چای بهاره

چای بهاره طبیعی و اصل را از کجا بخریم؟

چای بهاره طبیعی و اصل را از کجا بخریم؟ قیمت چای بهاره 99 به نظر شما چقدر خواهد بود؟ خرید و فروش جزیی و عمده بهترین انواع چای گیلان علی الخصوص چای سرگل لاهیجان به زودی آغاز خواهد شد آیا مرکزی را جهت تامین در نظر گرفته اید؟

چای بهاره طبیعی

در استان های شمالی گیلان و مازندران با توجه شرایط حاصلخیزی و آب و هوای عالی لذا محصولات خاص و استراتژیکی را می توان شاهد بود که یکی از مهم ترین آن ها که جنبه اقتصادی بسیار بالا و خوبی را در دنیا دارا می باشد چای است. زمین ‌های حاصلخیز، در فصل زمستان استراحت نموده و ریشه های گیاه چای در ابتدای فصل بهار تغذیه بهتری از خاک خواهند داشت و از این رو چای باکیفیت تر و مرغوب تری را در اختیار خواهیم داشت که اولاً بسیار خوش طعم و ثانیاً خواص درمانی بیشتری نیز دارد. چای سبز و چای سیاه دو محصول تولیدی مهم از برگ سبز چای هستند و خواص درمانی و رژیمی بالایی را علاوه بر نوشیدنی بودنشان در وعده های متناوب روزانه دارا می باشند و می توان آن را در دسته بندی مرغوب تا ضعیف تر شاهد بود.

چای بهاره

چای بهاره طبیعی

برگ های جوان و تازه روییده چای در بهار نیاز است تا به رشد کافی جهت برداشت برسند و نیمه اول تا دوم فصل بهار یکی از بهترین زمان ها برای برداشت برگ سبز چای است. به چای های خشک تولید در بهار، چای بهاره می گویند و این چای بهاره طبیعی چون هیچ ماده ای بدان افزوده نمی شود لذا تلخی و گسی خاصی از آن مشهود و قابل درک بوده که خوشایند و خاصیت درمانی بالایی دارد ضمن اینکه عطر بی نظیر چای های بهاره را نمی توان نادیده گرفت.

اسامی انواع چای بهاره گیلان

  • چای سرگل بهاره گیلان
  • چای ممتاز بهاره گیلان
  • چای شکسته بهاره گیلان
  • چای قلم بهاره گیلان
  • چای باروتی بهاره گیلان
  • چای خاکه بهاره گیلان

چای سرگل بهاره لاهیجان

در شهر لاهیجان در استان گیلان شرایط اقلیمی سرد و مرطوب بر منطقه حاکم بوده لذا دمای هوا در زمستان تا منفی 10 درجه هم کاهش پیدا می‌کند که در نتیجه سبب می گردد عمده آفات زمین‌ ها و باغات چای از بین برود، درحالی‌ که در نقاط دیگر جهان به دلیل مکانیزه بودن باغ‌ها، از سموم برای مبارزه با آفات و حشرات مهاجم استفاده می‌شود. این عامل سبب شده تا چای ایران به یک چای ارگانیک و طبیعی لقب بگیرد. به اولین برداشت برگ چای در بهار که شامل غنچه میانی حاوی کرک و دو برگ پس از آن هستند چای سرگل بهاره می گویند که دارای لقب بهترین چای بوده و در رتبه اول درجه بندی قرار دارد و دارای بالاترین میزان رایحه در میان چای های ایرانی لاهیجان می باشد.

چای بهاره

آیا خصوصیاتی برای تشخیص اصل بودن چای بهاره وجود دارد؟

برای تشخیص چای بهاره اصل و طبیعی یکی از مناسب ترین راه ها دم نمودن چای است اما راه های مناسب دیگری نیز جهت تست آن وجود دارند.

  1. چای های این فصل دارای دانه های زرین هستند.
  2. به دلیل حرارت ندادن بالا می توان تکه های کوچک برگ سبز را مشاهده نمود.
  3. رایحه چای بهاره به راحتی از طریق بوییدن چای خشک قابل استشمام می باشد.
  4. در صورت لمس نمودن حالت زبر و برنده دارند.
  5. اصلا به راحتی رنگ پس نمی دهند.
  6. چای های این فصل ترد و شکننده تر از چای های تابستانه و پاییزه هستند.
  7. مزه گسی چای در این فصل برای بسیاری از چایخوران حرفه ای خوشایند می باشد.

چای بهاره طبیعی و اصل را از کجا بخریم؟

برای اینکه چای بهاره طبیعی و اصل را بخریم یکی از آسان ترین راه کار ها سپردن این امر به افراد متخصص و خبره در این زمینه است که مراکز فعال چایسازی و مراکز فروش و عرضه آن در این نقاط از معتبرین منابع برشمرده می شوند که هم قیمت های مناسب تر و ارزان تری را ارائه و هم چای درجه یک و مرغوب تری را به صورت اصل و 100% خالص به فروش می رسانند. مجموعه چای ارگانیک ایرانی در شهر لاهیجان با داشتن سال ها تجربه و داشتن کارشناسان و مشاورین مجرب در این زمینه همواره به صورت دست اول بهترین چای اصل را به خریداران عرضه نموده و می توان انواع چای سنتی اصیل بهاره را از این مرکز بخریم.

چای بهاره

قیمت چای بهاره در سال 99 چقدر خواهد بود؟

با توجه به حمایت های دولت در سال 98 نسبت به چای ایرانی این چای با فروش بالا و حمایت همگانی مردمی نیز مواجه گردید. سهم پایین قیمت خرید برگ سبز چای با توجه به تورم های بازار زندگی سخت و دشواری را به دلیل متناسب نبودن هزینه های کارگری غیره برای چایکاران به همراه داشت و در سال 99 قیمت برگ سبز چای درجه یک به حدود 4600 تومان خریداری و افزاییش 50% نسبت به سال گذشته داشته که پیش بینی می شود افزایش قیمت چای خشک بهاره را در پی داشته باشیم. برای اطلاع از قیمت چای بهاره 99 به محض آغاز فروش می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان مجموعه اقدام نمایید.

چای بهاره

فروش بهترین چای بهاره فله

خریداران چای و فعالین عرصه چای شمال همواره به دنبال خرید بهترین چای بهاره برای دریافت سطح رضایتمندی مشتریان خود می باشند و خرید فله ای چای از کارخانه اطمینان بیشتر و اعتماد از خلوص بالای آن را به همراه خواهد داشت. فروش بهترین چای بهاره فله ای از جمله چای ممتاز و چای سرگل دو رقیب پرتقاضا در بازار چای را به شکل دست اول با بالاترین کیفت و تضمینی می توان در سراسر کشور به راحتی با توجه به امکانات سریع حمل و نقل انجام نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com