چای طبیعی

چای طبیعی شمال خرید به قیمت درب کارخانه

چای طبیعی شمال خرید به قیمت درب کارخانه در بازار ایران آغاز شد. از خواص چای طبیعی شمال چه می دانید و آیا در تشخیص چای اصل و خوب تبحر دارید؟ مرکز فروش چای ایرانی بهترین انواع چای اصیل و ارگانیک را آماده عرضه و پخش در سراسر کشور نموده است.

حتما ضرورت و اهمیت استفاده از چای طبیعی و سالم برای همه شما اهمیت خاصی دارد. آیا مناطق کشت چای در ایران را می شناسید؟ آیا می دانید چای ایرانی 100% سالم و سنتی و طبق استاندارد جهانی فاقد هر ماده افزودنی می باشد؟ راهکار خرید چای اصل و خوب چیست؟ پیشنهاد ویژه خرید چای چیست؟

 

چای طبیعی

چای شمال

با توجه به حساسیت گیاه چای و عدم رشد آن در هر شرایط جوی لذا در ایران می توان کشت رایج آن را در نواحی خاصی از استان گیلان و مازندران مشاهده نمود. سرمای معتدل زمستان و پوشش گیاه چای با برف سبب عدم هجوم هرگونه آفت و حشره ای به این گیاه شده و احتیاجی به سم پاشی با مواد شیمیایی در باغات احساس نمی گردد. چای سیاه و چای سبز بالاترین میزان تولید را در نواحی شمال دارا است و چایکاران قادر به برداشت برگ سبز چای در سه فصل بهار، تابستان و پاییز به فاصله هر 45 روز از برداشت قبلی می باشند.

چای طبیعی

چای طبیعی

به چایی طبیعی گفته می شود که در هیچ یک از فرآیند رشدی تا تولید در کارخانه از هیچ ماده شیمیایی و رنگ و اسانس در آن استفاده نگردد و خود چای به تنهایی بتواند سطح نیاز مشتری را از نظر رنگ و رایحه و طعم به بهترین نحو فراهم نماید. چون هیچگونه دستکاری در چای خالص و اصل انجام نمی گردد در نتیجه می توان یک طعم تلخی و گسی بی نظیری را در آن شاهد بود ضمن اینکه درک خواص آن کاملا مشهود و عیان می باشد.

فواید و خواص چای طبیعی شمال چیست؟

  • کاستن غلظت خون
  • محافظت از کبد
  • مراقبت از کلیه ها
  • ایجاد تمرکز بیشتر و ممانعت از پیشرفت آلزایمر
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • حفظ تناسب اندام
  • رفع خواب آلودگی
  • رفع استرس، خستگی و تنش های عصبی
  • پیشگیری از پیری زودرس
  • ضد سرطان
  • ضد ویروس
  • ضد التهاب
  • کاهنده فشار خون بالا

چای طبیعی

چگونه چای طبیعی و خوب را بشناسیم؟

  1. چای های طبیعی به سرعت آماده نمی شوند بلکه نیاز به صرف زمان معینی جهت دمکشیدن دارند.اگر چای خالص را لمس کنید زبری آن را إحساس خواهید نمود اما چای تقلبی چون حاوی رنگ و اسانس است نرم و لطیف می باشد.
  2. چای اصل رایحه مطبوع، سبک و طبیعی دارد و به دور از بویی ادکلن مانند است.
  3. هرچه برگ سبز استفاده شده در چای حاوی کرک بیشتری باشد رایحه بیشتری را در چای إحساس خواهید نمود.
  4. چای خوب پس از دمکشیدن زلال و شفاف است و تا ساعت ها بدین گونه باقی می ماند.
  5. ته نشین شدن چای در فنجان از ویژگی های چای غیر اصل است.
  6. مراکز تخصصی فروش چای ایرانی همواره گزینه عالی برای خرید و ثبت سفارش می باشند.

چای طبیعی

خرید چای طبیعی شمال به قیمت درب کارخانه

وجود کارخانه های متعدد چایسازی در شمال ایران سبب شده تا یک موقعیت عالی برای خرید چای با قیمت ارزان تر فراهم شود ضمن اینکه اعتماد بیشتری از خرید محصول داشته و کیفیت تضمنی شده ای در اختیار خریداران قرار دارد. برای خرید چای طبیعی شمال به قیمت درب کارخانه نگران نباشید مجموعه چای ارگانیک ایرانی بهترین انواع چای لاهیجان را در تنوعی از درجه بندی تضمینی و با ارزان ترین قیمت بازار عرضه می نماید.

چای طبیعی

فروش بهترین چای طبیعی شمال ایرانی

دغدغه خرید چای و دسترسی راحت یکی از مشکلات خریداران عمده و جزیی چای می باشد. خرید اینترنتی چای از طریق سایت ها و فروشگاه های مجازی از سمت تولید کننده توانسته به خوبی شرایط ایده آلی را فراهم نماید تا خریداران بتوانند به قیمت کارخانه چای سنتی و مرغوب هر فصل را در دسترس داشته باشند. از چای بهاره تا تابستانه و پاییزه و نمونه های چای ممتاز، چای سرگل، چای قلم، چای شکسته و چای باروتی و بهترین مارک چای در بازار ایران

پیشنهاد خرید چای

خرید چای از اولین برداشت ملقب به بهترین چای در بازار ایران می باشد این چای با نام چای سرگل شناخته شده و خریداران چای در آغاز برداشت همواره به دنبال چای سرگل بهاره با عنوان بهترین چای طبیعی از خطه شمال ایران می باشند. برای خرید چای تازه و نوبرانه سال در هر نقطه از کشور می توانید همراه با مرکز چای ایرانی مرغوب ترین چای ائم از چای فله و بسته بندی را در حجم مورد نظر اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com