صادرات و فروش عمده چای لاهیجان

صادرات و فروش عمده چای لاهیجان

صادرات و فروش عمده چای لاهیجان یکی از راه های ارزآوری خوب برای کشور و حمایت از این صنعت بوده و لاهیجان را می توان یکی از مراکز مهم به لحاظ تولید چای های با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این زمینه دانست. صادرات چای ایرانی و بهترین نمونه از انواع چای صادراتی لاهیجان را با مرجع تخصصی آن تجربه و دنبال نمایید.

صادرات چای لاهیجان

چای لاهیجان

مردم ایران را می توان از جمله طرفداران جدانشدنی از چای دانست که حداقل روزی یکبار هم که شده حتما نوشیدن آن را در برنامه غذایی خود می گنجانند. در کشور ما می توان قطب اصلی تولید چای را لاهیجان دانست زیرا اولین نقطه جهت کشت و تولید چای توسط کاشف السلطنه (پدر چای ایران) بوده و از گذشته تاکنون با تولید بهترین انواع چای در ترویج مصرف چای نقش مهمی را داشته است و خرید و فروش بالای چای این منطقه در طول سال حاکی از این امر دارد.

چای سیاه، سبز و سفید از جمله تولیدات کارخانجات چایسازی در لاهیجان بوده و می توان این شهر را نقطه قوت چای داخله چه به لحاظ صادرات و فروش عمده چای دانست. کشور های عراق، افغانستان، گرجستان، ترکیه، روسیه، آلمان و… از جمله طرفداران پرو پاقرص چای ایرانی علی الخصوص چای لاهیجان هستند که همین امر سبب شده تا توجه بسیاری را جهت ورود به این عرصه جلب نموده و بازار داغ فروش عمده و صادرات را در طول سال مهیا نماید.

دما و سرمای مناسب (به طور کل اقلیم و شرایط جوی ایده آل منطقه) در این ناحیه سبب شده تا هیچ آفتی اجازه رشد در باغات چای را نداشته و به دلیل همین امر از هیچ سموم شیمیایی در طی مراحل رشد استفاده نمی گردد. با توجه به ارگانیک بودن چای لاهیجان امروزه بیش از پیش این چای با استقبال و توجه همراه بوده و امید آن را داریم که شاهد شکوفا شدن هرچه بیشتر و پیشرفت روز افزون این صنعت و حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان عزیز داخلی باشیم. هم اینک صادرات و فروش عمده چای لاهیجان در صدر درخواستداران چای ایرانی قرار دارد و این موضوع قطعا باید مهم واقع شده تا بتوان در صنایع تبدیلی و بسته بندی آن شاهد تلاش های بیشتری بود.

صادرات چای لاهیجان

ویژگی بارز چای لاهیجان

  • صد در صد طبیعی
  • کیفیت بالا
  • خوش رنگ و خوش طعم
  • دارای استاندارد های لازم
  • محبوبیت آن در بازار داخل و خارج

صادرات و فروش عمده چای لاهیجان

صادرات چای لاهیجان چه مزیت هایی را به دنبال دارد؟

  1. ارزآوری مطلوب برای کشور
  2. سبب حمایت از چایکار و عدم رها کردن باغات می گردد.
  3. سبب اشتیاق بیشتر در تولید چای توسط کارخانه داران و افزایش تمرکز بیشتر در این زمینه می گردد.
  4. و طبیعتا توسعه هرچه بهتر و بیشتر صنعت چایسازی ایرانی را به دنبال خواهد داشت.

بازار چای صادراتی لاهیجان

بازار چای مرکزی همیشه نقطه عطف و مکان مطمئنی برای خریداران چای محسوب می شود که می توانند در آن هرگونه چای مدنظر خود را با قیمت ایده آل و مناسب تهیه و تامین نمایند زیرا خرید های عمده برای آن ها کاهش نرخ نهایی را در حد بالایی به دنبال خواهد داشت. صادرات و فروش عمده چای لاهیجان سبب گردیده تا انواع چای صادراتی در رده و درجه های مختلف متناسب با انتخاب متقاضیان در بسته بندی های مورد نظر و درخواست قرار گیرند. بیشترین آمار فروش عمده چای صادراتی به چای شکسته با مناسب ترین قیمت تعلق دارد و جابه جایی ها غالبا به صورت چای فله ای در کیسه های 10، 20 و 25 کلوییی ساده و لمینیتی می باشد.

صادرات و فروش عمده چای لاهیجان

شیوه های صادرات چای لاهیجان

  • زمینی با کانتینر
  • از طریق کشتی
  • از طریق هوایی

صادرات و فروش عمده چای لاهیجان

صادرات و فروش عمده چای لاهیجان

با توجه به اهمیت اقتصادی چای لاهیجان لذا صادرات و فروش عمده چای لاهیجان از طریق مراکز تولید بسیار مهم واقع شده و در نتیجه ارزش کیفی چای عرضه شده از اهمیت بسیاری برخوردار است. صادرات چای لاهیجان در طی سال های اخیر با روند رو به رشدی مواجه شده و تعداد کشور های خریدار چای این نقطه چایخیز روز به روز در حال افزایش می باشند و این موضوع می تواند کاملا به نفع چای تولید داخلی باشد. انواع چای صادراتی مرغوب و درجه یک با رنج قیمت خوب و ارزان از طریق مجموعه چای ایرانی در حال فروش می باشد. اگر از تجار و بازرگانان ایرانی در دیگر کشور ها هستید و قصد صادرات چای لاهیجان را دارید می توانید مرکز مقابل را با داشتن آزمایشگاه های مجهز و داشتن امکان انجام تمامی امور خود برگزینید.

صادرات و فروش اینترنتی چای به سایر نقاط دنیا

فضای مجازی در دنیای امروز از توجه بسیاری برخوردار اس حتی نزد تجار و بازرگانان، آن ها با سرچ در این فضا در کمترین زمان به چای مورد نظر خود در سایر نقاط دنیا دست یافته و با ارتباط با این مراکز اقدام به خرید و صادرات چای می نمایند. هم اکنون صادرات و فروش عمده چای لاهیجان از طریق فعالین این حوزه در حال انجام بوده و معرفی اینترنتی آن گسترگی و پهنه بیشتری را زیر پوشش گرفته که سبب ارتباط و تداوم همکاری با سایر نقاط دنیا گردیده است. این روش شاید تا زمانی غیر قابل باور بود و تنها شیوه سنتی خرید چای باب بود اما هم اینک این شیوه در بسیاری از موارد نسبت به فروش سنتی ارجحیت یافته است.

صادرات و فروش عمده چای لاهیجان

دریافت لیست قیمت فروش انواع چای صادراتی لاهیجان

قطعا یکی از موضوعات مهم برای خریداران چای صادراتی در کنار کیفیت، قیمت چای می باشد. اهمیت این موضوع سبب شده تا آن ها به دنبال این موضوع مکان های مختلف را جستجو نمایند. از طرفی با توجه به موضوعات و عوامل مختلف این رنج در برهه های مختلف متفاوت خواهد بود که جهت اطلاع و دریافت قیمت ها می توانید با کارشناسان و مشاورین سایت در ارتباط بوده تا لیست قیمت فروش انواع چای سیاه و سبز صادراتی را به شما ارائه نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com