خرید چای سبز

خرید چای سبز اصل و 100% طبیعی شمال

خرید چای سبز اصل و 100% طبیعی شمال در فروشگاه چای ایرانی به صورت فله، بسته بندی و کیسه ای قابل انجام می باشد. قیمت انواع چای سبز کیلویی و درجه یک به دلیل عرضه مستقیم در این مرکز ارزان تر ارائه می گردد. فروش عمده مرغوب ترین چای اصیل لاهیجان در بازار ایران به دلیل حذف واسطه ها مزیت های بسیاری را به همراه داشته است.

مهم ترین استان در تولید چای سیاه و چای سبز را می شناسید؟ آیا خرید چای سبز اصل و 100% طبیعی شمال ایران را تجربه نموده اید؟ نظر شما در مورد سطح کیفیت چای های سبز تولید داخلی چیست؟ برای خرید این چای در تناژ بالا و کلی به چه طریقی اقدام می کنید؟ آیا از مزیت های مصرف و نوشیدن این چای مطلع هستید؟

خرید چای سبز

چای سبز شمالی

در ایران استان گیلان از مهم ترین منابع و مراکز تولید چای یاه و چای سبز برشمرده می شود. چای سبز امروزه به یک چای شناخته شده و با کاربرد فراوان در بین مردم شناخته شده می باشد. این چای حاصل استفاده از برگ های جوان طی عملیات کارخانه ای و با بخار مستقیم خشک شدن است که رنگ زیبا و خاصیت های بسیاری را در خود حفظ می نماید. این چای دارای تنوع کیفیت و رنج قیمت مختلف است و می توان با توجه به موقعی و ذائقه نوع درخواستی آن را به راحتی خریداری نمود. از کاربرد های چای سبز می توان به :

  • در تهیه دمنوش های مختلف
  • در صنایع رنگرزی
  • صنایع طبی
  • آرایشی و بهداشتی
  • غذایی همچون (قنادی و بستنی سازی) و… اشاره نمود.

خرید چای سبز

مزیت و فواید چای سبز خالص و اصل چیست؟

  • مبارزه با پیری پوست
  • درمان اکنه و جای جوش
  • بستن منافذ پوست
  • پاکسازی و لایه برداری پوست
  • درمان تیرگی و پف زیر چشم
  • درمان ریزش مو
  • تحریک رشد مو
  • تاثیر در کاهش وزن
  • پیشگیری از دیابت
  • پیشگیری از آلزایمر
  • تنظیم فشار خون
  • مبارزه با پوکی استخوان
  • تاثیر بر روی پاک سازی کبد چرب

چای سبز اصل

از ویژگی های چای های اصل و خالص می توان به عدم هرگونه دستکاری و فرآوری بر روی برگ سبز چای در کارخانه و عدم استفاده از سموم شیمیایی در باغات چای دانست، در نتیجه این چای ها یک تلخی و گسی داشته و قابلیت دیرتر رنگپذیری را دارند اما پس از آماده شدن این فاکتور را دارند تا ساعت ها بتوانند بدون تغییر رنگ و رایحه و طعم خود را حفظ نمایند. امروزه در بازار تقلباتی بر روی چای ها انجام که بهتر است جهت اطمینان از خرید چای سبز اصل و چای سیاه سنتی آن ها را از مراکز معتبر و اصلی تهیه نمایید.

خرید چای سبز اصل

خرید چای سبز اصل و 100% طبیعی شمال

حتما همه شما به دنبال چای اصل و 100% طبیعی هستید چرا که استفاده از هرماده افزودنی غیرمجاز می تواند علاوه بر کاستن از خاصیت چای مضرات بسیاری را برای بدن به همراه داشته باشد. وجود کارخانه های چایسازی فراوان در نواحی شمالی همچون گیلان و برخی نقاط مازندران سبب شده تا بستر مناسبی جهت دسترسی به کیفیت های عالی فراهم شود. خریداران و متقاضیان می توانند جهت خرید چای سبز و بهترین انواع چای سیاه در ارقام: چای ممتاز، چای سرگل، چای قلم، چای شکسته و چای باروتی با ارتباط با مراکز مهم و تخصصی خرید و فروش چای اقدام به ثبت سفارش و دریافت مشاوره نمایند.

قیمت چای سبز شمال

قطعا همه شما در بازار با قیمت بالاتر چای سبز به نسبت چای سیاه مواجه شده اید. گاها قیمت های کزایی بسیاری را کلافه و در تعیین و انتخاب چای با مشکل مواجه نموده است. مرکز چای ایرانی در لاهیجان جهت بهبود سیستم دسترسی به چای طبیعی و درجه یک تلاش نموده و همواره به دلیل عرضه مستقیم چای قیمت واحدی را در مورد خرید چاای سبز و چای سیاه سنتی ارائه نموده تا خریداران بتوانند در کنار بهترین کیفیت، قیمت های مناسب با حاشیه سوددهی مناسبی را تجربه نمایند.

خرید اینترنتی چای سبز

از تاثیرگذارترین راه های دسترسی و خرید چای، خرید اینترنتی چای از طریق مراجع تولید و مراکز فروش چای در شمال می باشد. این راه سبب شده تا خریداران به کیفیت های عالی و مورد پسندتری دست یافته و شناخت بیشتری نسبت به چای ایرانی پیدا نمایند و هزینه های کمتری به جهت تامین پرداخت نمایند. هم اینک شرایط خرید اینترنتی چای سبز در مجموعه پیش رو فراهم و خریداران می توانند مرغوب ترین چای فله و برند اعلا را با استاندارد و بسته بندی های مشخص خریداری نمایند.

خرید چای سبز

فروش عمده چای سبز بهاره شمال

در بازار چای ایران خریداران عمده نقش مهمی را در توضیع و دسترسی چای دارند از این رو خرید کلی و در حجم در این دسته اهمیت بسیاری داشته و همواره مراکز اصلی فروش در شمال می توانند برای این افراد مزیت های بسیاری را به همراه داشته باشند. فروش عمده چای سبز بهاره شمال یکی از بهترین چای برداشت شده در طول سال از چای های عرضه شده بوده و خریداران می توانند در هر زمان نمونه های اعلای این چای را در دسته های مورد درخواست و متنوع دریافت و سفارش نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com