قیمت چای سیاه بهاره

فروش چای ممتاز سیاه خالص بهاره تولید 1402

چای ممتاز سیاه اصل ایرانی را از کجا می توان تهیه کرد؟ فروش چای ممتاز سیاه خالص بهاره تولید 1402 بصورت عمده و کیلویی تقاضای بالایی را دارا است. قیمت و خرید انواع چای ارگانیک ایرانی درجه یک را از مراکز معتبر و تخصصی انجام نمایید.

کدام چای سیاه دارای بیشترین حجم تولید و فروش سالانه است؟ آیا تمامی انواع چای ایران به صورت خالص تولید می شوند؟ ویژگی های یک چای سیاه خوب و مرغوب چیست؟ کدام استان معتبرترین مراکز پرورش و تولید چای سنتی اصیل را دارا است؟

چای ممتاز سیاه

کشت چای در گیلان

گیلان یکی از اصلی ترین نقاط پرورش چای در ایران است و باغ های چای به صورت گسترده در نواحی مرتفع و جلگه ای آن کاشته و پرورش می یابند. عمر مفید گیاه چای 50 سال و از جمله گیاهان بدون خزان و همیشه سبز است که برگ های بالایی و جوان تازه روییده آن از لحاظ اقتصادی اهمیت بسیاری را دارد. برداشت برگ های سبز در بهار و تابستان و پاییز انجام و چای گیلان علاوه بر بازار داخلی به صادرات نیز تعلق دارد. نمونه های چای درجه بندی شده این منطقه مشخص و با اسامی خاص روانه بازار و به عنوان یک چای طبیعی و بدون اسانس همواره مورد توجه می باشد.

چای ممتاز سیاه

چای ممتاز سیاه

یکی از درجه بندی های عالی چای نمونه ممتاز می باشد. در نمونه های چای یارانی چای ممتاز سیاه در رده دوم تولید قرار داشته و از نمونه های پرفروش و با تولید حجم بالا در سال می باشد. این چای از برگ های اعلای چای حاصل و روند تولید خوب سبب شده تا این چای ظاهر یچ خورده و سنگین داشته که از مطلوب های رده بندی ها می باشد. این چای:

  1. رایحه عالی و طبیعی داشته
  2. رنگدهی بسیار خوبی دارد
  3. طعم گس و تلخی آن از رده چای سرگل کمتر است
  4. همانند دیگر چای های ایرانی فاقد اسانس و ماده شیمایی می باشد
  5. یک چای مناسب برای مصرف روزانه و مراسمات رسمی است
  6. مدن زمان دم کسیدن این چای 10 الی 12 دقیقه می باشد.

خواص چای ممتاز

  • افزایش دهنده تمرکز و هوشیاری
  • رقیق کننده خون
  • کاهش فشار خون
  • ضد دیابت
  • مناسب برای تناسب اندام
  • هضم کننده بهتر غذا
  • ضد التهاب
  • مسکن قوی
  • ضد آلرژی و ویروس و…

چای ممتاز سیاه

بهترین چای ممتاز سیاه ایرانی لاهیجان از کجا بخرم؟

شهر لاهیجان یکی از مستعد ترین نقاط پرورش چای در ایران برشمرده می شود. در این نقطه بهترین انواع چای سنتی سیاه و سبز در حال تولید بوده و چایکاری یکی از شغل های مهم و فروش آن از لحاظ اقتصادی نقش مهمی را برای استان دارا است. برای تامین چای اصیل و خالص این نقطه برای خریداران عمده و کلی اهمیت داشته و برای اینکه بتوان انواع چای همچون : چای سیاه ممتاز، چای سرگل، چای شکسته، چای قلم و… را کاملا خالص و بدون واسطه در اختیار داشت حتما توصیه می شود تا از مراکز فروش چای در لاهیجان و دیگر شهر های همجوار آن با موقعیت تولید چای اقدام نمود.

