چای بهاره گیلان با بهترین قیمت خرید

چای بهاره گیلان با بهترین قیمت خرید در سال 99 و تنوعی از انواع چای سیاه و سبز ائم از: سرگل، ممتاز، قلم، شکسته و باروتی به فروش می رسد. خرید اینترنتی چای را در بازار ایران با مرغوب ترین چای درجه یک گیلان (لاهیجان) تجربه نمایید. نمایندگی چای ایرانی همواره چای فله اصل و بسته بندی را در سطح کشور توزیع و پخش می کند.

چای بهاره

چای بهاره چیست؟

برداشت چای در استان گیلان در سه زمان بهار، تابستان و پاییز انجام می گیرد و به برداشت چای در هر فصل لقب همان زمان را می دهند. چای بهاره برداشت بهار بوده و چای های این فصل به لقب به عنوان مثال چای سرگل بهاره، چای ممتاز بهاره، چای قلم بهاره نام نهاده می شوند. رایحه چای های فصل بهار زبانزد بوده و گسی مطلوب چای در این فصل مشتاقان و متقاضیان بسیاری دارد.

چای بهاره

چای بهاره لاهیجان بهترین چای گیلان

در میان مناطق مختلف پرورش و تولید چای اما همواره چای لاهیجان جلب توجه نموده و لقب بهترین چای گیلان را به خود متعلق نموده است. چای بهاره لاهیجان بیشتری سطح رایحه را دارد و این امر را می توان به شرایط مطلوب اقلیمی و برگ های حاوی کرک بیشتر و بلندتر آن نسبت داد که رایحه بیشتری را در خود نهان دارند. فروشگاه چای ارگانیک ایرانی تازه ترین و بهترین انواع چای ایرانی و چای بهاره گیلان منتخبی از باغات چای واقع در منطقه چایخیز شمال کشور از جمله لاهیجان را برای مشتریان محترم فراهم نموده است. این فروشگاه تمامی محصولات را به صورت مستقیم و بدون نیاز به واسطه در اختیار مصرف کنندگان حقیقی قرار می دهد.

خصلت های چای بهاره ایرانی

  1. رنگپذیری متعادل
  2. رایحه بالا
  3. مزه تلخ و گس
  4. بهترین زمان مصرف 18 ماه پس از تولید
  5. خواص درمانی و دارویی بالا
  6. فاقد ماده افرودنی همچون رنگ و اسانس
  7. بدون اثرات شیمایی بر روی برگ ها
  8. حاوی زر موجود در چای
  9. ترد و شکننده بودن به دلیل استفاده ازبرگ های اولیه ریز و جوان

چای بهاره گیلان

قیمت چای بهاره گیلان

برای خرید چای بهاره همواره خریداران بدین موضوع واقف هستند که ارزش و بهای بالاتری دارد اما با توجه به تغییرات قیمتی سالانه و میزان سفارش لازم است تا با نرخ و قیمت روز چای مطلع شوند بدین منظور می توان با کارشناسان مجموعه در ارتباط و نسبت به دریافت قیمت عمده و جزیی چای اقدام نمود. در این مرجع تخصصی چای تلاش شده تا همواره چای سنتی و اصیل به شکل تضمینی و دست اول به مشتریان اعلام تا بتوانند بازار رقابتی خوبی را تجربه نمایند.

خرید چای بهاره گیلان

شاید یکی از سوال های بسیاری از از خریدان نحوه خرید و ثبت سفارش چای باشد. برای خرید چای بهاره گیلان با سطح کیفیت بالا و تولید تازه سال همواره سایت ها و فروشگاه های مجازی از سمت کارخانه ها این شرایط را فراهم نموده اند تا علاوه بر انتخاب تنوعی از محصولات بتوان رنج قیمت ارزان تری را نیز تجربه نمود از این رو چای بهاره گیلان با بهترین قیمت خرید را می توان در این مرکز به شکل فله و بسته بندی دریافت نمود. خریداران چای بهاره گیلان عبارتند از :

  • موسسات و ارگان ها
  • نمایندگی ها
  • تجار و بازرگانان
  • بنگ داران و مراکز پخش چای
  • فروشگاه های بزرگ
  • مغازه ها و سوپرمارکت ها
  • مصرف کنندگان خانگی
  • شرکت های بسته بندی

چای بهاره

فروش بهترین چای بهاره لاهیجان در تهران

تهران یکی از نقاط مهم برای عرضه محصولات متنوع بوده و سطح تقاضای خرید و فروش چای در این نقطه بسیار حائز اهمیت می باشد. نزدیکی تهران به گیلان سبب شده تا بستر خوب و فرصت مناسبی برای خریداران عمده ای چای و یا حتی خریداران جزیی فراهم آید لذا می توان در سریع ترین زمان حجم سفارشات خود را به کارشناسان و مشاورین ارائه و ظرف سریع ترین زمان بهترین چای بهاره لاهیجان از خطه سرسبز گیلان را در اختیار داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com