چای سنتی

چای سنتی و ارگانیک لاهیجان تضمینی با بهترین قیمت

چای سنتی و ارگانیک لاهیجان تضمینی با بهترین قیمت در سراسر کشور توزیع و پخش می گردد. خرید اینترنتی انواع چای ایرانی اصیل را با عطر و رنگی 100% طبیعی و خالص در بازار تجربه نمایید. فروش عمده و جزیی بهترین چای سنتی بهاره 99 آغاز شد.

چای های بسیاری در بازار ایران عرضه می شوند از طبیعی تا غیر طبیعی و تقلبی که حاوی رنگ ها و رایحه های متنوعی هستند. با اندکی تامل و آزمایش می توانید متوجه متوجه این موضوع شوید چرا که اینگونه چای ها به سرعت آماده نوشیدن شده و در نتیجه می توان به ماهیت این محصولات که کاملا تقلبی هستند پی برد و مصرف این محصولات می تواند در صورت تداوم خسارت های جبران ناپذیر مالی و جانی را به همراه داشته باشد.

چای سنتی

چای سنتی چیست؟

به چایی، چای سنتی و اصل گفته می شود که کاملا خالص و حاوی هیچ رنگ، اسانس یا ماده کمکی نباشد و بتواند به بهترین نحو ممکن با شیوه درست تولید بالاترین میزان رنگ، رایحه و طعم مورد نظر را ایجاد نماید. چای های سنتی در بازار امروزه بسیار کم و کشور های محدودی با موقعیت تولید چای اقدام به تولید آن می نمایند. در ایران قانون تولید چای کاملا طبیعی و سنتی و نظارت های خوبی در این زمینه در کارخانه های چایسازی در استان گیلان و مازندران اعمال می گردد.

چای ارگانیک چیست؟

حتما همه شما با نام و واژه ارگانیک آشنا هستید. به چایی ارگانیک و طبیعی اتلاق می شود که در فرآیند کاشت، داشت و برداشت از هیچ ماده و سموم شیمایی بر روی بوته ها استفاده نگردد. در شمال ایران موقعیت اقلیمی و سرمای معتدل زمستان سبب شده تا بوته های چای در بهترین شرایط قرار داشته در نتیجه مورد هجوم هیج آفت و حشره نبوده و نیاز به سمپاشی در باغات چای إحساس نمی گردد در نتیجه چای ها ارگانیک و 100% سالم هستند.

انواع چای سنتی لاهیجان

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای سفید
  • چای محلی دستی سیاه

چای سنتی

کیفیت چای سنتی به چه عواملی بستگی دارد؟

  1. منطقه کشت
  2. فصل برداشت
  3. نوع برگ های برداشت شده
  4. برداشت صحیح برگ ها
  5. مدت زمان انتقال برگ ها به کارخانه
  6. تجربه در شیوه تولید چای
  7. مستقیم عرضه شدن چای
  8. مصرف تازه این چای ها
  9. دمکشیدن و استفاده صحیح و نگهداری در جای مناسب

لاهیجان بهترین مرکز تولید چای سنتی در ایران

در میان شهر های فعال به تولید و پرورش چای شهر لاهیجان واقع در گیلان از معتبرترین، بهترین و قدمت دارترین مکان ها به جهت عرضه چای درجه یک می باشد. مرغوب ترین انواع چای سنتی کارخانه ای و دستی و محلی در این شهر با چایکاران با تجربه و تولیدکنندگان خبره تهیه و آماده و روانه بازار داخل و صادرات می گردند. خریداران چای ایرانی همواره با نام چای های لاهیجان آشنا بوده و کیفیت چای های این منطقه را مورد تایید دارند لذا با فراهم شدن موقعیت خرید چای حتما سفارش خرید چای سنتی فله و بسته بندی از این منطقه را انجام می نمایند.

چای سنتی

چای سنتی و ارگانیک لاهیجان تضمینی با بهترین قیمت

حتما همه شما با قیمت های متفاوت و گاها در بازار چای مطلع هستید. چای ها براساس هزینه های جانبی و نوع و یا وارداتی بودن به قیمت های مختلفی در بازار عرضه و خریداران بر مبنای نیاز از آن خریداری می نمایند اما برای اعتماد به چای خریداری شده چای داخله از بهترین گزینه های انتخابی بوده و با اطمینان دارای قیمت ارزان تری با توجه به اصلت و خلوص می باشند. هم اکنون خرید مستقیم چای سنتی و ارگانیک لاهیجان تضمینی با بهترین قیمت در بازار چای ایرانی در حال انجام و با دریافت قیمت از این واحد می توان سودآوری خوب و بهتری را تجربه نمود.

فروش چای سنتی سیاه در بازار

در میان چای های سنتی سیاه و سبز چای سیاه به دلیل برخورداری از طعم، رنگ و رایحه از ویژگی خاص تری برخوردار بوده و حجم استقبال خرید از اینگونه چای ها بالاتر از چای های دیگر می باشد. برای اینکه بتوانید مرغوب ترین چای اصیل و درجه یک را خریداری نمایید فروش چای سنتی سیاه در بازار را از طریق سایت پیش رو و هماهنگی با کارشناسان مجموعه انجام نمایید تا اعلاترین چای ممتاز، قلم، شکسته، سرگل و… را در اختیار داشته باشید.

چای سنتی

خرید بهترین چای سنتی بهاره لاهیجان

چای ها در فصل بهار با توجه به جوانه زنی جدید و برگ های بسیار جوان از کیفیت بالایی برخوردار هستند چای های بهاره، تابستانه و پاییزه به ترتیب کیفیت بوده و چای بهاره سنتی رایحه بیشتر و در تابستان و پاییز رنگ بالاتری دارند. علاوه بر اینکه منطقه نیز در کیفیت موثر می باشد چای ها رشد یافته در نقاط مرتفع رنگ بالا و مناطق پایین دست رایحه بیشتری دارند. برای خرید بهترین چای سنتی بهاره لاهیجان به صورت چای فله و برترین برند حتما با مرامز فعال و تخصصی آن همکاری نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com