چای گیلان بهاره

چای گیلان بهاره به قیمت ارزان در فروشگاه چای ایرانی

چای گیلان بهاره به قیمت ارزان در فروشگاه چای ایرانی هر ساله به صورت عمده و جزیی به فروش می رسند. چای سرگل بهاره لاهیجان در میان انواع چای گیلان سفارشات و خرید بالایی را دارا می باشد. در این مرکز به دلیل عرضه بدون واسطه چای می توان بهترین چای فله و مرغوب ترین چای صادراتی را خریداری نمود.

از آنجا که چای از ملزومات زندگی ما ایرانی ها شناخته شده می باشد لذا مراکز فروش بسیاری را می توان فعال در این حیطه شاهد بود که به عرضه چای پرداخته اما آیا راهکار هایی برای تشخیص چای خوب و اعلا وجود دارد؟ در استان گیلان می توان وسیع ترین باغات چای ایران را شاهد بود به طوری که 90% از باغ های چای در این خطه وجود داشته و سهم بزرگی را در تولید چای درجه یک ایرانی دارا می باشد و می توان چای های با قیمت ارزان و خوبی را در شهر های چایخیز این استان به راحتی در دسترس داشت. اما چیزی که چای این خطه را متفاوت و متمایز نموده عدم استفاده از مواد شیمیایی در باغات چای و هر گونه اسانس و رنگ در کارخانه می باشد به طوری که این چای به شکل طبیعی بعد از دم کشیدن بهترین رنگ و رایحه را از خود نمایان می نماید. رایج ترین تولیدات چای در این استان را دو چای سیاه و چای سبز شامل می شوند که در دسته بندی های متنوع با قیمت متفاوت به بازار عرضه می گردند.

چای گیلان بهاره

چای گیلان بهاره

در گیلان چای در سه فصل موقعیت برداشت دارد که می توان به بهار، تابستان و پاییز اشاره کرد که چای های به دست آمده در هر فصل با همان نام خوانده می شوند. چای گیلان بهاره از نیمه اول اردیبهشت برداشتش آغاز و تکرار آن 45 روز بعد انجام می شود. از عطر بی نظیر چای این فصل نمی توان غافل شد و هرچه از برداشت این فصل فاصله می گیریم برگ های چای حالت چوبی تر اما رنگ پذیری بیشتری می گیرند.

اسامی انواع چای گیلان چه نام دارند؟

  • چای سرگل گیلان
  • چای ممتاز گیلان
  • چای شکسته گیلان
  • چای قلم گیلان
  • چای باروتی گیلان
  • چای خاکه گیلان

چای گیلان بهاره

فواید چای گیلان چیست؟

  • تاثیر بر تمرکز بیشتر و بهتر
  • تقویت قوای جسمانی
  • مبارزه با ویروس ها
  • رفع التهابات موجود در بدن
  • داشتن آنتی اکسیدان بالا با توجه به درصد خلوص بالا
  • رفع خواب آلودگی
  • پایین آوردن فشار خون بالا
  • رقیق نمودن غلظت خون
  • استحکام استخوان ها

چای گیلان بهاره

در فروشگاه چای ایرانی چه چای هایی عرضه و به فروش می رسند؟

شاید در فروشگاه های بسیاری شاهد عرضه چای خارجی در کنار چای یارانی باشیم اما در این فروشگاه اینترنتی چای با توجه به موقعیت قرار گیری در شهر لاهیجان لذا مرغوب ترین چای سنتی گیلان در حال عرضه بوده و می توان سلامت آن ها را به صورت 100% تضمین نمود. در این فروشگاه علاوه بر چای گیلان بهاره، می توان بهترین مارک چای از بهترین کارخانه ها و چای فله اصل و انواع چای صادراتی را شاهد بود که همه ی آن ها با کیفیتی فراتر از کیفیت بازار و با قیمت ارزان تر و به شکل واحد در سطح کشور توزیع و ارسال می گردند. جهت خرید عمده حداقل حجم سفارشات 50 کیلو و برای خرید خانگی حداقل 2 کیلو سفارش پذیرفته خواهد شد.

فروش چای سرگل بهاره لاهیجان

لاهیجان یکی از بهترین مناطق خوش آب و هوا و با داشتن بهترین موقعیت جهت تولید چای در گیلان و ایران برشمرده می شود. در این شهر می توان همیشه هیجان و تب و تاب خاصی را در جهت تولید و خرید چای شاهد بود. یکی از مرغوب ترین چای این شهر که در بهار برداشت می شود چای سرگل بوده که فروش چای سرگل لاهیجان به عنوان اعلاترین چای گیلان بهاره از تقاضای بالایی در میان متقاضیان برخوردار می باشد.

چای گیلان بهاره

قیمت چای بهاره چرا بالاتر از سایر چای هاست؟

در رابطه با قیمت می توان چای های برداشت بهاره را به دلیل نوبرانه بودن و جوان تر بودن برگ ها بالاتر از سایر رده ها دانست اما چیزی را که نباید انکار نمود کیفیت غیر قابل وصف و ارزان بودن این چای نسبت به چای های وارداتی و بدون از اطلاع از محتوای آن ها دانست. نام بردن از چای بهاره دلیل رد نمودن چای پاییزه و تابستانه نیست چرا که با توجه به مصرف چای خارجی در بسیاری از نقاط ایران لذا خریداران بسیاری به دنبال چایی هستند که رنگ بیشتری را بدهد و این دو نمونه از چای ها از برداشت تابستان و پاییز از گزینه های عالی و پیشنهادی به این افراد می باشد.

چای گیلان بهاره به قیمت ارزان

قیمت چای گیلان بهاره به دلیل عرضه مستقیم از درب کارخانه برای متقاضیان در سطح کشور به شکل یکسان و ارزان تری تمام شده و بهتر است قبل از خرید از قیمت روز چای اطلاع و در صدد تهیه و تامین مرغوب ترین چای اصل و اصیل ایران باشید. چای گیلان بهاره به قیمت ارزان در فروشگاه چای ایرانی به فروش می رسند و می توان در این مکان چای های گران تا چای های ارزان و چای های کیفیت متنوع را شاهد بود که می توانند نیاز های خریداران با سلایق و درخواست های متفاوت را فراهم و مهیا نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com