مرکز خرید چای شمال ایران لاهیجان

مرکز خرید چای شمال ایران لاهیجان بهترین انواع چای های ارگانیک و خوش طعم را به بازار فروش سراسر کشور ارسال می نماید که جهت سفارش عمده و جزیی می توانید از این طریق اقدام نمایید.

قطعا همه شما نام و آوازه شهر لاهیجان را شنیده اید چه به لحاظ گردشگری و چه به لحاظ صنعت چای در این منطقه.
اولین مرکز کاشت چای در ایران و سپس ترویج آن به سایر نقاط همجوار از این شهر آغاز شد و می توان لاهیجان را در پیشبرد و کسب تجارب بالا در زمینه تولید چای یکی از برترین مکان ها در کشور دانست و مسبب این امر فردی نیست جزء محمد میرزا کاشف السلطنه که نقش اصلی و مهمی را با آوردن این گیاه به لاهیجان ایفا نموده است.
باغات وسیع چای در ارتفاعات، سراشیبی ها و مناطق جلگه ای شمال به وفور به چشم می خورد که در بسیاری مواقع کار چیدن را برای کشاورزان بسیار سخت و دشوار می نماید اما آیا می دانستید این عوامل بر روی کیفیت و مزه چای بسیار تاثیرگذار می باشند؟ به طوری که چای های حاصله از نواحی مرتفع پر رنگ و چای های مناطق پست دارای عطر و رایحه بیشتری هستند.
لاهیجان، لنگرود، شفت، فومن، رودسر، املش، صومعه سرا، چابکسر، تنکابن و رامسر از جمله معدود مناطق کشت چای در شمال ایران هستند که به لحاظ خرید و داشتن مرکز های متعدد چایسازی از جمله مهمترین نقاط محسوب می شوند که چای سیاه و سبز بالاترین و رایجترین بخش تولید هستند و به درجه های مختلفی به لحاظ ارزش قیمتی و به ترتیب سرگل، ممتاز، قلم، شکسته، باروتی و خاکه تقسیم و عرضه می شوند.
نقطه های چایخیز شمال ایران به جهت خرید چای جهت بازار داخلی و صادرات بسیار حائز اهمیت هستند و افراد دست اندرکار و تاجرین در این زمینه را جهت تهیه چای های متنوع صادراتی رهسپار این بازار ها می نمایید.
ناگفته نماند که در لاهیجان می توان کارخانه ها و شرکت ها و برند های معتبری را مشاهده نمود که با سال ها تجربه در این زمینه مرغوب ترین چای فله، بسته بندی و تی بگ را تولید می نمایند که در بسیاری از مواقع با داشتن سطح کیفی بالا در سایر نقاط دنیا نیز از طرفداران بالایی برخوردار هستند.
مرکز خرید چای ایرانی آماده هرگونه همکاری با شما محترمین در زمینه چای شمال بوده و در هر زمان خواهید توانست تمام امور مربوطه و لازمه را به ما سپرده تا بتوانید موفقیت خوب و پیروزمندانه ای را تجربه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com