چای بهاره

چای بهاره لاهیجان در تهران به قیمت درب کارخانه

چای بهاره لاهیجان در تهران به قیمت درب کارخانه در حال عرضه می باشد. خرید اینترنتی بهترین انواع چای بهاره درجه یک در فروشگاه چای ایرانی علاوه بر تهران برای سایر شهر های ایران نیز امکانپذیر می باشد. فروش چای سنتی بهار 1400 از سوی مراکز پخش چای گیلان به شیوه نوین انجام می گردد.

چای بهاره

چای بهاره می دونی چجور چاییه؟

این چای کیفیتی فراتر از دیگر چین های چای در تابستان و پاییز دارد و در آغاز هر سال در نیمه دوم بهار برداشت آن با عنوان چین اول آغاز و برای برداشت برگ های دو و سوم و غنچه میانی با نام یک غنچه و دوبرگ انتخاب می شوند چرا که بالاترین سطح مواد مفید و رایحه در آن ها در جریان است لذا چای خشک حاصل رایحه بسیاری داشته و به دلچسب ترین چای شهرت دارد. تنوع اسامی چای در این فصل به 6 دسته با نام چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه تقسیم بندی می شوند و اولین مرحله تولید تنها شامل تولید چای سیاه و در چین های بعدی چای سبز نیز می باشد.

خواص چای بهاره لاهیجان چیه؟

  • آنتی اکسیدان بالا
  • کم کالری
  • ضد التهاب
  • ضد تب و ویروس
  • کمک به هضم بهتر غذا
  • تقویت سیستم ایمنی
  • رفع حالت خواب آلودگی و افزایش هوشیاری
  • عدم سوزش معده
  • دفع سموم بدن
  • کاستن خطر ابتلا به سکته
  • مراقبت از کبد

چای بهاره

چای بهاره لاهیجان در تهران به قیمت درب کارخانه

کارخانه های چایسازی نقش مهمی را در تولید چای استاندارد و خوب دارا هستند. کارخانه های چایسازی در گیلان همواره فعالیت مستمر و تجربه بالایی را در زمینه آماده سازی چای سنتی و طبیعی دارا هستند و این محصولات را پس از تهیه به بازار های مختلفی با قیمت های بسیار مناسب عرضه و پخش می نمایند. خانواده های تهرانی علاقه خاصی به نوشیدن چای داشته و لذا فروشندگان نیز درصدد تامین چای درجه یک می باشند. چای بهاره لاهیجان در تهران به قیمت درب کارخانه عرضه و خریداران عمده و جزیی چای اصیل گیلان می توانند جهت ثبت سفارش بهترین پیشنهادات ممکن را دریافت و خرید مستقیمی را انجام نمایند.

فروشگاه چای بهاره پخش بهترین چای در بازار

شما چگونه و از کجا چای تازه بهاره را خریداری می کنید؟ تا چه حد با مراجعه به فروشگاه ها می توانید چای اصل را تهیه کنید؟ آیا با مراکز فروش اینترنتی چای آشنایی دارید؟ آیا بهترین زمان خرید چای بهاره را می دانید؟ فروشگاه چای بهاره در لاهیجان پخش بهترین انواع چای در بازار را برای شما امکان پذیر نموده و شما در هر کجای ایران می توانید سفارشات خرید عمده و هر کیلو از چای را با شرایط عالی انجام نمایید. مناسب ترین زمان ثبت سفارش با آغاز برداشت برگ سبز در اردیبهشت ماه می باشد.

چای بهاره

قیمت چای بهاره درجه یک 1400

با توجه به ارزش کیفیتی بالای چای های بهار لذا می توان نمونه های چای خشک تولید شده در این زمان را با ارزش قیمتی بالا نیز دانست. حال خرید و تامین این چای ها از مرکز های اصلی فروش می تواند مزیت برخورداری از قیمت یکسان در سطح کشور و ارزان و تضمین کیفیت را به همراه داشته باشد لذا می توان شرایط خوب و عالی را بدین جهت انتخاب و سنجیده اقدام به خرید نمود.جهت اعلام و دریافت قیمت چای بهاره درجه یک 1400 می توانید از هم اکنون با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش چای بهاره اصل لاهیجان

لاهیجان در تولید چای خوب و مرغوب در گیلان و ایران سرآمد بوده و همواره خریداران چنانچه به دنبال چای اصل و طبیعی باشند این نقطه را مورد توجه قرار می دهند. خرید و فروش چای بهاره اصل لاهیجان در تهران و تمام شهر های ایران به شرایط استثنایی و عالی امکان پذیر بوده و می توان بهترین مارک چای و نمونه های چای مرغوب و سنتی را فله با قیمت های ارزان تر دریافت کرد.

چای بهاره

نمایندگی چای بهاره لاهیجان

متقاضیان چای جهت تامین چای در طول سال نیازمند همکاری با مراکز و منابعی هستند تا بتواند بدون کاستی و کمی بهترین و مرغوب ترین کیفیت ها را ارائه نماید. نمایندگی چای لاهیجان در تلاش است تا انواع چای سیاه و چای سبز درجه یک و برترین چای دستی و محلی لاهیجان را در تهران و بازار چای ایران عرضه و خریداران می توانند با استفاده از فرصت فراهم شده تجربه خوبی از خرید را بدین روش انجام نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com