فروش عمده چای

فروش عمده چای سبز و سیاه ایرانی

 

فروش عمده چای سبز و سیاه ایرانی به صورت اینترنتی و آنلاین از مراکز تولید چای شمال در گیلان آغاز شد. خرید بهترین انواع چای فله بهاره درجه یک به صورت عمده و حداقل 30 کیلو در سراسر شهر های ایران امکان پذیر می باشد. برای دریافت قیمت فروش عمده چای ارگانیک اصل همین حالا اقدام نمایید.

فروش عمده چای

چای سنتی ایرانی

فرهنگ نوشیدن چای در کشور ما سابقه طولانی دارد و در ابتدا کشور ما تنها واردکننده چای بود اما هم اکنون خود کشت کننده و تولیدکننده چای در نواحی شمالی است و طی سال ها تجربه بهترین نمونه های خالص و سنتی چای از نمونه های چای سیاه و چای سبز را تولید و روانه بازار مصرف می نماید. رایحه و رنگ و طعم چای ایران کاملا طبیعی بوده و شیوه تولید آن کاملا سنتی یا رسمی نام دارد. گیاه چای نیز در شمال ایران نیازمند هیچگونه سموم و آفت کش های شیمایی نبوده و بهترین گزینه مصرف برای هر خانوار ایرانی و خرید عمده توسط مراکز عرضه و پخش چای می باشد.

چرا چای سیاه و چای سبز ایرانی؟

ایران یکی از موفقین عرصه تولید و پرورش چای در دنیا می باشد و این مزیت را فراهم نموده تا سالم ترین و خالص ترین چای های طبیعی و بدون رنگ و اسانس را همواره از اول تولید تا امروز روانه بازار نماید. نه چای سیاه و نه چای سبز ایرانی حاوی هیچ ماده افزودنی نیستند و هر دو از یک گیاه یعنی برگ سبز چای و تنها در طی فرآیند تولید متمایز از هم تولید و از لحاظ رنگ و طعم و خواص از هم متمایز می شوند. با توجه به سلامت و هم ذائقه بودن چای ایرانی با هر سلیقه ای و داشتن قیمت ارزان تر و تنوع درجه بندی لذا از بهترین پیشنهادات برای خرید برای کیلویی و عمده برشمرده می شوند.

فروش عمده چای

تنوع درجه بندی اصلی چای سبز و چای سیاه ایرانی

  • چای سرگل
  • چای شکسته
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساچمه ای

چای عمده از کجا بخریم؟

حتما می دانید که شرایط تولید چای در کارخانه ها فراهم می باشد، چرا که نیازمند طی مراحل خاصی است و کارخانه های چایسازی در نزدیک ترین مکان به باغ های چای برای ممانعت از پلاسیده شدن و تخمیر برگ های سبز چای احداث می شوند. از آنجا که در ایران این بستر و شرایط در گیلان و بخش هایی از مازندران مهیا می باشد لذا دسترسی و امکان خرید مستقیم و تازه چای خالص را تا حدی سخت و دشوار نموده اما ارتباط با این مراکز از طریق اینترنت و آنلاین هم اینک امکان پذیر و فرصت خوبی برای فروش عمده چای سبز و سیاه ایرانی از سوی مراکز تولید و خرید عمده چای برای متقاضیان در هر نقطه از کشور فراهم شده است.

فروش عمده چای

چرا خرید عمده چای ایرانی؟

  1. قیمت های ارزان تر
  2. کیفیت های بالاتر
  3. دسترسی همیشگی و راحت تر
  4. تنوع خوب
  5. خلوص چای
  6. امکان ارتباط مستقیم با مراکز تولید و فروش

فروش عمده چای

فروش عمده چای سبز و سیاه ایرانی

خرید و فروش عمده چای در کشور ما بخش مهمی از معاملات سالانه و حتی روزمره را شامل می شود. چای سبز و چای سیاه دو چای پرطرفدار در بازار جهانی چای هستند و با توجه به استفاده بالای و تنوع موجود لذا بهترین گزینه خرید و مصرف، انتخاب چای طبیعی و بدون مواد افزودنی می باشد. ایران یک از موفقین در این عرصه است که اصول تولید چای آن کاملا خالص بوده و فرهنگ سازی مصرف آن و سطح تقاضای خرید آن طی سال های اخیز افزایش و رشد چشمگیری را در کشور داشته است. چنانچه از فعالین عرصه چای در کشور هستید هم اینک فروش عمده چای سبز و سیاه ایرانی از شهر چای لاهیجان مستقیما آغاز و کیفیت های تضمینی و قیمت های ارزان تر و در نتیجه حاشیه سود بالاتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

