خرید اینترنتی چای سیاه ایرانی

خرید اینترنتی چای سیاه ایرانی از جمله پیشنهادات عالی جهت همگانی شدن مصرف این چای اصیل و مرغوب شمال بوده که در فروشگاه چای ارگانیک عرضه مستقیم آن فراهم گردیده است.

برگ سبز چای به لحاظ اقتصادی بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا منشاء ای است برای تهیه چای سیاه، سبز و سفید.


چای سیاه حاصل اکسیده شدن طولانی تر بوده و همین عمل سبب ایجاد عطر و رنگ بیشتر و خاص در آن شده و باعث شده تا در بین مردم جهان از جایگاه ویژه ای نسبت به سایر چای ها برخوردار باشد.
تجارت در زمینه چای سیاه سودآوری خوبی را برای افراد فعال در این عرصه از گذشته تا به امروز به همراه داشته است.
چای سیاه ایرانی نیز از جمله چای های با رقابت بالا به لحاظ کیفیت دارا بوده است و هم اکنون نیز پا به پای رقبای خود از طرق مختلف به خصوص از طریق اینترنتی در حال پخش و عرضه عمده و حتی جزیی می باشد.
چای سیاه ایرانی به دلیل خصلت طبیعی بودنش باید زمانی را دم کشیده و پس از آن شفافیتی را داراست که تا ساعت ها بدون تغییر باقی مانده رنگ آن بر جداره فنجان باقی نمی ماند و این در حالی است که چای حاوی رنگ پس از دم کشی لایه ای از چربی را بر روی فنجان نشان داده و خود چای مات و تیره و حالت گل آلودگی داشته و بر جداره فنجان می نشیند.
چای سیاه ایرانی به صورت صد در صد خالص بوده و شامل درجه های مختلف چای سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه می شود و ماندگاری چای سیاه نسبت به چای های دیگر بیشتر می باشد و برای حفظ خواص آن توصیه می شود تا به دور از نور، حرارت و رطوبت نگهداری شود.

چند نکته طلایی برای دم کردن چای سیاه ایرانی:

1_ کیفیت آب مصرفی می تواند بر مزه چای بسیار تاثیرگذار باشد و جهت استفاده برای چای تنها یکبار آن را بجوشانید زیرا تکرار این عمل از اکسیژن آب کاسته و در نتیجه طعم چای را تغییر می دهد.
2_ استفاده از قوری چینی یکی از موارد قابل توجه بوده و پیش از ریختن چای در آن مقداری آبجوش ریخته و تکان دهید و دور بریزید این عمل مانع از کاسته شدن یکباره حرارت در قوری سرد می شود.
3_ بر حسب نفرات به اندازه کافی چای استفاده کنید برای چای ایرانی به ازای هر فرد یک قاشق چای در قوری ریخته و تا روی چای آب جوش روی آن بریزد و دمای مناسب آب جهت آزاد شدن رایحه چای سیاه 100 درجه می باشد.
4_ مدت دم کشیدن چای سیاه ایرانی 10 الی 12 دقیقه است.
جهت دمکشیدن خوب، بهتر است از پارچه نخی و مناسب بر روی قوری استفاده کنید.

از کجا و چگونه چای سیاه ایرانی را خرید کنیم؟

این سوال شاید برای بسیاری از شما پیش آمده باشد. خرید های اینترنتی روز به روز در بین کسبه ها و حتی خانواده های ایرانی در حال افزایش بوده و این موضوع می تواند مزایای بسیاری همچون کاهش قیمت، کاهش اتلاف وقت جهت گشت و گذار در بازار و خرید های سنتی، و دستیابی به کیفیت برتر در مورد محصولات نوشیدنی و خوراکی را در پی داشته باشد.
بنابراین مجموعه چای ایرانی با داشتن کارشناسان مجرب در این زمینه در طی سال های اخیر کوشیده تا با ارائه چای درجه یک از طریق اینترنتی رضایت شما عزیزان را بیش از پیش از چای ایرانی برانگیخته تا تنها با یک سفارش این چای محبوب را درب محل کار و یا منزل خود دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com