انواع چای سیاه در ایران

انواع چای سیاه در ایران قیمت و خرید بهترین چای

انواع چای سیاه در ایران قیمت و خرید بهترین چای از سوی کدام مراکز پیشنهاد می شود؟ بازار فروش انواع چای سیاه تقاضای بالا و عمده ای را در درجه بندی های مختلف دارا است. سفارش آنلاین چای لاهیجان بصورت فله و برند نیز امکان پذیر می باشد.

انواع چای سیاه در ایران

چای سیاه و تفاوت در درجه بندی ها

این چای از اکسایش و تخمیر برگ سبز به شیوه ارتدوکس در کارخانه حاصل و شرایط تولید و نوع برگ ها بر کیفیت چای (رنگ و رایحه طبیعی) بسیار تاثیرگذار می باشد. چای ها پس از خشک و آماده شدن از لحاظ سایز و درجه بندی از هم متمایز و بر حسب کیفیت دارا بوده ارزش گذاری می گردند. برترین و مرغوب ترین چای از برگ های جوان چای حاصل و هر چه چای بدست آمده دارای رایحه بلیشتر و قدرت رنگپذیری بهتر و وزین تر باشد محبوبیت بالاتری را به همراه خواهد داشت.

بزرگ ترین کشور های تولید کننده چای جهان را می شناسید؟

چای قرن ‌هاست که بعنوان نوشیدنی گرم یا سرد محبوب جایگاه ویژه ای را کسب نموده است. خواص بی نظیر درمانی و اثرات آرام بخش آن سبب می‌شود در بسیاری از موارد جایگزین داروهای شیمیایی باشد. چای در انواع و اقسام گوناگونی در دنیا تولید می‌شود که از میان کشورهای اصلی تولید کننده چای در جهان می‌توان به هندوستان، سریلانکا، بنگلادش، ترکیه، کنیا، چین، ویتنام، اندونزی، ایران و… اشاره نمود.

اسم انواع چای سیاه ایرانی

  • چای سرگل سیاه
  • چای ممتاز سیاه
  • چای شکسته سیاه
  • چای قلم سیاه
  • چای باروتی سیاه
  • چای خاکه سیاه
  • چای ساچمه سیاه
  • چای سیاه دستی و سنتی

انواع چای سیاه در ایران

برداشت چای در سال چند بار انجام می شود؟

برداشت برگ سبز در طول سال 3 بار و فرآیند تولید آن ها متوالی و هر 45 روز یکبار انجام می گردد. انواع چای فصلی عبارتند از :

  1. چای بهاره
  2. چای تابستانه
  3. چای پاییزه

بهترین نوع چای سیاه کدام است؟

این پرسش برای بسیاری وجود داشته که بهترین نوع چای سیاه کدام است. چای نوشیدنی محبوبی است که رایحه و رنگ آن بسیار مورد توجه می باشد هر چه رایحه چای طبیعی تر و قدرت رنگ خالص داشته باشد مرغوبیت بالاتری دارد که این امر در تمام نمونه های چای ایران اعمال و همگی در شرایط ارگانیک و طبیعی کشت و تولید و می توان بالاترین کیفیت را در آن ها انتظار داشت. چای برداشت بهاره به اصطلاح چای بهاره بهترین برداشت و نوع چای سرگل سیاه و سپس چای ممتاز بیشترین کیفیت و سطح خرید را در سال دارا هستند.

 

انواع چای سیاه در ایران

خرید بهترین چای سیاه ایرانی اصل

اصل بودن چای نکته مهمی است که برای خرید چای به همه توصیه می شود چرا که این نوشیدنی برای چندین بار در طول روز نوشیده می شود و لذا سلامت آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. چنانچه قصد خرید بهترین انواع چای سیاه ایرانی اصل را دارید مهم نیست که کجا و چقدر تا محل تولید فاصله دارید با توجه به زیر ساخت ها و شرایط فراهم شده می توانید در کمترین زمان سفارشات مستقیم خود را ثبت و در سریع ترین زمان خرید خوب و مقرون به صرفه تری را از چای ارگانیک شمال ایرانی انجام نمایید.

انواع چای سیاه در ایران

بازار محلی و آنلاین خرید انواع چای سیاه در ایران

بازار های محلی در نواحی چایخیز یکی از مهم ترین مکان های برای توزیع و پخش چای برشمرده شده و خریداران می توانند از نمونه های متنوع درجه بندی چای برای ثبت سفارش بهره مند شوند ضمن اینکه قیمت های ارزان تر و عالی تری را نیز تجربه خواهند نمود. انواع چای سیاه در ایران قیمت و خرید بهترین چای از سوی مراکز تولید و فروش آن در گیلان ارائه و لذا خرید از سوی این مکان ها اعتماد و حمایت از این تولید ملی را به همراه خواهد داشت ضمن اینکه سودآوری خوبی را در فروش چای درجه یک به همراه خواهد داشت و صادرات چای به صورت فله نیز ارزآوری خوبی را با توجه به سفاشر در حجم بالا به دنبال خواهد داشت.

قیمت انواع چای سیاه در ایران

حتما می دانید که چای های موجود در بازار بر طبق اینکه فله بوده یا برند در چه زمانی برداشت و چگونه به دست مشتریان رسیده اند دارای ارزش قیمتی متفاوتی می باشند. قیمت انواع چای سیاه در ایران تفاوت اما دارای نرخ پایین تری از نمونه های چای خارجی راه یافته به بازار می باشند و از آنجا که چای ایران کیفیتی فراتر و درجه خلوص بالاتری دارند بهترین پیشنهاد برای خرید می باشند. مناسب ترین و بهترین قیمت انواع چای سیاه و چای سبز مرغوب و خالص را همراه با مرجع بزرگ چای ایرانی در سراسر شهر های کشور تجربه نمایید.

انواع چای سیاه در ایران

فروش چای خالص سیاه ایرانی

اگر به دنبال خرید چای خالص و مرغوب هستید، باید بدونین مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی برای شما پیشنهاد‌های متنوعی دارد. این مجموعه یک بازار محلی آنلاین در لاهیجان (پایتخت چای ایران) برشمرده می شود که فرصت خرید انواع چای سیاه رو به طور مستقیم مهیا نموده است. بنابراین بدون نیاز به سفر و صرف کمترین هزینه می‌شه مزه چای اصیل شمال رو تجربه کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com