لیست قیمت خرید چای شمال فله

لیست قیمت چای شمال و خرید فله این چای را می توان به روز از طریق سایت چای ارگانیک ایرانی دریافت نمود. فروش اینترنتی بهترین انواع چای شمال به همراه قیمت های قابل رقابت بازار در این مجموعه قابل اجرا می باشد. چای سیاه و چای سبز به صورت کیلویی (سلفونی) و کیسه های 10، 20 الی 25 کیلویی به سراسر ایران ارسال می گردند.

بوته چای را می توان از جمله گیاهانی دانست که تاثیر بسیاری را بر تصفیه هوا دارد و شما به وضوح مشاهده می کنید هوای مزارع چای بسیار مطبوع و تمیز است. چای در زمان های دور تنها از طریق واردات به ایران می آمده تا اینکه بذر و گیاه آن با تلاش های فراوان توسط شخصی به نام محمد میرزا کاشف السلطنه در یکی از شهر های شمال در استان گیلان و روستایی در شهر لاهیجان مورد کشت و سپس ترویج و تولید قرار گرفت. هم اینک در استان گیلان و مازندران چای از جمله محصولات خاص و استراتژیک بوده که بسیار مورد توجه قرار دارد و به لحاظ سلامت بار ها مورد تایید قرار گرفته است. چای های تولید شده در این نقاط به دو دسته چای فله و بسته بندی با نام و برند های متعدد تقسیم بندی می شوند و بازار هدف چای شمال را می توان علاوه بر داخل به کشور های حاشیه خلیج فارس و بسیاری از کشور های اروپایی نسبت داد.

قیمت چای شمال فله

انواع چای تولید شده در شمال

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای سفید
  • چای دستی

چای شمال

شیوه تولید چای در شمال

در ایران از زمان رایج شدن تولید چای تا به امروزه نحوه تولید چای در کارخانه ها به شکل رسمی ( ارتدوکس یا سنتی) بوده و تنها چای های سیاه، سبز، سفید و دستی در مراحل تولید از یکدییگر متمایز می شوند. چای دستی توسط خود چایکاران و کشاورزان در منزل و با دستگاه های قدیمی و سنتی به شیوه ای خاص تولید می شود اما سه چای سبز، سفید و سیاه در کارخانه طی مراحل خاص و مورد نظر تولید می شوند.

رایج ترین شیوه معامله چای در ایران

بیشترین نحوه فروش چای در ایران به صورت فله بوده و از جمله شرکت ها و بخش صادرات مهم ترین قسمت درخواست کنندگان آن را شامل می شوند، زیرا در این حالت قیمت خرید چای های فله در حجم بالا بسیار مقرون به صرفه و سودآور تر می باشد. همچنین در حوزه صادرات چای شمال نیز شاهد جابه جایی چای ها و مبادات آن به شیوه فله ای می باشیم که جا دارد تا در این بخش تعاملات و تلاش های بیشتری انجام پذیرد. لیست قیمت خرید چای شمال فله در صورت تقاضای عمده قطعا با توجه به حجم درخواست متفاوت از خرید های کیلویی و جزیی خواهد بود و در این باره می توان با مشاورین و کارشناسان مشورت های لازمه را انجام نمود.

لیست قیمت چای

لیست قیمت چای شمال

نام چای قیمت مصرف کننده  (تومان)
چای سیاه سرگل 80000
چای سیاه ممتاز 75000
چای سیاه شکسته 1 60000
چای سیاه شکسته 2 در حال بروز رسانی
چای سیاه قلم 60000
چای سیاه قلم سوزنی 75000
چای سیاه قلم درشت 70000
چای سبز ممتاز 75000
چای سبز شکسته 1 60000
چای سبز شکسته 2 در حال بروز رسانی
چای سبز قلم 60000
چای سبز قلم ریز 75000
چای سبز قلم درشت 70000

لطفا جهت اطلاع از قیمت روز با ما در تماس باشید.

مزیت خرید چای فله

  • قابل رویت بودن
  • قیمت کمتر
  • تقاضای خرید بیشتر از سمت مشتریان
  • داشتن جامعه هدف بیشتر

معایب خرید چای فله

  • امکان آلودگی به جهت باز بودن
  • امکان اختلاط راحت تر و عدم کنترل بر آن

چای شمال

از کجا و چگونه چای شمال را بخرم؟

در راستای افزایش فروش چای شمال و قیمت خرید چای شمال به صورت ارزان و مناسب لذا فروشگاه های مجازی، سایت ها، نمایندگی ها و مراکز خرید بسیاری به این کار مشغول می باشند اما برای هدفمند نمودن این امر و سهولت در دسترسی و اطمینان از تازگی مجموعه بازرگانی چای شمال تلاش نموده تا بهترین انواع چای ایرانی خالص و طبیعی را به صورت مستقیم از درب کارخانه به سراسر کشور ارسال نماید. تنها کافیست تا حجم و نوع چای خود را به کارشناسام مرکز ارائه نمایید یا با دریافت لیست قیمت خرید چای شمال فله و سته بندی انتخاب خود را به سهولت انجام نمایید و از قیمت های واحد و یکسان در دیگر شهر ها برخوردار شوید.

