قیمت چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان بهاره بالاتر از سایر انواع چای برداشت تابستانه و پاییزه بالاتر است. قیمت بهترین چای درجه یک سبز در سال 99 چه تغییراتی داشته؟ خرید اینترنتی مرغوب ترین چای ممتاز، چای شکسته 1 و 2، قلم درشت و سوزنی، سرگل، باروتی را در حجم عمده با مرکز چای ایرانی بزرگ ترین پخش کننده چای شمال می توان انجام نمود.

آیا می دانستید که چای سبز گیاهی متفاوت از چای سیاه نیست؟ آیا می دانید که نمونه چای بهاره از برگ های بسیار شاداب و جوان در سایز کوچک تر به دست می آیند؟ باید بدانید که چای سبز برخلاف چای سنتی سیاه بدون هیچ فرایند اکسایشی به‌ دست مصرف کننده می‌رسد و کافئین موجود در این چای ۲۰ تا ۳۰% کمتر از چای های سیاه است.

  • تناسب اندام و لاغری
  • زیبایی پوست
  • جلوگیری از سرطان
  • کاهش کلسترول بدن
  • تقویت حافظه و…

از مهم ترین خواص برجسته این چای بوده و از این رو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سلامتی به شمار رود.

چای سبز گیلان

چای سبز گیلان چیست ؟!

این چای از غنچه و برگ‌ های بهاره بوته چای به‌دست می‌آید و به دلیل استفاده نشدن از هیچ ماده سمی شیمیایی در باغ ها و عدم استفاده از هر گونه ماده افزودنی در کارخانه چایسازی از سلامت بالایی برخوردار بوده و دلیل سبز بودن این چای را می توان حذف فرایند تخمیر در خط تولید دانست، از همین رو خواص بیشتری را در خود جای داده است‌.

انواع چای سبز گیلان

  1. چای زرین یا سرگل سبز گیلان
  2. چای ممتاز سبز گیلان
  3. چای شکسته سبز گیلان
  4. چای قلم سبز گیلان
  5. چای باروتی سبز گیلان
  6. چای خاکه سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان

با انتخاب چای گیلان یک محصول 100% ارگانیگ بنوشید :

چای های تولید شده در گیلان با توجه به مرکزیت و بزرگ ترین قطب تولید چای در ایران از بهترین گزینه ها و یک محصول 100% ارگانیک می باشند. استفاده از آفت کش های مصنوعی در تولید محصولی همانند چای، خطرات زیادی برای سلامت افراد به همراه دارد. نقص های مادرزادی، آسیب به سیستم عصبی، ایجاد اختلال هورمونی و غددی، ناراحتی پوستی و ایجاد سرطان از جمله خطرات مهم این مواد برای سلامت افراد و صرف هزینه های درمانی بالا می باشد. در تولید چای گیلان درجه یک، برگچه های جوان چای انتخاب که می گردند که میزان فنول پایین و آنتی سیانین بالایی دارند از همین رو شما با نوشیدن این چای حس شادابی و سرزندگی دارید. ترکیب هریک از مواد همچون :

  • لیمو
  • بهارنارنج
  • زعفران
  • دارچین
  • زنجبیل
  • بابونه
  • زیره
  • هل

و سایر مواد طبیعی می تواند بر خواص این چای افزوده و برای آن ها که تلخی این چای را دوست ندارند بسیار مطبوع و دلنشین نماید.

قیمت چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان

چای سبز در بازار همواره مرد توجه قرار دارد از این رو خرید بالا و قیمت های متفاوتی از آن به چشم می خورند شاید عوامل مختلفی در این امر دخیل باشند اما همواره مراکز پخش چای شمال در گیلان ارزان ترین قیمت واحد چای سیاه و چای سبز را ارائه نموده اند که پایین تر و ارزان تر از بازار و حتی نمونه های وارداتی آن است، لذا ارتباط با این مراکز می تواند قیمت های به روز تر و ارزان تری از چای ها را در اختیار قرار داده و می توان هم خرید عمده چای و هم خرید کیلویی آن را مقرون به صرفه تر از بازار چای انجام نمود ضمن اینکه در بهار 99 قطع به یقین افزایش قیمت را نسبت به سال 98 تجربه خواهیم نمود.

خرید چای سبز بهاره درجه یک شمال

خریداران چای در ایران همواره از کیفیت چای شمال اطمینان داشته و در طی دهه های اخیر شاهد افزایش خرید و فروش چای شمالی ایران در بازار هستیم. چای های بهاره سبز همانند نمونه های چای بهاره سیاه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و رنگ ظاهری روشن تر و خاصیت بالاتری را در خود نهان دارند. قیمت چای سبز گیلان نیز در مقایسه با نمونه های وارداتی بسیار ارزان تر و با سطح کیفیت قابل رقابت و عالی هستند. برای خرید چای فله و مرغوب ترین چای مارک ایرانی از برند های معتبر همواره نمایندگی ها، مراکز پخش از طریق منابع تولید از گزینه های مطلوب و خوبی برشمرده می شوند.

قیمت چای سبز گیلان

فروش بهترین چای سبز گیلان در بازار

حتما بسیاری از مراکز فروش و عرضه چای در سطح بازار را مشاهده نموده اید اما مساله خرید مستقیم و عدم اتلاف وقت از گزینه های مدنظر خریداران قرار داشته تا بتوانند از این طریق با اتصال به مرکز فروش چای در گیلان به کیفیت هرچه مرغوب تر و تنوع بالاتری از انواع چای دست یابند. مرجع چای ارگانیک ایرانی در شهر لاهیجان بهترین چای اصل و سنتی ایران را در بازار عرضه نموده و از این رو قیمت چای سبز گیلان همواره مورد توجه خریداران کلی و جزیی آن قرار دارد.

خرید اینترنتی انواع چای سبز اعلای ایرانی

یکی از گزینه های مهمی که این روز ها برای خریداران عمده ای و کیلویی مورد توجه قرار دارد خرید اینترنتی و دسترسی سریع تری به انواع چای سبز اعلای ایرانی در کنار چای ممتازترین چای تخمیری سیاه است. شما میتوانید چای طبیعی و خالص با طعم و عطری بی نظیر را به صورت آنلاین خرید کرده و درب منزل تحویل بگیرید. جهت خرید عمده چای بهاره، خرید عمده چای ایرانی ممتاز، خرید عمده چای سیاه شکسته، خرید عمده چای قلم و خرید عمده چای سبز و دریافت ارزان ترین قیمت چای سبز گیلان با ما در ارتباط بوده و چای مورد نیاز خود را با ثبت میزان مورد نظر در زمانی سریع در محل مورد توافق در هر نقطه از ایران دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com