فروش چای سیاه و سبز عمده ارزان

حوزه فعالیت چای بسیار گسترده و در این زمینه فعالیت بسیاری را در کشور شاهد می باشیم. چای ها بر مبنای کیفیت های دارا بوده از هم دارای ارزش قیمتی مختلفی می باشند. باید بدانید که حتی در دو کارخانه همجوار هم نمی توانید قیمتهای یکسانی را دریافت نمایید چرا که کیفیت های چای و شیوه تولید بر این امر تاثیرگذار می باشد. با توجه به نوع فرهنگ سازی در بازار ایران چای سبز با قیمت بالاتری نسبت به چای سیاه به فروش می رسد و حال اینکه این نمونه ها با قیمت واحد و یا با تفاوتی بسیار اندک از سوی مراکز تولید چای عرضه می شوند. فروش عمده چای سبز و سیاه ایرانی با شرایط عالی هم اینک در حال انجام و متقاضیان آن در گوشه از کشور می توانند هم اینک اقدام به ارتباط و تامین مستقیم و تازه انواع چای نمایند.

فروش عمده چای

مراکز فروش عمده انواع چای فله ایرانی

خیلی از کسب و کارها و کسانی که بصورت روزمره با چای سر و کار دارند شاید به صورت مستقیم ندانند یا امکان ارتباط با مراکز تولید چای را نداشته باشند. گیلان یکی از بزرگ ترین منابع تولید چای در ایران است که مرغوب ترین نمونه چای فله اصل را در نمونه های مختلف ممتاز تا ضعیف تر عرضه می نماید. این مراکز بیشترین فعالیت را در بهار با برداشت چای بهاره دارا هستند و پس از اتمام فصل برداشت در پاییز نیز همچنان فعال و فروش عمده چای را ادامه می دهند.

مراکز فروش عمده چای، انواع چای فله ایرانی و بهترین برند چای را تامین و از فرصت های خوب همکاری برای فروشگاه ها و ارگان ها و کافه ها و.. می باشند که هم اینک از طریق فضای مجازی در نزدیک ترین محل قرار داشته و قیمت های ارزان تر و کیفیت های بالاتری را ارائه می نمایند.

بزرگ ترین مرجع و مرکز فروش چای ایران بصورت عمده و ارزان

به دنبال تامین چای هستید؟ آیا می دانید تامین چای اصل و تازه می تواند رضایتمندی بهتری را برای مشتربان شما به همراه داشته باشد؟ آیا می دانید چای تولید داخلی قیمت ارزان تری را نسبت به نمونه های وارداتی دارا است؟ بزرگ ترین مرجع و مرکز فروش عمده چای ایران به صورت عمده و ارزان اعلاترین نمونه چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه فله را عرضه و شرایط خرید تازه و مستقیم چای را فراهم و در نتیجه حاشیه سود خوبی را برای شما رقم زده است. شما می توانید همین حالا از طریق کارشناسان واحد فروش این مرجع اقدام به ثبت سفارش خرید در کمترین زمان نمایید.

فروش عمده چای

دریافت قیمت عمده چای

ارزش قیمتی هر چای با توجه به نوع آن معین می گردد اما عوامل و فاکتور های متعددی در ارائه آن تاثیر گذار و تفاوت های فاحشی از آن را در بازار چای می توان مشاهده نمود. شاید خرید مستقیم چای یکی از آرزو های هر خریدار چه عمده چه مصرف کننده جزیی باشد که این امر از طریق سایت مقابل فراهم و برای دریافت قیمت چای در هر زمان می توان از طریق ارتباط با متخصصین این مجموعه اقدام نمود. فروش عمده چای و فروش جزیی چای در این مرجع امکان پذیر و همواره ارزان ترین و بهترین قیمت چای تازه به متقاضیان با کمترین نوسان قیمتی ساالانه ارائه خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com