چای شمال

چرا چای شمال مزه تلخ و گس دارد برای رفع آن چه کنم؟

این چای چون به شکل ساده و طبیعی و بدون فرآوری خاصی به بازار عرضه می شود طبیعتا با توجه به ذات آن به شکل تلخ و گس می باشد. برای رفع این امر بهترین راه حل استفاده از مواد طبیعی همچون هل، دارچین، بهارنارنج، زنجبیل، لیمو عمانی بوده و برای درک بهتر خواص توصیه می شود تا چای به صورت خالص و بدون شیرین کننده میل شود اما اگر قصد دارید تا چیزی را به همراه آن میل نمایید می توانید در حد متعادل از خرما، کشمش، نبات استفاده نمایید.

عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت چای شمال

  • فصل برداشت
  • میزان چای به دست آمده در فصل
  • نوع چای
  • میزان خرید چای
  • تعداد دلالان
  • منطقه کشت چای
  • کیفیت چای
  • میزان عرضه و تقاضای بازار

قیمت چای شمال و عوامل موثر بر آن

آیا امکان خرید چای شمال با قیمت واحد برای تمام شهر های ایران وجود دارد؟

بله، این مجموعه با هدف توزیع سراسری و مستقیم چای از درب کارخانه شرایط علی و بی نظیری را برای متقاضیان چای شمال در سراسر ایران فراهم نموده است که ضمن آن خواهید توانست از قیمت واحد هر یک از انواع چای تولید داخلی ائم از چای سیاه و چای سبز بهره مند شوید و سودآوری خوب و رضایتمندی طرفین خود را به دست آورید.

خرید چای فله شمال

برخلاف تصور بسیاری که چای فله را نامناسب جهت استفاده می دانند اما خرید مستقیم آن می تواند یکی از راه های مناسب و با اطمینان باشد که این شرایط نیز برای خریداران فراهم آمده تا بتوانند به انواع چای خالص شمال دست یابند.
چای های فله بر مبنای کیفیت و درجه بندی که در مراحل انتهایی تولید در کارخانه روی آن ها انجام می گیرد دارای اسامی و قیمت های مختلفی می باشند که می توان به سرگل اولین چین چای در فصل بهار و چای ممتاز با بالاترین قیمت و شکسته، قلم، باروتی و خاکه با قیمت پایینتر اشاره نمود.
بسته های چای فله بر حسب میزان تقاضا کیلویی به صورت سلفون ساده و در حجم بالاتر در کیسه های 10 الی 25 کیلویی قرار می گیرند. در صورت نیاز به خرید چای شمال و دریافت لیست قیمت چای و اطلاع از نرخ روز تنها کافیست تا بازار چای ارگانیک ایران را به یاد بسپارید زیرا در این مجموعه تلاش گردیده تا لیست قیمت چای شمال با پایین ترین قیمت ارائه شود.

قیمت خرید چای شمال فله

خرید چای فله درجه یک صادراتی شمال

چای های صادراتی از جمله چای های مهم در عرصه صادرات محسوب می شوند چرا که سود آوری خوب و خریداران بیشتری را دارا است. با توجه به برداشت چای در سه فصل از سال لذا می توان حجم معین و خوبی را برای این بخش دانست که متقاضیان بسیاری را از طریق تجار ایرانی و تجار کشور های مختلف دارا است. خرید چای شمال از مراکز و منابع تولید و فروش در شمال می تواند با توجه به تعدد وجود کارخانه ها قیمت های رقابتی و کیفیت های مختلف و متناسب با درخواست را در پی داشته باشد. اگر از فعالین این عرصه هستید جهت دریافت لیست قیمت خرید چای شمال فله و سفارش خرید آن می توانید در هر زمان از طول سال هماهنگی های لازمه و درخواست خود را به کارشناسان مجموعه ارائه نمایید تا چای مورد نظر شما بر مبنای درخواست به همراه مداراک مربوطه ائم از بهداشت و استاندارد  و امور مربوطه از این طریق به انجام رسد.

لیست قیمت چای شمال فله بر چه مبنایی تغییر می نماید؟

با توجه به برداشت های متعدد چای در شمال و متفاوت بودن درجه بندی ها و متغییر بودن میزان محصول در هر فصل و نوسانات بازار لذا قیمت ها در برهه هایی از سال دچار نوسان خواهند شد که لازم است تا نرخ روز چای خود را از مراکز مورد نظر دریافت نمایید.

لیست قیمت چای شمال

خرید تضمینی چای شمال به قیمت کارخانه

همیشه داشتن لیست قیمت چای از مراکز معتبر می تواند در انتخاب هرچه بهتر چای کمک شایانی را به خریداران نماید. با توجه به استقرار مجموعه چای ایرانیی در شمال و همکاری مستقیم کارخانه چایسازی به همراه این مرکز سبب شده تا خرید ها کاملا تضمینی و به قیمت درب کارخانه ارائه شوند. دریافت لیست قیمت چای شمال و خرید چای شمال را به همراه بزرگ ترین مرجع تخصصی چای در سراسر ایران دنبال نماید.

اهداف مرکز فروش چای شمال

  1. دسترسی سریع به چای طبیعی شمال
  2. قیمت ارزان تر و واحد چای در سراسر ایران
  3. توسعه و ترویج صحیح مصرف چای ایرانی
  4. صادرات چای به دیگر کشور ها
  5. عرضه مرغوب ترین انواع چای

نکات قابل توجه در زمان خرید چای شمال فله :

  1. انتخاب چای های با ظاهر درشت
  2. لمس چای و حس کردن زبری دانه چای نه لطافت آن
  3. رنگ سیاه رو به قهوه ای
  4. استشمام چای و داشتن رایحه طبیعی
  5. رویت ساقه در چای
  6. انتخاب چای با دانه بندی سنگین

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com