چای طبیعی 100% خالص خرید در بازار چای ایرانی

چای طبیعی 100% خالص خرید در بازار چای ایرانی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در حال انجام می باشد. چه ویژگی هایی را از یک چای طبیعی و اصل انتظار دارید؟ فروش بهترین انواع چای سیاه و چای سبز درجه یک فله تضمینی و از معتبرترین کارخانه های چایسازی لاهیجان آغاز شد.

حتما همه شما با نام چای طبیعی و چای حاوی اسانس در بازار آشنا هستید. شما از کدام دسته افراد هستید، چای طبیعی را می پسندید یا چای حاوی رنگ و اسانس؟ چرا؟ انتظار شما از یک چای خوب چیست؟ آیا زوددم کشیدن چای دلیل بر خوبی و اصالت چای است؟ چگونه به خلوص چای پی ببریم؟

 

چای طبیعی

چای طبیعی

چنانچه یک چای بتواند رایحه و رنگ موردنظر را طی روند طبیعی و دمکشیدن و بدون هیچ محرکی نمایان کند چای طبیعی نام دارد. در فرآیند تولید اینگونه چای ها هیچ فرآوری خاصی ائم از رنگ و اسانس به چای افزوده نشده و از این رو تلخی و گسی آن را به خوبی در زمان نوشیدن حس خواهید نمود.

نام بهترین چای طبیعی ایرانی چیست؟

تمامی انواع چای ایرانی کاملا طبیعی و خالص هستند اما بر اساس کیفیت و شکل ظاهر دارای دسته بندی و اسامی خاصی هستند که معرف ویژگی های هر گروه می باشد. در جدول طبقه بندی شده چای سرگل که برداشت اولین چین چای در بهار از جوان ترین برگ های نو و تازه روییده است به عنوان یک چای خوش رایحه و خوش رنگ در ربه بهترین چای طبیعی ایرانی قرار داشته و از نظر قیمتی نیز بالاتر از دیگر رده هایی همچون چای ممتاز و چای قلم قرار می گیرد.

چای طبیعی

چای سبز و سیاه

خواص چای طبیعی را می دانید؟

  • رفع عطش
  • رفع استرس
  • نشاط بخش و آرامش دهنده
  • حفاظت از کبد
  • ممانعت از سوزش معده
  • مانع لخته شدن خون
  • استحکام استخوان ها
  • ضد ویروس
  • ضد التهاب
  • کاهش خطر آلزایمر
  • دفع سموم موجود در بدن از طریق افزایش ادرار
  • آنتی اکسیدان بالا و ضد سرطان
  • افزایش هوشیاری
  • تقویت سیسیتم ایمنی

تشخیص چای اصل از تقلبی با چه راه هایی امکانپذیر است؟

  1. آزمون آب سرد و چای خشک (چنانچه چای در فنجان آب سرد سریع رنگ باز کند تقلبی و در غیر اینصورت طبیعی است.)
  2. در صورت لمس چای خشک خواهید دید که چای خشک طبیعی زبر و ضخیم می باشد.
  3. در صورت دمیدن اندکی هوا در مشتی از چای رایحه چای خالص که سبک است به خوبی إحساس خواهد شد.
  4. رنگ چای خالص و اصل پس از دمکشیدن زلال و شفاف بوده و کدر نمی گردد.
  5. رنگ ظاهری چای اصل یکدست سیاه نیست بلکه سیاه رو به قهوه ای می باشد.
  6. طعم تلخی و گسی نمونه دیگر برای شناخت چای های طبیعی است چرا که با فرآوری در چای های غیر طبیعی این دو فاکتور حذف می شوند.

چای طبیعی

چای طبیعی 100% خالص خرید در بازار چای ایرانی

به واقع باید بدانید که زود دم بودن چای و سریع آماده شدن آن دلیلی بر خوب و مرغوب بودن چای نیست بلکه در این صورت باید به ماهیت چای شک نمود. چای اصیل و ارگانیک نیاز است تا دم کشیده شود و در نتیجه دیردم است. در بازار چای ایرانی مرغوب ترین انواع چای سنتی در حال عرضه بوده که 100% خالص و فاقد ماده اضافی هستند. رایحه و رنگ دلنشین چای سیاه اصیل لاهیجان بسیار مورد توجه و سبب گردیده تا چای ایران به یکی از چای های سالم در دنیا معرفی گردد. چای طبیعی 100% خالص خرید در بازار چای ایرانی در سراسر کشور انجام و امکان خرید عمده و جزیی از طریق سایت ها و فروشگاه چای مجازی انجام می گردد.

نمایندگی فروش انواع چای طبیعی و سنتی

برای توزیع و پخش چای در بازار راه های مختلفی وجود دارد و نمایندگی ها یکی از مکان های مطلوب جهت دسترسی به چای خوب و مرغوب می باشند. نمایندگی فروش چای ایرانی همواره انواع چای سیاه و چای سبز درجه یک طبیعی و سنتی را در بازار عرضه و از این رو می توان با اعتماد کیفیت های مطلوب و قیمت های ارزان تری را در اختیار داشت.

چای طبیعی

خرید عمده چای طبیعی در بازار

خریداران عمده چای در بازار که مسولیت پخش و توزیع چای را عهده دار هستند همواره گزینه خوب و مطلوبی را با توجه به شرایط تولید چای در ایران دارا هستند و با توجه به معرفی بهتر و بیشتر و تست چای شمال ایران می توانند چای طبیعی و اصل را به مشتریان عرضه و نقش مهمی را در پیشرفت جایگاه صنعت چای ایران داشه باشند. برای خرید عمده چای طبیعی ائم از چای فله و بسته بندی با اسامی چای ممتاز، چای سرگل، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه و چای دستی در بازار می توانید با حداقل سفارشات از میزان 30 کیلو از قیمت عمده برخوردار و سود خوبی را تجربه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com