چای ممتاز سیاه

فروش چای ممتاز سیاه خالص بهاره تولید 1402

یکی از بهترین موقعیت های برای خرید چای در فصل بهار و چای حاصل از برداشت این فصل با عنوان چای بهاره است. نمونه های چای تهیه شده در کشور ما ایران به صورت سنتی یا رسمی بوده و در این فرآیند از هیچ ماده افزوذنی استفاده نشده و به عنوان چای ارگانیک و سالم می تواند از گزینه های برتر برای انتخاب و خرید برشمرده شود. فروش چای ممتاز سیاه خالص بهاره تولید 1402 به صورت مستقیم برای متقاضیان عمده و کیلویی در حال انجام بوده و همین امر سبب شده تا چای تازه و خوش عطر و خوش طعم ایرانی مورد تایید و تقاضای مجدد خریداران قرار گیرد.

قیمت چای ممتاز سیاه از نوع شکسته زرین

هر چای با توجه به اینکه چه هزینه ها و عواملی در پروسه تهیه تا خرید آن دخیل می باشند دارای قیمت های مختلفی هستند. نمونه های چای های وارداتی در بازار دارای رنج قیمتی بالایی هستند بدون اینکه از پروسه تولید تا به دست مشتری رسیدن آن اطلاعات دقیقی در دسترس باشد. چای ایران با توجه به رعایت تمامی موارد مدنظر از پرورش تا آماده شدن و عدم استفاده از هر گونه ماده افزوذنی گزینه مطلوبی برای خرید بوده و نمونه های چای ممتاز سیاه توجه بسیاری را با توجه به کیفیت بالا به خود جلب نموده اند.

نمونه های برداشت بهاره علاوه بر کیفیت بالا دارای دانه های زرین در خود بوده و همین امر سبب شده تا قیمت چای ممتاز سیاه از نوع شکسته زرین بالاتر باشد. قیمت جزیی چای ممتاز سیاه درجه یک در بهار 1402 هر کیلو 250 تا 260 هزار تومان از سوی مراکز فروش چای گیلان عرضه گردیده است.

چای ممتاز سیاه

خرید عمده چای ممتاز سیاه لاهیجان

با توجه به وجود کارخانه های چای در گیلان لذا سمت و سوی خریداران عمده به این منطقه و همواره می توان بهترین قیمت ها و بالاترین کیفیت ها را از این نقطه دریافت نمود. چای فله سیاه که در کیسه های 10، 20، 25 و 30 کیلویی عرضه می شوند بیشتر مورد توجه و تنوع خوبی را می توان در این رده ها شاهد بود. برای خرید عمده چای گزینه های چای ممتاز سیاه لاهیجان، چای سرگل چین اول، چای قلم از بهترین گزینه ها بوده و با استعلام قیمت از مراکز فروش چای و بررسی لیست موجودی می توان انواع چای خوب با قیمت ارزان تر را خریداری و از حاشیه سود مناسب آن بهره مند شد.

استعلام قیمت انواع چای سیاه بهاره درجه یک لاهیجان

از نظر هر فرد چای درجه یک می تواند ویژگی های مختلفی داشته باشد اما از لحاظ اصولی یک چایی درجه یک است علی الخصوص در نمونه های چای سیاه که :

  1. سریع رنگ پس ندهد
  2. پس از دم کشیدن رنگ زلال و شفاف داشته باشد
  3. حاوی هیچ بوی غیر طبیعی همچون اسانس نباشد
  4. وقتی در دست لمسش می کنید زبر و ضخیم باشد چرا که اگر حاوی اسانس یاشد در صورت لمس لطیف است.
  5. وزین یا سنگین باشد
  6. پودری و ریز نباشد
  7. تولید سال و رنگ یکدست مشکی نداشته باشد

چای مرغوب دارای ارزش قیمتی بالاتری از نمونه های ضعیف بوده و جهت استعلام قیمت انواع چای سیاه بهاره درجه یک لاهیجان می توان با کارشناسان مجموعه در ارتباط تا بهترین نرخ و کیفیتی از چای خالص از نمونه های چای ممتاز سیاه، چای قلم و… و نمونه های چای سبز را دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com