چای سیاه ایرانی

چای سیاه ایرانی به قیمت خرید استثنایی

چای سیاه ایرانی به قیمت خرید استثنایی در سراسر ایران به فروش می رسد. برای خرید بهترین چای ایرانی سرگل بهاره، چای برتر و انواع چای اصیل و سنتی از هم اکنون اقدام نمایید. مرجع تخصصی چای ارگانیک ایرانی همواره چای سیاه صادراتی اعلا، فله و بسته بندی را عرضه می نماید.

چای سیاه ایرانی

چای سیاه ایرانی بهترین چای دنیا

این چای از مهم ترین مصارف روزمره مردم ایران بعد از آب است. تولید آن در کشور ما نیز انجام و فاقد سموم شیمیایی در باغات چای و عدم استفاده از فرآوری خاص و اسانس و رنگ در کارخانه می شود لذا کاملا طبیعی و از اثرات شیمایی به دور و رایحه و رنگ خالص را از خود نمایان می نماید که سبب شده تا یکی از بهترین چای های دنیا نامگذاری شود.

خواص چای سیاه ایرانی

  • کاهنده فشار خون
  • متعادل ساختن کلسترول
  • کالری پایین
  • ضد ویروس
  • ضد التهاب
  • دفع کننده سموم بدن
  • افزایش تمرکز
  • استحکام استخوان ها
  • مراقبت از پوست
  • کاهش استرس و نشاط بخش

 

چای سیاه ایرانی

اسامی بهترین چای سیاه ایرانی

چای سیاه ایرانی بر حسب کیفیت، شکل ظاهر و قیمت درجه بندی شده و با نام های : چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی و چای خاکه خوانده شده که هریک مجدد درجه 1 و 2 را نیز شامل می شوند. اسامی پرفروش ترین و بهترین چای سیاه ایرانی در بازار عبارتند از :

  1. چای سیاه سرگل بهاره
  2. چای سیاه ممتاز
  3. چای سیاه قلم لیزری

چرا چای سرگل چای برتر ایرانی نام دارد؟

این چای از بهترین برگ های کوچک و شاداب بالای گیاه چای در بهار به دست می آید که می تواند علاوه بر کیفیت بالای رایحه و رنگ و طعم خاصیت بسیار و اعجاب انگیزی را به همراه داشته باشد. لذا در بازار چای از چای های پرتقاضا، زردار و اعلا نامگذاری گردیده و ارزش قیمتی بالاتری را نیز نسبت به برداشت های تابستانه و پاییزه دارا می باشد.

چای سیاه ایرانی

قیمت استثنایی چای سیاه ایرانی

برای خرید چای در بازار مرجع و مراکز بسیاری در حال فعالیت هستند چرا که در بازار ایران علاوه بر چای داخلی شاهد واردات چای از کشور هند، سریلانکا و.. می باشیم اما چای سیاه ایرانی با قیمت بسیار پایین تر و کیفیت بسیار عالی در حال عرضه می باشد و از فرصت ها و گزینه های مطلوب به جهت خرید عمده محسوب می گردد. انواع چای سنتی درجه یک، چای صادراتی متنوع، چای فله ای و بسته بندی از برترین برند چای ایرانی در مرکز چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان در حال عرضه بوده و خریداران عمده ای و کیلویی چای می توانند قیمت استنایی چای سیاه ایرانی را از طریق مجموعه در سرتاسر بازار چای کشور تجربه نمایند.

خرید عمده چای سیاه ایرانی اعلا

خرید و فروش چای در ایران یکی از شغل های مهم برشمرده می شود و عرضه و پخش به موقع چای بر حسب عرضه و تقاضا و رفع نیاز مشتریان می تواند در افزایش فروش کسب درآمد متناسب بسیار حائز اهمیت باشد. با توجه به وجود کارخانه های چایسازی فعال در شمال ایران در گیلان و شهر لاهیجان موقعیت خوب و عالی برای خریداران عمده فراهم آمده و تنها با بت سفارش خود از طریق سایت ها و مراکز مهم می توانند علاوه بر دریافت نرخ روز چای، خرید عمده چای سیاه ایرانی را در انواع مختلف و حجم مورد تقاضا و انواع چای سبز لاهیجان را در سریع ترین زمان در محل مورد توافق خود در هر نقطه از کشور دریافت نمایند.

چای سیاه ایرانی

مرکز پخش انواع چای ایرانی لاهیجان

برای خرید کیلویی و عمده چای در بازار همواره خریداران چای لاهیجان را به عنوان بهترین چای اعلای ایرانی می شناسند و بدان اعتماد و اطمینان کامل دارند. برای خرید مستقیم انواع چای اصل و 100% خالص لاهیجان فروش مستقیم آن را از طریق سایت پیش رو فراهم نموده و خریداران چای در هر نقطه این امکان را دارند تا چای مورد نظر را از حداقل 2 کیلو سفارش در هر نقطه از کشور تهیه و خریداری نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com