خرید و فروش انواع چای سیاه و چای سبز اصل لاهیجان

خرید و فروش انواع چای سیاه و چای سبز اصل لاهیجان از بهترین کارخانه های چایسازی با قیمت های استثنایی و واحد آغاز شد. چگونه فروش اینترنتی چای لاهیجان توانست موفق شود؟ آیا چای سرگل و چای ممتاز را با عنوان معروف ترین چای بهاره ایرانی خریداری و مصرف نموده اید؟

خرید و فروش انواع چای سیاه و چای سبز اصل لاهیجان

شهر لاهیجان با داشتن باغات گسترده چای یکی از مراکز مهم و اصلی تولید و کشت چای ایرانی محسوب می شود و چای یکی از محصولات خاص و استراتژیک در این نقطه نام نهاده شده که توانسته با تلاش های بی وقفه چایکاران و کارخانه ها همچنان راسخ و استوار با فراز و فرود های بسیار در عرصه حضور و هم اینک به یکی از چای های محبوب و سالم دنیا مبدل شود. بیشترین سطح تولید چای در کارخانجات چایسازی لاهیجان و شهر های همجوارش را چای سیاه و چای سبز شامل می شوند و خرید و فروش انواع چای سیاه و چای سبز اصل لاهیجان در میان مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. امروزه در قفسه فروشگاه ها و در مغازه ها و فعالیت های مرتبط می توان به طور حتم چای لاهیجان را شاهد بود.

چایکاری در لاهیجان

چایکاری در شرایط بهینه اقلیم این منطقه توانسته به بهترین نحو و به دور از هرگونه هجوم آفات و حشرات رشد یابد. بوته های چای علاوه بر ارتفاعات در نقاط پست نیز مشاهده شده و برداشت چای در برخی نواحی به دلیل صعب العبور بودن با دشواری های بسیاری همراه می باشد. برداشت چای در سه چین بهاره، تابستانه و پاییزه انجام شده و چای های برداشت شده در هر فصل با نام مختص به چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه خوانده می شوند که هر یک ویژگی های خاصی را دارا هستند.

خرید و فروش انواع چای سیاه و چای سبز اصل لاهیجان

تولید چای در لاهیجان

شیوه تولید چای در کارخانجات چایسازی شمال به شکلی سنتی یا ارتدکس و رسمی می باشد و در روند آماده شدن و خشک نمودن برگ های سبز چای از اسانس و مواد شیمیایی استفاده نمی گردد و در نتیجه چای حاصله کاملا سالم و طبیعی بوده و پس از درجه بندی شدن و عبور از دستگاه سورتینگ با اسامی و القاب تجاری و متناسب روانه بازار می گردند.

اسامی انواع چای درجه بندی شده لاهیجان

  • چای زرین
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه که هریک مجدد در دسته های قوی تا ضعیف دارای تنوع می باشند.

خرید و فروش انواع چای سیاه و چای سبز اصل لاهیجان

چه عامل هایی در کیفیت چای مهم خوانده می شوند؟

  1. شرایط اقلیم منطقه در طول زمان پرورش و برداشت
  2. برداشت متعلق به فصول مختلف
  3. نوع برگ برداشت شده
  4. فاصله زمانی رساندن برگ های چیده شده تا کارخانه
  5. نحوه صحیح تولید چای
  6. میزان دست به دست شدن چای

چای سیاه ایرانی

این چای به شکل طبیعی و پس از قرار گرفتن در آب جوش در طی سپری شدن زمان خاص رنگ و رایحه خود را نمایان نموده و مرحله تخمیر بر روی برگ سبز چای در کارخانه سبب سیاه شدن چای و تراوش رایحه در آن می گردد. چای سیاه با داشتن رنگ و رایحه بی نظیر تقریبا 75 الی 80% از سهم تولید را به خود تخصیص داده و در مبادلات جهانی رتبه اول را دارا است.

چای سبز ایرانی

با حذف مرحله اکسید شدن برگ های سبز چای رنگ سبز و خاصیت برگ ها بیش از قبل حفظ و چای سبزی حاصل می گردد که خواص دارویی و درمانی بالایی دارد. این چای طعم خاصی نداشته و دم کرده آن طیف رنگی زرد متمایل به سبز دارد.

چای سرگل و چای ممتاز لاهیجان

این دو چای از بالاترین درجه بندی های چای با توجه به اینکه از بهترین برگ های سبز چای حاصل می شوند قرار دارند. چای سرگل تنها در فصل بهار و در چین اول چای به دست می آید و نمی توان آن را در برداشت های بعدی شاهد بود و چای ممتاز در هر سه چین چای موجود و از جمله چای های پرفروش نام دارد. به لحاظ عطر و طعم این دو چای در درجه بالایی قرار داشته و رایحه بالاتر و رنگدهی مطلوب تری را دارا هستند اما در رنج قیمت بالاتری نسبت به سایر چای های دیگر هستند.

خرید و فروش انواع چای سیاه و چای سبز اصل لاهیجان

خرید و فروش انواع چای سیاه و چای سبز اصل لاهیجان

خرید و فروش چای در بازار یکی از مشاغل و حرفه ای مهم خوانده می شود و موفقیت در این امر بسته به جلب رضایت مشتریان، قیمت های مناسب، کیفیت های بالا و دسترسی و پخش به موقع آن دارد. امروزه راه های دسترسی به محصولات بسیار آسان تر از قبل گردیده و راه های ارتباطی سریع سبب شده تا بی دغدغه و در عرض زمانی سریع هر محصولی را در اختیار داشت. خرید و فروش انواع چای سیاه و چای سبز اصل لاهیجان در مرجع تخصصی چای ارگانیک ایرانی به راحتی فراهم شده و خریداران می توانند در سرسار کشور سفارشات کلی و عمده خود را جهت تامین انواع چای فله و بسته بندی ارائه نمایند.

خرید اینترنتی چای سبز لاهیجان طبیعی خالص

چای سبز در بازار با تنوع بالایی در حال عرضه است اما استفاده از نوع خالص آن می تواند در بهبود امراض و بیماری ها تا سطح بالایی موثر باشد. این چای در بازار چای با قیمت های مختلف و بالاتر از چای سیاه به فروش می رسد. فاصله منابع اصلی تولید تا بازار مصرف در مواقع زیادی سبب شده تا متقاضیان نهایی را با کاهش و افت کیفیت همراه نماید. جهت تسریع در دسترسی و اعتماد بیشتر متقاضیان خرید و فروش انواع چای سیاه و چای سبز اصل لاهیجان به شکل مستقیم از کارخانه های نمونه و برتر فراهم تا بتوان این چای درجه یک را کاملا سالم و تازه در اختیار داشت. خرید اینترنتی چای سبز لاهیجان طبیعی و کاملا خالص راه های برتر برای دریافت قیمت ارزان تر و خرید حجم عمده و جزیی به دور از واسطه ها می باشد.

خرید و فروش انواع چای سیاه و چای سبز لاهیجان

خرید چای ایرانی اعلا

چای تولید شده در ایران به دلیل تناسب با ذائقه ما ایرانی می تواند از بهترین و مهم ترین گزینه های انتخابی به دلیل عدم خروج از ارز و حمایت از چایکار داخلی باشد. چای ایران یکی از چای های سالم و بدون حاشیه در بازار است که در صورت نوشیدن خالص آن طعم گس و تلخ که حاکی از عدم دستکاری در آن می باشد را إحساس می نمایید. خرید چای ایرانی اعلا و کاملا درجه یک را در سراسر ایران تجربه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com