خرید چای سیاه ایرانی کیلویی به قیمت امروز

خرید چای سیاه ایرانی کیلویی به قیمت امروز و با نازلترین قیمت به صورت دست اول انجام نمایید. شرایط خرید اینترنتی چای، انواع چای سنتی اصل و تازه را با کمترین هزینه و زمان به دست متقاضیان می رساند. فروشگاه چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان بهترین چای سیاه و سبز را به صورت عمده و جزیی به فروش می رساند.

حتما همه می دانید که خرید چای سیاه در رتبه اول در دنیا قرار دارد و همواره رایحه و رنگ و طعم این چای مورد توجه قرار داشته و از این رو تولیدکنندگان بزرگ چای در دنیا تولید این چای را در درجه اول و فرآوری های بسیاری را بر روی آن انجام نموده اند. چای طبیعی سیاه مشتریان بسیاری را در دنیا دارد و افرادی که این طعم خالص و تلخی آن به مراجشان سازگار نیست می توانند از طعم دهنده های طبیعی موجود در منزل برای این کار اسفاده نمایند. قیمت این چای با توجه به مصرف همگانی در حد قابل قبولی بوده و با توجه به نوع و کیفیت می توان از گران ا ارزان آن را در بازار شاهد بود.

خرید چای سیاه

چای سیاه ایرانی

این چای محبوب ترین چای در بین ایرانیان است که از برگ های سبز چای تحت عمل پلاس، مالش، تخمیر، خشک شدن و طبقه بندی و سورت حاصل می آید. شیوه تولید آن به شکل سنتی در شمال ایران انجام و موقعیت برداشت و تولیدش در 3 فصل بهار، تابستان و پاییز امکانپذیر است. نوع و سایز برگ های برداشت شده در کیفیت نهایی و قیمت چای بسیار تاثیرگذار است. مشخصات چای سیاه ایرانی:

  1. فاقد ماده افزودنی
  2. فاقد سموم شیمیایی رو برگ های سبز چای
  3. میزان گسی: زیاد
  4. مزه : تلخ به دلیل عدم فرآوری خاص
  5. مقدار کافئین: متوسط
  6. وعده مناسب جهت مصرف روزانه
  7. مقدار مناسب مصرف، 5 گرم برای هر نفر (یک قاشق)
  8. دمای مناسب آب برای دم کشیدن چای 95 درجه سانتی‌گراد
  9. زمان تقریبی دمکشیدن با توجه به سایز چای از 10 الی 20 دقیقه

خرید چای سیاه

فواید چای سیاه برای سلامتی چیست؟

  • تقویت سیستم ایمنی
  • تقویت استخوان ها
  • کاهش خطر ابتلا به سکته
  • حفظ سطح کلسترول
  • کاهش غلظت و فشار خون
  • تقویت حافظه
  • ضد تب
  • نشاط بخش
  • دفع کننده سموم بدن

چرا چای سیاه پرمصرف تر از سایر چای هاست؟

حتما شما هم بعد از نوشیدن چای احساس خوشایندی نموده و پس از آن رفع خستگی، بهبود سردرد و شادابی را تجربه کرده اید البته به شرطی که چای شما خالص و بدون ماده افزودنی باشد. از آنجایی که چای سیاه حاوی کافئین و همچنین مقداری تئوفیلین است، ضربان قلب را تسریع و سبب افزایش جریان خون به مغز می گردد در نتیجه حس آرامش بیشتری را به فرد القاء می نماید. چای سیاه حاوی 50-90 میلی گرم کافئین در هر فنجان است که با کاهش سطح هورمون استرس کورتیزول تمرکز فرد را بیشتر می نماید و دلایل فوق چای سیاه را به نوشیدنی روزانه و محبوب بسیاری از مردم تبدیل کرده است.

خرید چای سیاه

خرید چای سیاه ایرانی کیلویی به قیمت امروز

خریداران چای در بازار همواره از این موضوع مطلع هستند که در برهه های زمانی خاص ممکن است شاهد تغییرات قیمتی بر روی انواع چای باشیم لذا برای خرید چای سیاه ایرانی کیلویی به قیمت روز و ارزان تر و مناسب تر می توان با مراکز تخصصی در این زمینه که از نواحی چایخیز فعالیت گسترده ای را در این زمینه انجام می نمایند در اختیار داشت چرا که همواره در صدد هستند تا چای درجه یک، اصل و 100% تضمنی را با نازلترین قیمت به قیمت کارخانه ارائه و فرصت خوبی را به جهت خرید فراهم نمایند.

قیمت امروز چای به چه عواملی بستگی دارد؟

چای از محصولاتی است که کمتر دچار نوسان شده اما عواملی همچون اتفاقات زیر می تواند در قیمت آن تاثیرگذار باشند.

  1. نوسانات موجود در بازار
  2. حجم واردات چای و میزان پخش آن در بازار
  3. اینکه چای متعلق به چه فصلی از برداشت باشد
  4. چه حجمی سفارش داده شود
  5. نوع چای
  6. چگونه خریداری شود، مستقیم یا از دست و..

خرید چای سیاه

خرید آنلاین چای سیاه

سفارشات خرید آنلاین چای در بین خریداران با توجه به محدود بودن تولید چای در نواحی خاصی از ایران به استقبال خوبی مواجه بوده و خریداران این امکان را یافته اند تا سریعا سفارشات خرید چای سیاه کیلویی و عمده خود را در کنار بهترین نمونه از انواع چای سبز شمال انجام نمایند ضمن اینکه هزینه کمتری را نیز پرداخت می نمایند. هم اینک خرید چای سیاه به دو روش سنتی و آنلاین در حال انجام بوده و دغدغه گردش در بازار و صرف وقت را حذف و سبب شده تا متقاضیان چای تازه و تولید سال را به شکل خالص و مستقیم در هر نقطه دریافت نمایند.

خرید چای سیاه

فروش عمده چای سیاه درجه یک فله

عرضه کنندگان چای در بازار قطعا نیاز به خرید عمده و حجم بالاتری از چای های متنوع جهت جلب رضایت مشتریان خویش دارند. چای های فله با توجه به قیمت ارزان تر و حاشیه سود بهتر بیشتر مورد توجه قرار دارند، اما برای خرید دست اول و دسترسی به چای خالص فروش عمده مرغوب ترین چای طبیعی و فاقد اسانس مرکز پخش چای ایرانی در لاهیجان بستر و فرصت خوبی را جهت خرید چای سیاه ایرانی کیلویی به قیمت امروز و ارزان تر را فراهم و در این صورت می توان تنوعی از چای در درجه بندی های مختلف ائم از (چای ممتاز، چای سرگل، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه) را خریداری نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com