فروش چای سیاه

فروش چای سیاه ایرانی

فروش چای سیاه ایرانی فله به قیمت روز هر کیلویی ارزان تر از بازار و کاملا رقابتی ارائه می گردد. برای خرید بهترین چای بهاره 99 سرگل و ممتاز، قلم و… لاهیجان در سراسر کشور می توانید اقدام نمایید. مرکز فروش چای ایران مرغوب ترین چای سنتی سیاه و درجه یک را به قیمت درب کارخانه آماده پخش و توزیع نموده است.

یکی از چای های محبوب در کل دنیا چای سیاه است در کشور ما نیز این چای با استقبال بی نظیری همراه بوده و تولید و فروش چای سیاه ایرانی در رتبه اول تولید چای داخلی قرار دارد. اما چرا توصیه به مصرف چای ایرانی می شود؟ برای تهیه چای درجه یک سیاه شمال در بازار چه کنیم؟ آیا مراکزی در سطح کشور از سمت مجموعه چای را ارائه می نمایند؟

فروش چای سیاه

چای سیاه ایرانی

این چای طی عملیات تولید سنتی یا ارتدوکس ائم از (پلاس، مالش، تخمیر یا اکسیداسیون، خشک شدن و سورت و طبقه بندی) از برگ های مرغوب و جوان بالایی گیاه چای به دست آمده و در نتیجه رنگ و رایحه و مزه بی نظیری دارد که کاملا سالم، طبیعی و پرخواص می باشد.

  • رنگدهی عالی و طبیعی
  • رایحه 100 خالص
  • تلخی و گسی مطلوب
  • فاقد ماده افزودنی خارجی
  • قیمت ارزان تر
  • دارای سطح کافیئن بالا
  • خاصیت فراوان
  • دیر دم تر در مقابل چای های حاوی رنگ
  • از ویژگی های بارز چای سیاه ایرانی است.

فروش چای سیاه

چرا چای ایرانی؟

در اغلب کشور ها در زمان داشت و برداشت چای با مشکل هجوم آفات و حشرات مواجه هستند که کار را سخت و دشوار می نماید لذا لاجرم از سموم شیمیایی استفاده نموده و نشستن قشری از این سموم بر روی برگ ها سبب می شود تا چای حاصله در سلامت نبوده و در فرآیند تولید برای حذف گسی و تلخی به چای اسانس افزوده شده و در نتیجه شیرینی خاصی را می توان در این چای ها مشاهده نمود. چای ایران با توجه به شرایط جوی نیاز به سمپاشی نداشته و در فرآیند تهیه شدن در کارخانه هیچ دستکاری و افزودنی بدان افزوده نشده در نتیجه چای کاملا طبیعی، سالم و می توان خاصیت فراوان آن را به راحتی درک نمود.

برای تهیه چای درجه یک سیاه شمال در بازار چه کنیم؟

شاید با توجه به نحوه عرضه چای ایرانی در مقابل چای خارجی در برخی نقاط نتوان به راحتی بهترین کیفیت چای را در اختیار داشت اما فضای مجازی این فرصت را فراهم نموده تا با اتصال به منابع تولید و فروش چای شمال بتوان چای خوب و اصل و درجه یکی را خریداری نمود.

آیا مراکزی در سطح کشور از سمت مجموعه چای را ارائه می نمایند؟

خیر، با توجه به حساسیت در کیفیت و خلوص چای و ارائه قیمت های ارزان تر چای لذا تمامی سفارشات به صورت مستقیم ارسال و متقاضیان می توانند چای را به شکل دست اول از معتبرترین مرکز تولید چای در لاهیجان دریافت نمایند. فروش چای سیاه اعلا و چای سبز مرغوب ایرانی با رایحه و رنگ بی نظیر را همراه با معتبرترین مرکز تخصصی خرید و فروش چای در کشور تجربه نمایید.

فروش چای سیاه

فروش چای سیاه ایرانی

با توجه به برداشت های متعدد چای در 3 فصل بهار، تابستان و پاییز در نتیجه می توان توقع فراهم نمودن بهترین چای سیاه اصل و درجه یک را داشت. این موقعیت یک فرصت مناسب علی الخصوص برای خریداران عمده ای چای بوده تا بتوانند سودآوری بهتری را با توجه به کیفیت و قیمت مناسب تجربه نمایند. هم اینک فروش چای سیاه ایرانی عمده و کیلویی در حال انجام بوده و می توان بدین طریق تنوعی از انواع چای درجه بندی شده سیاه و بهترین چای سبز ایرانی را ثبت سفارش و دریافت نمود.

لیست قیمت فروش چای سیاه ایرانی 99

لطفا برای دریافت قیمت فروش عمده چای با ما در ارتباط باشید.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل ایرانی 80000
چای سیاه ممتاز ایرانی 75000
چای سیاه شکسته ریز ایرانی 60000
چای سیاه شکسته درشت ایرانی 60000
چای سیاه قلم ایرانی 60000
چای سیاه قلم لیزری ایرانی 75000
چای سیاه دستی 150000

فروش چای سیاه

خرید اینترنتی چای سیاه ایرانی در فروشگاه آنلاین

آیا تاکنون از فروشگاه های آنلاین چای خرید داشتید؟ آیا خرید اینترنتی چای را تجربه نموده اید؟ آیا می دانید مجموعه چای ارگانیک ایرانی بهترین چای اصیل شمال لاهیجان را مستقیم و تازه به شما ارائه می نماید. در این مکان تنوع محصول بالاتر و حق انتخاب بیشتری فراهم شده به طوری که این امکان وجود دارد تا تنوعی از چای فله و بسته بندی را در کنار هم سفارش و خریداری نمایید. فروش چای سیاه و چای سبز و چای دستی از مهم ترین محصولات بوده و فروش چای ترش نیز با همکاری با کشاورزان منطقه دلگان به طور مستقیم فراهم شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com