انواع چای بهاره

انواع چای بهاره لاهیجان درجه یک خرید و قیمت

انواع چای بهاره لاهیجان درجه یک خرید و قیمت آن در سال 1403 به زودی امکان پذیر می شود. مرکز فروش چای ایرانی بهترین چای برداشت چین اول بهاره، تابستان و پاییزه را مستقیم عرضه می نماید. لیست قیمت انواع چای بهاره خوش عطر و طعم را می توان از این مرجع دریافت نمود.

انواع چای بهاره

انواع چای بهاره

آغاز اول برداشت برگ سبز چای در ایران در ابتدای بهار آغاز و می توان نمونه های اعلا و مرغوبی از چای سیاه و چای سبز اصل را از نواحی چایخیز که منابع مهمی در این میان برای عرضه چای خالص و طبیعی می باشند در اختیار داشت. برگ های سبز چای تحویل داده شده به کارخانه طی فرآیند تولید به انواع نمونه های ریز و درشت تبدیل و در انتها بر اساس سایز و کیفیت به درجه بندی های مختلف و قیمت های متفاوت تقسیم بندی و راهی بازار مصرف می شوند. انتخاب و برداشت برگ های بسز چای در این فصل از جوان ترین برگ ها بوده که خواص بالایی را نیز دارا می باشند.

اسامی انواع چای ایرانی

  • چای سرگل چین اول
  • چای ساچمه ای
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه

انواع چای بهاره

تاثیر زمان برداشت در کیفیت چای چیست؟

برای برداشت برگ سبز چای باید تمامی شرایط مهیا باشد. شرایط بارانی می تواند از رایحه برگ ها کاسته و افت کیفیت چای تولید شده را به همراه داشته باشد و حال آنکه برداشت برگ سبز در هوای آفتابی سبب می شود تا چای رایحه و کیفیت بالاتری داشته باشد. برگ های چای برای برداشت باید سایز و اندازه نرمالی را داشته باشند لذا با هر برداشت یک فرصت تقریبا 45 روزه به گیاه جهت تجدید قوا و برداشت مجدد داده می شود. ارتفاع نیز در کیفیت چای تاثیر گذار و نمونه های چای نواحی پست رایحه بالاتر و نمونه های رشد کرده در ارتفاعات رنگدهی قویتری دارند و انواع چای بهاره رایحه بیشتر و چای تابستانه و پای پاییزه با توجه به زمان و فصل رنگ بیشتری را در زمان دمکشیدن نمایان می کنند.

دلایل برتری چای برداشت بهاره نسبت به سایر برداشت ها

برداشت برگ های سبز چای طی موقعیت های مختلفی انجام می شود. در زمستان با توجه به چوبی شدن برگ ها، گلدهی و بذر چای اجازه استراحت به گیاه داده می شود و دمای پایین زمستان و نشستن برف روی بوته ها باغات چای را عاری از هر گونه هجوم آفات و حشرات نموده. جوانه های بهاره چای با توجه به استراحت چند ماهه بسبار مرغوب و حاوی مواد معدنی و رایحه بالا می باشند که نمونه های برگ های سبیار لطیف و جوان را نمی توان در سایر برداشت ها مشاهده نمود. برداشت های تابستانه و پاییزه با توجه به شرایط چای هایی با قدرت رنگدهی بالاتری از نمونه های بهاره می باشند.

خواص مشترک انواع چای طبیعی

  • آرامبخش و انرژی بخش
  • ضد پیری
  • کاهش دهنده خطر حمله قلبی و سکته
  • دفع عفونت های بدن
  • کاهش دهنده کلسترول
  • شادابی و طراوت پوست
  • افزایش دهنده هوشیاری
  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • کمک به کاهش وزن و…

انواع چای بهاره

خرید انواع چای بهاره لاهیجان درجه یک

خرید چای همواره مدنظر هر فرد ایرانی و در سبد خرید وی جای دارد. خرید و فروش چای به صورت عمده و جزیی در بازار چای ایران در حال انجام و نمونه های قوی تا ضیعف با رنج قیمت مختلف به صورت فله و بسته بندی عرضه می شوند. برای خرید چای طبیعی حتما نام لاهیجان و دیگر شهر های همجوار آن را شنیده اید. انواع چای تولید شده در ایران به صورت کاملا طبیعی و فاقد اسانس بوده و با خیالی آسوده می توان در وعده های مختلف از آن ها مصرف نمود. برای خرید انواع چای بهاره لاهیجان درجه یک و به صورت مستقیم با قیمت های ارزان تر می توانید هیمن حالا از هر کجا که هستید اقدام و نمونه های اعلای چای اصیل ایرانی را دریافت نمایید.

انواع چای بهاره

قیمت انواع چای بهاره ایرانی لاهیجان

قیمت های چای در بازار تحت تاثیر عرضه و تقاضا بوده و در طی سال های اخیر تقاضای خرید چای ایرانی افزایش و عرضه آن به صورت مستقیم از مراکز تولید چای و مراکز فروش آن ها در حال انجام می باشند و با توجه به تولید در داخل دارای قیمت ارزان تری نسبت به نمونه های وارداتی و گران می باشند و خواص بالایی را به دلیل طبیعی بودن دارا است. قیمت انواع چای بهاره ایرانی لاهیجان در صورت خرید مستقیم از این منطقه بسیار مناسب و می توان با دریافت لیست قیمت چای و بررسی اقدام به خرید بهترین نمونه از انواع چای سنتی بهاره و… از نمونه های چای سیاه و چای سبز نمود.

فروش انواع چای سیاه بهاره چین اول ایرانی

فکر می کنید چرا خرید چای سیاه چین اول همواره مدنظر خریداران می باشد؟ چون چای های این فصل دارای خواص و کیفیت بی نظیری هستند و خریداران با پی بردن و درک این موضوع با آغاز فروش چای در این زمان اقدام به تهیه نمونه های مختفلی از چای می نمایند. وجود ساقه های ترد چای در چای های این دسته به رایحه بخشیدن بیشتر کمک شایانی نموده و طعم گس و تلخی دلنشین چای های این زمان بر محبوبیت آن ها افزوده است. انواع چای بهاره لاهیجان درجه یک خرید و قیمت آن ها در مجموعه چای ایرانی فراهم و هم امکان خرید کیلویی و هم خرید عمده چای میسر و نمونه های چای اصل لاهیجان بدنی طریق به شکل راحت و بدون واسطه در دسترس قرار دارند.

انواع چای بهاره

نمایندگی انواع چای بهاره ارگانیک لاهیجان

شیوه های خرید چای امروزه مختلف و تنها به روش سنتی بسنده نمی شود لذا دسترسی به چای درجه 1 و کیفیت بالا آسان تر و متقاضیان قیمت های ارزان تر و بهتری از چای را تجربه می کنند. امروزه کارخانه های چایسازی و مراکز فروش و نمایندگی های آنها فعالیت گسترده ای داشته و ارتباط با مشتریان از طریق فضای مجازی ارتباط خوب برای محصولات برتر و افزایش فروش را برای عرضه کنندگان آن به دنبال داشته است. نمایندگی چای لاهیجان این فرصت را فراهم نموده تا انواع چای بهاره لاهیجان خرید و قیمت دست اول و تازه اش در اختیار خریداران عمده و جزیی قرار گرفته و مصرف کنندگان بتوانند اعلاترین نمونه چای طبیعی و فاقد اسانس را به صورت تازه تامین نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com