فروش چای گیلان

فروش چای گیلان سنتی عمده و فله ای

فروش چای گیلان بهاره، ممتاز و درجه یک به صورت عمده و فله ای از طریق بازار چای ایرانی عمده و جزیی در حال انجام می باشد. چای شمال ایران به شیوه کاملا سنتی و مرغوب در حال تولید و عرضه می باشند. چنانچه قصد خرید و فروش چای گیلان با عطر و طعم طبیعی را دارید می توانید این چای اصل را با قیمت کاملا رقابتی دریافت نمایید.

مختصری در مورد چای سنتی :

چایکاری در ایران محدود به بخش های شمالی ایران یعنی دو استان گیلان و مازندران می باشد و در این مناطق تنها در شهر های خاصی شرایط کشت چای وجود دارد. کارخانه های فعال چایسازی در این خطه ها چای را به شیوه کاملا سنتی یا ارتدوکس تولید می نمایند و فروش چای گیلان با توجه به داشتن مساحت بالاتر باغ های چای (90%) از رونق بالاتری برخوردار می باشد. در روش سنتی برگ سبز چای طی مراحلی همچون :

  1. پژمرده شدن (پلاس)
  2. مالش
  3. تخمیر
  4. خشک شدن
  5. طبقه بندی

را طی می‌کنند که با هرگونه تغییر در مراحل این روند انواع مختلفی از چای به دست می‌آید که چای سبز چای تخمیر نشده نامیده شده و چای سیاه به دلیل اکسیده شدن تک تک سلول های برگ چای تخمیری نام نهاده می شود.

چای گیلان

فروش چای گیلان فله ای

انواع چای گیلان جهت فروش

  • چای سیاه گیلان
  • چای سبز گیلان
  • چای سفید گیلان
  • چای دستی گیلان

فروش انواع چای گیلان

فرآیند فروش چای گیلان

  • فروش اینترنتی
  • فروش مستقیم
  • فروش مویرگی

فروش چای گیلان عمده

بهترین زمان خرید چای گیلان

چای در سه فصل بهار، تابستان و پاییز برداشت و تولید می شود که در این سه فصل می توان بهترین نمونه چای ها را در اختیار داشت. برای داشتن چای معطر فصل بهار و برای چای های با رنگ بیشتر فصل تابستان و پاییز مناسب می باشند. چای سرگل و ممتاز نیز پرفروش ترین چای در طول سال می باشند.

خرید چای گیلان

سهم فروش چای گیلان در صادرات

با توجه به وجود اکثر باغات چای در گیلان اهمیت فروش چای و صادرات آن می تواند بخش مهمی را در ورود ارز به کشور داشته باشد، لذا اهمیت دادن به کشاورزان چایکاران، حمایت تولیدکنندگان این بخش، حمایت و پشتیبانی در زمینه بسته بندی چای صادراتی و ممانعت از ورود چای های قاچاق می تواند روند رو به رشدی را در این صنعت شاهد بود. هم اکنون با اطلاع از سلامت و ارگانیک بودن چای ایرانی مشتریان صادراتی بسیاری را این چای داشته و سهم فروش چای گیلان در طی سال های اخیر روند روبه رشدی را با توجه به قیمت های مقرون به صرفه و کیفیت های مختلف موجود دارا می باشد.

فروش چای گیلان فله

چای لاهیجان بهترین و پرفروش ترین چای گیلان

شهر لاهیجان، پایتخت چای ایران در شرق گیلان واقع بوده و با داشتن برترین تولیدکنندگان و سهم بالای تولید چای و قیمت های مناسب و مرغوبیت چای سهم مهمی را در اقتصاد و فروش چای گیلان دارد. این نقطه یکی از نقاط هدف تجار و بازرگان و خریداران عمده چای است و می توان برترین برند های چای ایرانی را در لاهیجان مشاهده نمود.

فروش چای گیلان لاهیجان

فروش چای گیلان عمده در تهران

حجم تقاضا و مصرف بالای چای با توجه به شرایط جمعیتی در تهران می تواند بازار هدف خوبی برای فروش چای گیلان در حجم عمده محسوب شود. چنانچه از مغازه داران و کسبه و فروشگاه داران این شهر هستید می توانید جهت تهیه و تامین سریع انواع چای درخواستی خود ائم از چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته و چای باروتی در حجم مورد نیاز با مشاورین و کارشناسان سایت در ارتباط باشید تا کالای سفارشی خود را در سریعترین زمان درب محل کار خود دریافت نمایید.

فروش چای گیلان در تهران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com