فروش اینترنتی چای سرگل شمال

فروش اینترنتی چای سرگل شمال از شهر چای ایران لاهیجان در سراسر کشور آغاز شد. لذت خرید و نوشیدن این چای را از دست ندهید.

چای را می توان از جمله محصولات استراتژیک در تنها نواحی خاصی از شمال کشورمان دانست که سبب شده تا نگاه ها به جهت تامین، فروش و صادرات بهترین انواع چای این مناطق باشد.
چای از جمله گیاهان حساس است که قابلیت کشت در هر منطقه ای را نداشته و در هر نقطه ای که بوته چای وجود دارد هوا بسیار پاک می باشد زیرا سبب آلایندگی هوا نیز می گردد.
در کشور ما چای قابلیت برداشت در سه فصل را دارا بوده (بهار، تابستان و پاییز) و به فاصله هر 45 روز می توان مجدد این عمل تکرار می شود.
برگ سبز چای پایه و منشاء چای سیاه، سبز و سفید است که نحوه و مراحل فرآوری آن ها، هریک را از دیگری مجزا می نماید.
چای سرگل که حاصل چیدن مرغوب ترین برگ های جوان و شاداب بالایی گیاه است از جمله خاص ترین چای های شمال در طول سال بوده که به دلیل وجود کرک های فراوان و جاری بودن عطر چای در آن به عنوان یک چای کامل با داشتن ویژگی های طعم، رنگ و رایحه دلپذیر و طبیعی است که پس از مدت 10 الی 12 دقیقه سپری شدن از زمان دمکشی به این امر پی خواهید برد.
از آنجا که چای سرگل سطح کیفی بالایی را دارد لذا قیمت آن نیز نسبت به سایر چای ها بیشتر است.
اغلب متقاضیان این چای متذکر می شوند که چای سرگل در شهر آن ها نایاب و یا کیفیت آن متفاوت با چیزی است که از شمال تهیه می نمایند.
فروش مستقیم این امکان را مهیا می سازد که بتوان به صورت تازه چای را سفارش و حتی در حجم عمده در اختیار داشت و هم اینک با فروش اینترنتی از طریق سایت چای ارگانیک می توان در هر زمان هریک از چای سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه را خریداری نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com