرانی و بدون واسطه می توانید در حجم های مورد درخواست خریداری نمایید.

فروشگاه آنلاین چای لاهیجان

فروشگاه ها نقش مهمی را در عرضه یک چای خوب و اصل دارا هستند. در کشور ما در این مکان ها در نواحی مختلف انواع چای عرضه شده و خریداران با تعداد بالا و متنوع چای ها مواجه هستند اما انتخاب و راهنمایی در زمینه یک چای خوب می تواند نقش بسزایی را در دسترسی به کیفیت های مطلوب داشته باشد. فروشگاه آنلاین چای لاهیجان عرضه کننده بهترین انواع چای درجه یک و 100% طبیعی ایرانی بوده و شما را در انتخاب هر چه بهتر و راحت تر چای ها همراهی می نماید. چنانچه قصد تامین چای های مختلف اما کاملا طبیعی را دارید می توانید در هر برهه از زمان با ما همراه تا گلچینی از انواع چای مرغوب ایرانی را مستقیم در اختیار داشته باشید.

چای لاهیجان

فروش اینترنتی انواع چای مرغوب و درجه یک لاهیجان

این روز ها عرضه و دسترسی به همه محصولات راحت تر شده به ططری که فضای مجازی و دنیای اینترنتی امکان دسترسی هر چه بهتر و آشنایی با محصولات هر نقطه را فراهم و راه های ارتباط سریع با تامین کنندگان فراهم آمده است بدین صورت می توان محصول مدنظر با عدم کاهش کیفیت و اصل در اختیار داشت. صادرات چای لاهیجان یکی از امور مهم و با ارزآوری بالاست که این روز ها از طریق اینترنت بهتر شناخته شده و درخواست خرید آن افزایش یافته. در بازار داخلی برای اینکه چای لاهیجان بهاره چین اول 1402 (1000 گرمی و فله) خرید و قیمت بدون واسطه را در اختیار داشت فرصت خوبی از سوی مرکز فروش چای در نواحی چایخیز فراهم و سودآوری خوبی را برای فعالین آن به همراه داشته است.

نمایندگی چای لاهیجان در سراسر ایران

ارگانیک بوده و طبیعی بودن چای ایرانی سبب گشته تا در بازار تعداد افراد بیشتری به دنبال این چای باشند. چای تولید داخلی فاقد هر گونه افزودنی و چایکاران در انتخاب و دستچین نمودن برگ های مرغوب حساسیت بسیاری دارند لذا تولید داخلی ارجحیت بسیاری را نسبت به نمونه های وارداتی دارا می باشند و با قیمت بهتری در حال فروش می باشند. نمایندگی چای لاهیجان در سراسر ایران از طریق اینترنتی اقدام به عرضه و پخش چای نموده و متقاضیان می توانند چای چین اول و وزین ترین چای اعلای ایرانی را از لاهیجان دریافت نمایند.

چای لاهیجان

بازار چای لاهیجان عرضه کننده چای سنتی و طبیعی تازه

آیا می دانید علاوه بر تولید چای کارخانه ای برخی چایکاران حرفه ای و قدیمی نیز اقدام به تولید حجم کم چای اما به صورت سفارشی می نمایند؟ چای دستی محلی یکی از چای های اصیل لاهیجان است که ارزش قیمتی بالاتری را نسبت به چای سنتی کارخانه ای دارا است. بازار چای لاهیجان عرضه کننده انواع چای سنتی و طبیعی تازه بوده و خوش رنگ ترین و خوش رایحه ترین چای اصل را می توان در این مکان جستجو و قیمت های روز و ارزان تری از چای سیاه و چای سبز را اختیار نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com