چای سبز زرین

خرید اینترنتی چای سبز زرین

چای سبز زرین (سرگل) یکی از بهترین انواع چای در رده خود می باشد. خرید اینترنتی چای سبز زرین بهاره به صورت فله با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب از لاهیجان تازه و مستقیم انجام نمایید. فروش عمده مرغوب ترین چای سنتی طبیعی در معتبرترین فروشگاه چای ایرانی آغاز شد.

حتما همه شما با نام چای سبز آشنا هستید. این چای برای اولین بار در کشور چین تولید و با اطلاع از خواص دارویی و درمانی آن سپس به سایر نقاط دنیا گسترش یافت. در این چای اکسایش برگ های سبز بسیار کم و یا اصلا صورت نمی گیرد لذا بدان چای نیمه تخمیری نیز گفته می شود. اما اولین رده بندی این چای کدام است؟ چه خصوصیاتی داشته و آیا خواص بالای اولین برداشت چای را می دانید؟

چای سبز زرین

چای سبز زرین

این چای در اولین رده تقسیم بندی در گروه چای سبز قرار داشته و از برگچه های اولیه رشد یافته و آماده برداشت گیاه چای در فصل بهار به دست می آید. این چای کیفیت بالایی داشته و با توجه به استفاده از برگ های جوان حالت ترد و ظاهر ریزتری دارد. در این رده پیچش دانه های چای به خوبی مشهود و بدان ظاهر بسیار بازارپسندی بخشیده است. خصوصیات این چای عبارت است از :

  1. تلخی
  2. طعم علفی
  3. خاصیت فراوان
  4. رنگ دمشده زرد متمایل به سبز
  5. دانه های وزین و سنگین

چای سبز زرین

خواص نوشیدن چای سبز زرین را می دانید؟

  • کاهش وزن
  • تنظیم دیابت
  • کاهش بیماری های قلبی
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان
  • حفظ شادابی و جوانی
  • سلامت پوست
  • ترمیم زخم و سوختگی
  • کاهش ورم مفاصل
  • کاهنده کلسترول
  • کم کردن خطر ابتلا به پارکینسون
  • ممانعت از بروز بیماری های کبدی
  • پایین آوردن فشار خون
  • از بین بردن احتمال مسمومیت غذایی
  • درمان آسم
  • افزایش دادن سیستم ایمنی بدن
  • محافظت در برابر عفونت
  • رفع استرس

آیا عوارض ممکنه چای سبز را می دانید؟

این چای برای خانم های باردار، شیرده و افرادی که ناراحتی اعصاب دارند و اشخاصی که ضربان قلب نامنظم دارند مصرف مکررش توصیه نمی شود. زیاده روی در مصرف این دسته از چای همچون چای سیاه به همراه غذا مانع جذب آهن، روی و کلسیم می گردد.

فروشگاه اینترنتی چای ایرانی

خریداران چای در سطح بازار به دسته های مختلفی تقسیم شده و با توجه به تقاضای بالای چای لذا عرضه چای در بازار به شیوه های مختلف و در مکان های متعدد در حال انجام می باشد. این روز ها فروشگاه های اینترنتی به محل مهمی جهت داد و ستد و عرضه چای مبدل شده اند و خریداران این امکان را دارند تا به بررسی بهتر محصول، مشاوره و در نهایت یک چای درجه یک و دلخواه برسند. فروشگاه اینترنتی چای ایرانی در لاهیجان همواره در تلاش است تا بهترین انواع چای سیاه و چای سبز ائم از چای سبز زرین، چای شکسته سبز، چای قلم لیزری سبز، چای ممتاز سبز و .. را ارائه نماید. خرید دست اول و قیمت های ارزان تر از فاکتور های مهم و مدنظر بوده که در این مرجع در حال اجرا می باشد.

چای سبز زرین

خرید اینترنتی چای سبز زرین

خرید سنتی چای در بازار در این روز های پرهیاهو و پرمشغله بسی سخت و زمان بر است لذا خرید اینترنتی این فرصت را فراهم نموده تا تنها با چند کلیک و یا ارتباط با مراکز تخصصی بتوان به هدف مدنظر رسید. خریداران چای با توجه به ذائقه و درخواست می توانند سفارشات خود را به صورت متنوع ارائه و ظرف زمان سریع آن را دریافت کنند. خرید اینترنتی چای سبز زرین بهاره لاهیجان به صورت کیلویی و عمده در حال انجام می باشد.

فروش عمده بهترین محصولات چای سبز درجه یک

در زمان های برداشت و وجود موقعیت تولید چای در بهار، تابستان و پاییز حجم تقاضای خرید چای اوج یافته و خریداران عمده در صدد تامین کلی چای خود از مراکز فروش چای در نواحی چایخیز می باشند. هم اینک فروش عمده بهترین محصولات چای سبز درجه یک ائم از چای سبز زرین و ممتاز و قلم و… در حال انجام بوده و خریداران می توانند سفارشات مستقیم خرید عمده چای سنتی، اصل و خالص را از هر نقطه از کشور ارائه و بالاترین کیفیت و رنج قیمت رقابتی را دریافت نمایند.

چای سبز زرین

قیمت چای سبز زرین بهاره 99

قیمت چای ها در بازار براساس نوع چای و شکل ظاهری متفاوت بوده و عوامل متعددی می توانند در تغییر و نوسانات آن مهم واقع شوند. تغییر و تفاوت قیمت های بین چای سیاه و چای سبز در بازار با توجه به خواص بالای چای های سبز مشهود و بالاتر می باشد. برای دریافت قیمت واحد انواع چای در سطح کشور می توانید تا با همکاران ما در واحد فروش همراه باشید. قیمت چای سبز زرین بهاره 99 در مرجع پیش رو عمده هر کیلو 65000 تومان و جزیی 80000 تومان می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com