چای گیلان

فروشگاه چای گیلان در تهران

چای گیلان از نوع سیاه بسیار مورد توجه خریداران قرار دارد. فروشگاه چای گیلان در تهران بهترین انواع چای بهاره درجه یک را بدون واسطه و مستقیم عرضه می نماید. برای خرید عمده و جزیی چای سنتی و طبیعی به قیمت مناسب مجموعه چای ارگانیک ایرانی را به یاد بسپارید.

چای گیلان

برداشت چای در گیلان

یکی از نقاط مستعد پرورش و تولید چای در ایران استان گیلان است که مهم ترین مراکز همچون لاهیجان، املش، رودسر، لنگرود، فومن و… به عنوان بزرگ ترین منابع تامین چای داخلی در آن قرار دارند. قدمت و تجربه بالای چایکاران و کارخانه داران سبب شده تا همواره چای های اصل و خالص با رایحه و رنگی خالص را در این خطه شاهد باشیم. شیوه ارتدوکس رایجترین شیوه تولید چای و فصول بهار، تابستان و پاییز مهم ترین زمان های برداشت برگ سبز هستند. برداشت برگ سبز از نقاط مرتفع و هموار انجام و مشقت های بسیاری را برای چایکاران به همراه اما این نقاط سبب می شود تا بر رایحه و قدرت رنگ چای تاثیر شایانی داشته باشند.

چای دستی گیلان

گیلان مهد چای ایران بوده و چایکاران محلی در برخی نقاط با اقدامی عالی و حرفه ای در منزل چای تولید نموده که با مالش دست و خشک شدن در دستگاه های قدیمی انجام و طعمی متفاوت و عالی را دارد که در طی سال های اخیر چای دستی گیلان با استقبال بالا مواجه شده که سفارشی و در حجم اندک تهیه می گردد و ارزش قیمتی بالاتری به نمونه های چای کارخانه ای دارد.

چای گیلان

خواص چای طبیعی گیلان چیست؟

  • ضد سرطان
  • ضد درد و ویروس
  • عدم سوزش معده
  • نشاط بخش
  • افزایش تمرکز و هوشیاری
  • ادرار آور
  • کاهش خطر لخته شدن خون و ابتلا به سکته
  • افزایش سوخت و ساز و مناسب لاغری
  • کاهش خطر ابتلا به دیابت

طعم چای گیلان چگونه است؟

به دلیل طبیعی بودن این نوشیدنی طعمی تلخ و گس اما مطلوب داشته که نشان از عدم دستکاری و افزوده شدن مواد مصنوعی دارد.

  1. رایحه طبیعی خالص
  2. رنگدهی 100% خالص
  3. عرضه شدن تازه چای بدون محدودیت
  4. زلال و شفاف بودن رنگ چای بعد دم کشیدن از دیگر ویژگی های چای اصیل گیلان می باشد.

چای گیلان

فروشگاه چای گیلان در تهران

شیوه عرضه چای در بازار متفاوت و از طریق فروشگاه های بسیاری عرضه می گردد اما با توجه به مشغله ها و درگیری های زندگی لذا متقاضیان به دنبال راه های ساده تری به جهت خرید هستند و منابع تولید و فروش چای به شیوه های نوینی جهت عرضه محصولات خود اقدام نموده اند که فروشگاه چای گیلان در تهران این بستر را فراهم نموده تا این فرصت در دسترس متقاضیان و بدین طریق بتوانند چای درجه یک و تولید تازه را مستقیم از نقاط چایخیز گیلان خریداری نمایند. در هر کجای شهر تهران و سایر شهر های ایران می توانید سفارشات خود را سریع بدین مرکز ارائه و از مزیت های کیفیت بالا و قیمت های نازل بازار بهره مند شوید. چای های قابل عرضه در این فروشگاه عبارتند از :

  • چای سرگل
  • چای وزین ساچمه ای
  • چای ممتاز
  • چای قلم (قلم سورت شده و سنتی، سوزنی)
  • چای شکسته (1 و 2)
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساقه
  • چای دستی محلی
  • چای صادراتی
  • چای از بهترین مارک بسته بندی

چای گیلان

نمایندگی چای گیلان عرضه انواع چای بهاره

یکی از مورد توجه ترین و بهترین چای های پرفروش داخلی را چای های برداشت بهاره شامل می شوند و خریداران بسیار در پی تامین انواع چای بهاره با درجه بندی های مختلف هستند. نمایندگی چای گیلان عرضه بهترین انواع چای بهاره سرگل و ممتاز و.. را انجام و این فرصت فراهم شده تا برای اولین بار چای های اعلای لاهیجان مستقیما به خریداران عرضه تا بتوانند چای خالص و اصیل ایرانی را با کیفیتی عالی و 100% خالص تجربه نمایند.

فروش چای درجه یک گیلان

حتما می دانید که تولیدات چای در گیلان به صورت 100% خالص بوده و هیچ اسانس و افزودنی به چای ها اضافه نشده و همین امر تفاوت فاحش این چای را نمایان و فرصت بسیار عالی را به جهت خرید فراهم نموده تا خریداران بتوانند رایحه و طبیعی ترین رنگ ممکنه از چای اصیل ایرانی را تجربه نمایند. فروش چای درجه یک گیلان در فروشگاه چای گیلان در تهران و دیگر شهر های ایران فعالت داشته و می توان مرغوب ترین چای فله و بهترین برند چای را از هم اکنون سفارش و در سریع ترین زمان در محل مورد توافق دریافت نمود.

چای گیلان

خرید چای ممتاز بهاره گیلان

به طور یقین چای ممتاز نامی آشنا برای خریداران بوده و این چای را به جرات می توان یکی از پرفروش ترین نمونه ها در بازار چای ایران دانست. این چای از چای های پیچش دار و وزین با مرغوبیت بالا است و در تمامی برداشت های بهار، تابستان و پاییز حاصل و نوع بهاره آن رایحه بالا و برداشت تابستان و پاییز میزان رنگدهی بالاتری را در خود نهان دارند. برای خرید چای ممتاز بهاره گیلان در سراسر شهر های ایران متقاضیان می توانند به آسان ترین شیوه اقدام و ثبت سفارشات خود را از جزیی و عمده با شرایط استثنایی به ثبت برسانند.

قیمت چای ایرانی گیلان

با توجه به تولید چای در گیلان لذا قیمت چای ها بسیار مناسب و تغییرات محسوسی از چای را در طول سال می توان از این خطه شاهد بود. در بازار قیمت ها با توجه به میزان دست به دست شده و هزینه های جانبی متفاوت و نوسانات بسیاری را دچار خواهد شد. برای اینکه قیمت چای گیلان را در سراسر ایران از نمونه های چای سیاه و چای سبز به صورت یکسان و بروز در اختیار داشته باشید می توانید در هر زمان جهت دریافت مناسب ترین لیست قیمت از طریق کارشناسان واحد فروش در مجموعه اقدام نمایید و در صورت فعالیت فروش عمده چای از حشیه سود خوب و مناسب آن بهره مند شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com